Gå til innhold

Dere med barn som sover ute i bhg.. Hva sover de i?

Anbefalte innlegg

De ansatte vil gjerne at jeg tar voksiposen med i bhg i morgen, lillegutt er varm av seg, vi bor i drammen og det er meldt 8 grader imorgen? Hva mener dere? Hvordan gjør dere det? Hittil har han sovet med tykk ull teppe..

Fortsetter under...

Snuppa mi har ligget på skinn og hatt dyne over seg til nå. Sitter og lurer på om jeg skal ta med pose i morgen. Ikke voksipose, den bruker jeg ikke før det blir minusgrader - men en annen pose. Dumt om føtter stikker utenfor dyna når det er såpass kjølig (meldt 6 grader her hvor jeg bor, ved Gardermoen).

Vi har ikke fått noe beskjed ennå, men det er fordi det ikke er for kaldt ennå. Så han ligger på en saueskinn og et tykk ullteppe over. Har alltid regntrekk på vognen i bhg, så han ligger godt pakket inne i vogna si.

Jeg jobber i barnehage, her sover alle barna ute, vi har sagt at vi vil ha fleece eller ull-sett/dress, "sove"- lue, vanter og sokker. så kler vi på etter behov, vi har soveposer i barnehagen og bruker disse og tepper på de kaldeste dagene. Vi har aldri hatt kalde barn når de våkner:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...