Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 er det noen her som søkte om mer enn et egg? og isåfall hvor og hvordan kan man gjøre dette?
Thea-81 Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Vi var hos Maigaard i Århus og fikk velge helt selv - valgte 2. Har på følelsen av at Danmark er litt mer liberale. I Norge er det - så vidt jeg skjønner - vanskelig å få satt inn 2, da må du gjerne være over en viss alder etc (selv er jeg "bare" 26 år så jeg hadde nok ikke fått 2 her i Norge på en stund.).
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 er alder og kvalitet de legger til grunn sier de, men trodde jeg hadde hørt noe om å kunne søke om to egg. er selv 23 år, men vil gjerne ha to, men føler eg bare maser når eg ringer støtt og stadig.
med baby nr 4 i magen Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Private setter inn mer enn ett, de er mer liberale i forhold til det,sa damen på klinikken
Eggkoker'n Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg er 31 , satt inn 2 egg på riksen. Men det var pga det ene egget var kun 2 delt , det andre 4 delt. De hadde også sagt til oss på forhånd at de bare satt inn 1. Så kvaliteten har nok noe å si. Ville heller satt inn 1 gullegg , enn 2 ubrukelige da...
♣ Christiane ♣ Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg går privat og der kan jeg velge selv om jeg vil ha ett eller to egg ved innsetting.
Lilly 79 Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg er 27 år, tilhører st.Olavs, og får satt tilbake 2 hver gang. Var bare 1.gangen jeg fikk ett tilbake, nå får jeg velge selv.
Emma2007 Skrevet 12. oktober 2007 #8 Skrevet 12. oktober 2007 Hei Lily ....Kan jeg spørre hva som er grunnen til at de setter inn 2..jeg vil ha 2 inn nå ved mitt 2 frys.men de er så strenge på st olavs.Nå har jeg krevd å få se det svart på kvitt at de kan nekte meg det..venter på svar fra de.
Lilly 79 Skrevet 12. oktober 2007 #9 Skrevet 12. oktober 2007 De setter inn 2 for at jeg ønsker det, tror jeg... Jeg har ikke masa, bare spurt. De vet at jeg har vært på andre klinikker før, og at jeg har hatt en del innsettinger, så kanskje er det derfor? Eggene mine er av topp kvalitet, så det er ikke pga dårlige egg iallefall...
:-) En prins :-) Skrevet 12. oktober 2007 #10 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg fikk satt inn 1 egg på st. olavs. Jeg spurte hvordan det var ang 1 eller 2 egg ble satt inn. Hun sa at ettersom jeg var ung og frisk satte de inn kun ett egg. Nå er jeg snart 19 uker på vei og er glad for at det bare er ett barn i magen min. Legen på sykehuset sa til meg når jeg var på UL i uke 10 at jeg skulle være glad for at det ikke var flere enn 1 der inne, for tvillinger var ingen ting og ettertrakte etter.... Var veldig stor påkjenning for mor og barn og mye som kunne gå galt. Så lenge alt ser bra ut tror jeg de bare setter inn ett egg. Kanskje like greit når man setter seg inn i alt som kan gå galt ved flelinger.
Emma2007 Skrevet 12. oktober 2007 #11 Skrevet 12. oktober 2007 og du hører til på st olavs? du er jo to år yngre enn meg ....jeg ønsker men de sier nei uten diskusjon....når var det de satt i to ? er det lenge siden? hvem hadde du som lege da?
Lilly 79 Skrevet 12. oktober 2007 #12 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg satte inn ett ved det første ordinære, og har fått satt tilbake 2 ved de to fryseforsøkene jeg har hatt, i august og september. Jeg har Vidar som lege. (Men ikke glem at jeg har hatt 5 forslk før jeg starta på St.Olavs da, det teller nok opp litt for min del)
Emma2007 Skrevet 12. oktober 2007 #13 Skrevet 12. oktober 2007 har du noen gode råd ellers til hva som hjalp deg å bli gravid...noe du gjorde i tillegg selv?
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 12. oktober 2007 #14 Skrevet 12. oktober 2007 På Ullevål har jeg også fått inntrykk av at de er strenge. Vi fikk beksjed om at vi kun får 1, fordi jeg er under 35, og de vil helst ikke risikere tvillingfødsler. Vidrere ble det sagt at man i dag hadde like gode sjaner med et som med 2. vet ikke helt hva jeg skal tro ennå jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå