Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 ser dere på testen eller ser dere tegnene? jeg er gravid for tredje gang, og allerede en uke før jeg skal ha mens vet jeg hva som er skjedd. det begynner med en soppinfeksjon.. Blæ.. så blir puppene ømme.. så oppdager jeg at jeg ikke har vondt i hodet (har mye vondt i hodet, men ikke når jeg er gravid) så kommer kvisene, de er store, og sitter langsmed kjeven.. så er dagen der, den dagen mensen skulle kommet og en test er nesten overflødig, men sååå deilig det er å se den den streken! forskjellen fra de to andre graviditetene er at jeg ikke har en følelse på hvilket kjønn det er.. er det flere som føler slikt?
♥Mammatil3små♥ Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Denne gangen skjønte jeg d først pga festeblødning, så att mensen ikke kom, og så testen... Første gangen var d vell egentlig kvalme,uteblitt mens, og test... Ikke vært 100% sikker noen av gangene egentlig... Test måtte nok til her,ja:)
Smånetta 14.mai Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Sist hadde jeg mensensmerter i en uke før forventet mens. Litt merkelig. Fikk det plutselig for meg at den kanskje satt og tok test, og en til, og en til og en til... Denne gangen hadde jeg to dråper festeblødning og fikk en veldig sterk følelse av at det hadde gått fort denne gangen. Tok bare en test, da. Ingen tvil. Uka etter kom pannekvisene (ughh)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå