Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Hei! Nå har jeg godt med hodepine i tre-fire dager i strekk. Noen sa at det var noe som gikk, alternativt er det graviditeten.. Var null dårlig sist gang, men det kan jo sikkert endre seg. Noen andre som også har det sånn?
smuppemor Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Hørtes ikke godt ut å ha d så lenge...Hvor langt på vei er du? Kan jo være et av mange normale symtom da...dytter litt jeg, så kanskje flere kjenner til dette...
Lurvehette Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 jeg hadde vondt i hodet nesten bestanig med mine to... hadde aura ganske så ofte, og da fikk jeg migrene som kunne vare inn til fem dager etterpå.... IKKE STRESS!!! ta det med ro, og ta vare på deg selv. Ikke lett om du går i jobb, men håper du har en forståelsesfull lege... Ønsker det mange gode måneder, år, og ett godt liv venna. Det er ikke lett og tenke positivt når du går rundt med kronisk "skallebank", men du får så mue mer igjen for det etterpå... TA VARE PÅ DEG SELV!
glad i mange barn Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 vet godt ka du snakker om,er nåk mulig desverre en av symptomer til graviditet,jeg har flere ganger ved graviditet hatt kronisk hodepine i bortimot 4 mnd.og det er slitsomt,andre årsaker er ofte spente muskler som kan komme av stress.ubevisst stress.spente muskler. ialle bøker står hodepine knapt som ett av "plager "ved svangerskap.men såg en gang i en tjukk fødsels bok og der stod det at mange kan plages med hodpine.prøv å roe ned og trøst med at det går over akkuratt som med kvalmen...... flergangsmor
JuniBbay:) Skrevet 13. oktober 2007 #6 Skrevet 13. oktober 2007 hodepine er vist en av sumtomene, jeg har selv sliti mye med hodepine, men heldighvis gått litt over nå, så har ikke det så mye. men hadde hodepine vær dag når jeg gikk gravid med sønnen min, det startet når jeg var 6mnd på vei,og varte resten av svangerskape .
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #7 Skrevet 13. oktober 2007 Hei! Jeg har hatt litt vondt i hodet. Fikk råd å drikke vann, mye vann. Og det hjelper faktisk! Det var en forklaring på det i forbindelse med å være gravid, men jeg husker ikke den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå