Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 av alle bekymrede og slike har mistet innlegg her inne på 1. trimester! fårstår veldig godt de som bekymrer seg for om noe er/skal være galt, og har stor medfølelse for de som har mistet. d mener jeg virkelig, synest synd i dere! men d som jeg reagerer på er at her inne på 1. tri. så er det nesten bare slike innlegg, og vi alle som nettopp er blitt gravide eller er i 1. tri bekymrer jo oss litt uansett, men om det bare er slike innlegg her inne så skaper og gir det ekstra bekymring til oss som virkelig ikke prøver å bekymre oss så mye, og se positivt på at ting i svangerskapet vårt skal gå bra. ønsker virkelig at dette kan blir et koselig 1. tri forum der vi kan kose og virkelig glede oss over graviditeten vår:) bare et tips: det er faktisk forsket på at om du bekymrer deg mye og tror at ting kommer til å gå galt så går det ofte galt, gleder du det og ser positivt på at dette skal/kommer til å gå bra, så går det veldig bra med de i graviditeten:)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Nå må du slutte! De som mister i 1. trimester har AKKURAT like mye lov til å skrive om dette her inne som de som er så heldige å slippe å miste! Hvor ufølsom går det an å bli?!? Det er selvsagt at man skal kunne skrive om alt 1. trimester innebærer, og enkelte vil dessverre oppleve å miste i denne perioden. Skal man måtte skrive innlegg på 'ufrivillig abort' om man begynner å blø litt? Hvis du ikke takler å høre om andres problemer så kan du unngå å lese de innleggene du ikke takler eller finne deg et annet sted å være! Empati er tydeligvis et fremmedord for deg.
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 1 trimsemester hører det med bekymringer!! og det er ingen sammenheng mellom å miste og dine bekymringer!! er det noe galt med fosteret kvitter kroppen seg med det enten med blødning eller andre måter kroppen signaliserer at noe er galt..vi kan være glade for at kroppen som regel rydder opp..og vi må få lov og lette på trykket blant andre som er isamme båt..
Høstlys Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 At noen opplever sa eller ma vil ikke påvirke din sannsynlighet for å miste.....Ikke første gang vi hører at noen tror det vil hjelpe å lulle seg inn i en lyserosa verden der intet farlig kan skje.
Smånetta 14.mai Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg lurer på når denne anonyme som synes alt her inne suger og at alle gjør noe på gal måte og h*n selv har rett, skal finne ut at h*n ikke får noe særlig ut av disse siden og pelle seg vekk. Det er flott at vi skal ha det koselig er inne, men personlig sliter jeg litt med å se hvor mye koseligere det blir av sånne overskrifter som denne. Bare et tips: du trenger ikke lese her inne. Du trenger heller ikke å lese innlegg om ma og sa osv.
ambumamma Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 du skal ikke bare finne deg en annen hobby da, og heller få info via bøker. det står sikkert like mye om ma/sa og bekymringer her som det står om "hvordan kjenner jeg det er igang" eller "har slimproppen gått" på 3tri. vi skriver faktisk om det som angår oss i forhold til hvor vi er i svangerskapet. Kan jo bli mye men så la være å lese det da vel nisse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå