Gå til innhold

Er sjokkert over enkeltes kontrollbehov her inne.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Blir helt forundret jeg at det overhode er mulig å finne på å lage en tråd der man skal samle alle spørsmål som omhandler ting enkelte her inne er lei av å svare på.

 

Hvem er det som bestemmer hva som er tåpelig og unødvendig å "mase" om, som enkelte kaller det? Er det retningslinjene til enkelte her inne vi andre er nødt å følge for å kunne bruke forumet?

 

Dette er et forum for oss i 1 trim. Det er stadig nye folk som kommer inn her, skal de da ikke kunne få spørre om ting som mest sannsynlig har blitt spurt om før fordi enkelte er lei av å lese om det?

Når man er innom dette forumet jevnlig iløpet av de tolv første ukene vil man nødvendigvis komme over de samme spørsmålene flere ganger...

 

Hvorfor gidder du som lar deg irritere over enkelte innlegg å svare på dem? Er vel bare å la være å svare, vel???

 

Jeg er her inne en del, og har faktisk ikke tenkt å la være å spørre om ting jeg lurer på fordi enkelte kan være lei av å lese om akkurat den tingen.

 

Jeg er her inne en del og har ikke før latt meg provosere av det som er blitt skrevet her inne. Men nå kjente jeg faktisk at det begynte å koke.

Og ja, signerer med anonym nå, for ikke å få hodet bitt av her. Jeg har alltid hatt det greit her inne, og det har jeg tenkt å fortsette med også.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt enig. Jeg har sikkert også spurt om mange "dumme" ting, men det er jo som sagt bare å la være å svare dersom du er lei av spørsmålene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig! Det er til stadighet noen som prøver å regulere andre her inne når det gjelder å skrive anonymt, spørre om de kanskje er gravide eller å dele erfaringer rundt komplikasjoner og sa/ma. Det er de som er ansvarlige for forumet som bestemmer hva som er tillatt eller ikke her,- det er ikke brukerne som dikterer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Enten følger man reglene slik de er her inne, eller så kan man finne seg et annet sted å holde til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke sjekket ut tråden eller gjort meg opp en sterk mening om det, men jeg tenkte at den var laget for at det skulle være lettere å finne svar på ting?

 

Tydeligvis ikke, men det kan jo hende at den kan gjøre det lettere å finne svar man leter etter mens man sitter og venter på at noen gidder å svare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere andre her inne!

 

Folk må få spørre om ting dem lurer på uansett om det er blit spurd 1000 ganger før!!!!

 

Stå på!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo ikke lettere å finne svar på ting som ligger på én tråd. Her har vi iallefall overskrifter å lete etter. På den ene tråden må vi faktisk lese hvert eneste innlegg for å finne ut om vårt spørsmål er stilit tildligere.

 

De som snart skal over på 2.trimester har helt sikkert stillt spørsmål som tidligere en gang har blitt stillt her før. Skal vi lete 50-60 sider bakover da, i tillfelle noen har spurt om det samme før. Det blir for dumt. Les overskrifter, og intresserer det ikke akkurat deg, kan du la være å trykke på linken. Enkelt og greit!

 

Og jeg syns ikke det finnes dumme spørsmål. Alle har ikke mødre, søstre og venninner som har vært gravide før som de kan spørre om "dumme" ting til.. La oss iallefall få lov til å spørre om de vi engster oss for her, uten at vi skal få kritikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...