Gå til innhold

når lege sier tror kanskje det er---- hva da ?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg var på volvat i dag, er 16 uker ca og alt var i skjønneste orden heldigvis. jeg lurte på omhan kunne se kjønn, navlestrengen var i veien sa han men ha sa at det kansje var en gutt. trodde han så pung. så ingen tut. har nå egentlig mest jentefølelse selv men artig med en gutt. skal jeg stole på denne legen ???? følte liksom han bare trodde

Fortsetter under...

Jeg fikk vite på første UL at det kanskje var jente. På en annen UL (privat) noe senere fikk jeg vite 70% gutt. Da jeg lå på undersøkelsesrommet noen timer før jeg fødte sa jordmor at hun trodde det var en gutt - og ut kom en jente!

Så hadde jeg vært deg hadde jeg slått meg til ro med at alt er OK. Kjønnet kan du jo få greie på ved senere UL eller fødsel. For, hvis de ikke ser noe gutte-utstyr på UL klart og tydelig, så tror jeg det er usikkert uansett!

Det er vel egentlig det. En venninne av søsteren min fikk begge gangene hun gikk gravid vite at det var jente, så 4 uker før med den første og 2 uker før med den andre så de endelig utstyret på ul, og det var gutt ja. Så med mindre de ser gutteutstyret på UL, så hadde jeg vært usikker. Med meg mente legen at man så for mye til at det skulle være jente, derfor 70% gutt. Jordmor sjekket som sagt hjerterytme rett før fødselen og mente det var gutt, men ut kom nå ei lita jente da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...