Gå til innhold

fotsoneterapi mot bekken plager !!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med det her inne ?

Jeg har ganske sterke plager med gang vansker og smerter i korsryggen, smerter i setet og i bena. Er i uke 23.

Jeg går til kiropraktor en gang i uka og får laser behandling. Føler det hjelper litt men så fort jeg gjør for mye så kommer smertene tilbake.

En kollega av meg foreslo fotsoneterapi, hans far drev med det og da hans kone var gravid hadde farens hans lært han hvor han skulle trykke/massere.

Han prøvde litt på meg i går( ca 5 min) Var kjempevondt på det punktet han trykket på.... Men det mest utrolige var at da jeg reiste meg opp var all smerte vekk, jeg kunne gå uten å "vagge"

Dette varte i en time ca så hadde jeg smerter igjen men det hadde nok vært mer effektivt hos en som drev med det, lengre behandling osv.

Jeg kan også nå i dag trykke på det punktet selv og smertene forsvinner for en kort periode.

Vil så gjerne høre andres erfaringer med dette, det er jo dyrt hvis en må ha noen behandlinger men verd prisen hvis det hjelper.

Klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10618997-fotsoneterapi-mot-bekken-plager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

anbefaler deg å prøve fotsone terapi...jeg var smertefri i fire dager...men det virket bare den ene gangen på meg..anbefaler deg også å prøve trigger punkt behandling...enten med tr.massasje, tr.akupunktur,terapauten bruker da nåler eller hendene for å få musklene til å slappe, og slapper de av så slipper spenningene og da slipper irritasjonen i bekkenet..

google triggerpunkter på internett...de er som oftest de som lager problemer for de fleste muskel/ledd vondtene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...