Gå til innhold

Dere som har barn som bruker sutte- eller kosekluter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min har begynt men jeg er redd for at hun skal miste pusten nåt hun tar kluten over fjeset (noe hun gjør hele tiden mens hun hviner av frykt eller spenning). Det gjør jo ikke noe om dagen når jeg er der men hva med om natta..?

Hva gjør dere?

Skrevet

HVis du har en liten og lett klut erd et ikke noe problem, den puster man jo godt i grennom.

Skrevet

Didrik har hele tiden tatt å lagt kluten over ansiktet sitt han. Sovner slik, men puster tydligvis bra likevel. Han tar den også bort hvis det blir ekkelt til han

Skrevet

Frøkna her bruker også å legge hele kluten over ansiktet når hun skal sove. Det er gassklut, så den er jo veldig tynn og har små luftehull.

Vi sjekker henne litt etter hun har sovnet, og tar da bort kluten fra ansiktet hennes. Hun sover da like godt uten kluten etterpå.

Skrevet

Jeg har ikke turt aa la henne ha kosekluten om natten. Men den vi har er tykkere, av fleece. Ser paa dagen at den aldri er slik at hun ikke kan puste, men jeg toer ikke allikevel.

Skrevet

Min bruker koseklut om natta, og en kosekanin når hun sover på dagen. Hun legger begge deler rett over ansiktet, og nekter å sove uten. Jeg pleier å snike meg inn og ta bort kluten noen ganger når hun har lagt seg, men som regel har hun den på ansiktet neste gang jeg ser etter også. Hun legger den jo ikke sånn at hun ikke får puste men man blir jo litt bekymret allikevel noen ganger ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...