Gå til innhold

Noen som fryser???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Første gang jeg våger meg ut på å skrive noe her.. Alt er så nytt enda!

Jeg lurer på om det er noen andre som fryser??? Jeg fryser som en gal! Er i uke 7. Lurer jo hele veien på om det er normalt når det kommer slike rare kroppslige ting =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fryser jeg også. Hele tiden på armer og ben, MAGEN, fingrene ja hele meg. Blir gal snart. Er 6 uker på vei.

 

Velkommen som innlegger forresten..

 

Hilsen

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Orkideen

Det er normalt å fryse hvis du har jernmangel.

Ved første kontroll hos legen vil han/hun sjekke blodprosenten og jernlageret ditt.

Jeg fryser hele tiden og det kommer av jernmangel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tar jo jern hver dag... burde ikke det gi seg da da??

 

Og under forrige sv.skap så var jeg varm hele tiden og da hadde jeg jern mangel... vel det er vel som med det meste med gravide, litt individuelt.. Men kan jo prøve å øke jern inntaket og se da..

 

Takk uansett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å hoppe i det med å skrive her inne.

 

Selv er jeg i uke 10 og fryser som besatt hele tiden. Uannset hvor mye jeg kler på meg og hvor varmt jeg har det hjemme så fryser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fryser også, men har ikke jernmangel. Hadde det i forrige svangerskap, men da var jeg varm så snart magen kom. Tror det har mer med hormoner å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 5 uker på vei, men fryser også noe helt innmari. Forrige gang var også jeg kjempevarm. Vet ikke hva som er verst jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fryser også masse! Fyrer for harde livet, så mannen sitter og svetter mens jeg sitter under tepper og hutrer...:P Tror ikke jeg mangler jern, fikk hvertfall ikke beskjed om det på 1.kontroll hos legen...spurte ikke heller da men. Er i uke 7 jeg og forresten...:)

 

Lykke til videre som innlegger. Er lett å bli hekta når man først våger seg utpå..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk for at dere gidder å svare! Lettelse å høre at det tydeligvis er vanlig å fryse.Nå kan jeg slappe bedre av! Var jo redd jeg holdt på å bli syk, noe som jo ikke ville vært så bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fryser altid i starten , når barnet blir større blir det en liten varm ovn for meg. da barnet ser dagens lys, begynner frysingen i gjenn for en periode, fordi da har jeg mistet den lille varmovnen min :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryser, fryser hele tiden, kjempemasse. Jobber i en mannsdominert jobb, og de har det selvsagt helt fint.. Sitter i kortarma og ler. JEG er på 4. laget med klær allerede. Hvordan skal dette bli utover vinteren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fryser også hele tiden, men har ikke jernmangel... (Tror neppe det har noe med saken å gjøre...) Åsså klør jeg som besatt!!! (svangerskapskløe) på armer, ben, rygg og mage!!! Merkelig fenomen... Hvertfall slitsomt!:-D Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...