Gå til innhold

er det mulig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har en litt ekkel mistanke..

Jeg hadde ikke fått tilbake mensen enda og mistenkte at jeg var blitt gravid pga at jeg hadde masse symptomer. Men så kom mensen, det kom mye og jeg hadde skikkelig menssmerter.

Nå har jeg sluttet å blø men jeg har fortsatt symptomer som om jeg skulle være gravid..

 

Kan det være at jeg faktisk er gravid? det var en tanke som falt meg inn nettop at noen blør jo under svangerskap og andre mister en tvilling uten å vite at de er gravid med tvillinger for deretter på oppdage at det fortsatt er ett foster igjen i magen osv...og om man mister veldig tidlig vil det bare merkes som en veldig sterk mens har jeg hørt..

Så jeg ble jo en tanke kaldsvett nå da siden jeg har en liten fra før av som ikke er store karen enda og jeg sitter her med alle disse symptomene som jeg hadde sist jeg var gravid:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fordi dette gikk opp for meg for noen minutter siden og jeg har ingen test hjemme og apoteket er stengt og lurte på om det var teoretisk mulig at det gikk an og om noen andre faktisk har opplevde det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du er gravid er nok bare hormoner etter som du har en liten så tar det litt tid før alt kommer til det normale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...