Gå til innhold

April: Da har jenta mi fått nytt rom.

polarn & pyrene

Anbefalte innlegg

Var på Ikea her om dagen og kjøpte ny seng,komode,nattbord,skap,gardiner, tepper. Det meste i Mammut serien som er rød og rosa.

Hun har virkelig fått ett prinsesse rom nå og er super fornøyd omdagen og prater ikke om så mye annet.

Er så stolt att jeg har montert opp alt ting selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe, så koselig da!! Her trengs det virkelig ny seng, stakkars Mirja ligger fremdels i sprinkelsenga, hehe! Ser at det er på tide å bytte den ut, pappaen har lovet å bygge seng til henne så vi venter i spenning, hehe! Hun har skråtak på rommet og han skal bygge sengen i skråen med vegger rundt slik at det blir liksom litt slik som de sengene de hadde i gamle dager med forheng foran. (noe klønete fortalt, hehe:) Ellers har vi dekorert rommet med 3 store My Little Pony på veggene (ca.1m store) som jeg har malt på hvit tapet,*hurra for overhead* :D, og med matchende gardiner til! Her er det bare hest som teller!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maja's rom går en del i brunt med en del rosa innslag... Kunne godt tenkt meg og gjort det enda mer "barnslig" egentlig, men vil ikke ta den heeeeelt ut heller... Har malt blader til blomsterlampene fra IKEA rett på veggen, og latt de grønne lampeledningene bukte seg på veggen... Men ellers er det ikke særlig prinsesseaktig... Liker også veldig godt Mammut-serien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa har "bamseseng" med "prinsesseslør" over. (Hjemmelaga) -Men der skal hun ikke sove, nei!! Hun skal bare sove i vår seng eller i "koken" dvs, kosekroken. Har lagt madrass på gulvet i ene kroken(vegg på tre av sidene -rommet har en merkelig vinkel...) Og på denne madrassen har vi lagt en masse puter i forskjellige størrelser og fasonger. Over henger en hylle, og så dingler det bamser ned fra den..hehe.. og sånne prinsesser i skumgummi på veggene... Så der koser hun seg når hun sover!! ;)

Kunne godt tenkt meg rom i mammutserien til henne, men rommet tillater det ikke.. :( Syns den er så søt!! Kan tenke meg at hun er kjempekry over rommet sitt, ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...