Gå til innhold

ULTRALYD!

Tobias og Robin

Anbefalte innlegg

Skrevet

åHHH... Gruer/gleder meg! skal i morgen tidlig kl 08.00! Kommer ikke til å få sove i natt! Er spent på terminen, da den har vært veldig usikker.

Håper at alt står bra til med den lille! Hadde også vært artig å få vite kjønn, men ikke noe must! Oppdattering kommer i morgen!

Skrevet

Oj...Spennende...

Alt er sikkert bra=o)

Lykke til i morgen=o)

Skrevet

Hei! alt stod bra til med den lille! Hadde truffet godt å terminen jeg, så ble bare flyttet frem en dag! Ny termin 18.mars! Vi fikk også vite at vi får en gutt til! Fikk tilbud om å komme tilbake neste fredag på en UL til, da de holder å å lære opp studenter, ådet vil vi selvfølgelig, så da er det bare en uke til jeg får se han igjen!!

Skrevet

Gratulerer!

Da har du termin samme dag som meg, men jeg har ikke vært på ul ennå.. Skal den 23. okt :-) Gleder meg veeldig!!

Skrevet

jeg var også på UL i dag, fikk ny termin 18.mars og det blir en gutt her også:)

Skrevet

så artig at vi har termin samme dag da dere!!!! Det blir spennende fremover! hvor er dere to fra da?

Skrevet

sorry, står jo inne på profilene! Jeg bor også i trondheim anette! Kanskje vi møtes på føden samme dag?? Hehe.. :) jeg hadde time kl 8 på morgenen i går enn du? kanskje vi gikk forbi hverandre? Du kommer på bimtreff 5 november?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...