*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Vil prøve noe nytt:)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Vår taco pizza:-) Krydrer kjøttdeig med vanlig tacokrydder. Når kjøttdeigen er ferdig stekt tar vi i en boks med mais, bønner, løk og paprika. Tar dette ut over deigen, knuser nachos og har over hele pizza`n. Drysser ost over og krydrer med pizzakryder og hvitløk :-) Vi synes iallefall denne er skikkelig god :-)
Libido- Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 ganske standard: kjøttdeig, pølse, paprika, tomat, hvitløk, løk, frisk basilikum. Av og til skinke istede for kjøttdeig. Bruker oregano i deigen.
snartmammapåny Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Min er ganske kjedelig da, men bruker kjøttdeig, posefyll fra toro, løk og rød paprika. Om jeg føler for litt forandring så har jeg på tomatskiver, mais, sjampinjonger(ferske) eller ananas. Andre ting man kan ha på er scampi, reker, kylling, bacon, purreløk, vårløk, oliven, nachos... ja listen er jo uendelig lang;)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Harry og enkel: Medium-tykk pizzabunn, 1/2 pose tacokrydder i 500 g kjøttdeig, blandes med mexikans pizzafyll og en boks mais. Has på pizzaen, tortillachips med ost over, og masse ost på toppen. Må serveres med rømme. Min favoritt: Tynn pizzabunn, blanding av tacosaus og tomatsaus, strø godt med ost over. Ha på: skinke i strimler eller terninger, reker, mais og løk. Evt peperoni og tomat. Guttongens favoritt: Tynn pizzabunn. Pizzasaus, strø bra med ost over. Peperoni, masse oliven, ananas, mais og evt skinke i terninger.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 Kylling (ferdig salatkylling) og på den har jeg også bacon, litt skinke og ananas, og tomat, mmmmm..
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 ferdigpakke med pizzadeig fra toro. Har på røkte kjøttpølser på "min" del, og pepperoni på "gubbens" del. Tomatsaus i bunn. Purre, fersk sopp,mais og revet ost. Enkel, kjapp, og DØDSGOD!!!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. oktober 2007 Så mange;) Takker
Mild, Marcus & Mille Skrevet 11. oktober 2007 #11 Skrevet 11. oktober 2007 pleier å være forskjellig.. bruker nå langpannepizzabunn, sist hadde vi på: - pizzasaus - peppes pepperoni - masse ost - tomat - hvitløk - løk - kjøttdeig med masse pizzakrydder og pepper på - mais - krydret stekt fersk champignon - skinke - bacon tror det var det.. også peppes hvitløksrømme på toppen! hehe, vi er glad i masse rart på pizzaen vi da blir sånne kakestykker;) yaam.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 11. oktober 2007 #13 Skrevet 11. oktober 2007 1 boks hakkede tomater 1 boks ananasbiter hakket løk godt krydret stekt svinekjøttdeig jalapeños salt tortillachips chilipulver ost Serveres med rømme.
meg & to små vampyrer Skrevet 11. oktober 2007 #14 Skrevet 11. oktober 2007 Liker denne: karristekt kylling purre paprika ananas og denne biffstrimler rød pesto løk champignon og denne spekeskinke limepickle paprika og denne sterkt kylling sataysaus purre ananas cashewnøtter alt på tynn bunn selvsagt
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 11. oktober 2007 #15 Skrevet 11. oktober 2007 Vi har saus bestående av: -tomatpure -litt vann -basilikum -organo -sukkerdråper -fersk hvitløk Sausen blandes i stekt kjøttdeig,sammen med fersk champingjong og løk. Mannen liker også å ha på stekt bacon. Har så på ost og ananas Denne er så god at vi har den hver lørdag uten å bli lei, hehe
Elletuppa Skrevet 11. oktober 2007 #16 Skrevet 11. oktober 2007 Denne lager vi av og til når det skal gå fort: Har ketchup på bunnen, strør så løk, mais og småretts skinke på. Tar så ost og legger til slutt bacon biter( ikke stekt) over osten. Går utrolig fort iogmed at vi ikke trenger å steike kjøttdeig.
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #17 Skrevet 11. oktober 2007 Vi pleier å ha på dette: Tacokrydret kjøttdeig / smårettskinke & pølsebiter/kjøttdeig med spaghettisaus Mais Løk Tomat Ananas Sopp
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 11. oktober 2007 #18 Skrevet 11. oktober 2007 jeg liker en litt avansert men enkel en.. er veldig ofte alene om den ... spinat (fersk eller opptint), hvitløk, salt og pepper, legges i klumper oppå pizzabunn med enkel tomatsaus (kun knust tomat...og basilikum) og deretter tar jeg biter med hvit gjeitost (chevre...oh la la...) og hiver på toppen.. Det er veldig godt med reker på denne, men det gidder jeg som regel ikke til gubben lager jeg med godt krydret fyldig tomatsaus, bacon, og masse mozzarellla og cheddar ost.. (spiller ingne rolle hva jeg tar på han dynker den i anananas chilisaus uansett..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå