Gå til innhold

UFF, syns det er litt ensomt...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...

Har termin 7 des. Vet at jeg klarer dette uten barnefar, men selvom svangerskapet skal nytes,så syns jeg det er såpass ensomt også, lengter etter å dele tingene med barnefar...

Blir lange dager det her fram til fødsel...

Noen flere som er i samme situasjon????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,har nettopp vært i samme situasjon. bf stakk av tre mnd før fødsel. jeg fødte for ti dager siden :)

sv var utrolig langt å ensomt,men hadde og fortsatt har stor støtte i familien min og vennene mine:)

bruk vennene dine og familien din,du trenger noen å prate med.:))

Skrevet

Hei.

ja jeg prøver så godt jeg kan , har også noen utrolig gode venner, og deler av en god familie.

Har også ei prinsesse på snart 8år, som vi har annenhver uke, og hver gang hun er hjemme her er dagene helt perfekt...

Men den uken jeg er uten henne er knall tøff.

Du er sannelig tøff, som har 5, da vet du litt mere...

Bor du i Oslo??

Man blir jo sittende å tenke så mye når man er helt alene.. tenker endel på det økonomiske også, men jeg har jo heldigvis fast jobb i kommunen, så jeg får fødselspenger, og så får jeg en liten del overgangsstønad og barnetrygden, så jeg vet vel at det skal ordne seg der og gå bra.

Men jeg savner barnefar til den i magen veldig, vi har liksom ikke fått det til å fungere, han har vært mye opptatt av festing hver helg, gått over stokk og sten, og jeg blir ofte usikker på om jeg kan ha tillit til han, han sier det er bare meg han elsker og vil det skal fungere, men jeg mener at da hadde han vist det på en annen måte, og prioritert å være sammen med meg og støtte meg og være vedmin side store deler av svangerskapet, så jeg har forklart han at jeg skal føde alene, ser ingen grunn til å ringe han,når han hittils aldri har klart å ta tlf når jeg ringer, og ringer opp igjen når det passer han.

Har du vært alene med alle dine gull hele tiden??

Takk for at du svarte meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...