Gå til innhold

Lager en nye englekort tråd her, dere som ikke er blitt svart inne på den gamle må legge seg inn på denne. Jeg kommer innom senere eller i morgen og trekker flere engler ;) Jeg skal prøve å få sett på alle :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helnøtt

Mystique

”Forsett å satse fremover, og ta ikke nei til svar. Forvent mirakuløse løsninger”

Tilleggsbudskap: ”Du er på rett vei! Selv om det kanskje ser ut til å ta mye tid og anstrengelser, fortsett å stå på. Du er definitivt på rett vei mot ditt ønskede mål. Noen ganger er fleksibilitet nødvendig når du arbeider mot et mål. Men i dette tilfelle er det viktig at du holder fast ved din overbevisning. Kompromisser vil kun utvanne den guddommelige planen du manifesterer.

Motstå trangen til å gi etter, eller å blidgjøre andre. Når alt kommer til alt vil disse individene være fornøyde med resultatet. Du følger en guddommelig kurs, og andre er kanskje ikke medvitende til den samme visjonen du følger. Gjør ditt beste for forklare denne visjonen til de involverte, men føl ikke trang til å forsvare dine handlinger. Se på mitt bilde. Jeg er på vei ut av mørket og inn i lyset. Det er du også. Du vet hva du gjør, og vi i himmelen er her for å gi deg vår fulle støtte!”

Fortsetter under...

Skrevet

grå :)

Nei no skjønner jeg ikke noe hihi du er 4 på rad som får dette kortet enda jeg stokker og stokker...merkelig hihi :)

Mystique

”Forsett å satse fremover, og ta ikke nei til svar. Forvent mirakuløse løsninger”

Tilleggsbudskap: ”Du er på rett vei! Selv om det kanskje ser ut til å ta mye tid og anstrengelser, fortsett å stå på. Du er definitivt på rett vei mot ditt ønskede mål. Noen ganger er fleksibilitet nødvendig når du arbeider mot et mål. Men i dette tilfelle er det viktig at du holder fast ved din overbevisning. Kompromisser vil kun utvanne den guddommelige planen du manifesterer.

Motstå trangen til å gi etter, eller å blidgjøre andre. Når alt kommer til alt vil disse individene være fornøyde med resultatet. Du følger en guddommelig kurs, og andre er kanskje ikke medvitende til den samme visjonen du følger. Gjør ditt beste for forklare denne visjonen til de involverte, men føl ikke trang til å forsvare dine handlinger. Se på mitt bilde. Jeg er på vei ut av mørket og inn i lyset. Det er du også. Du vet hva du gjør, og vi i himmelen er her for å gi deg vår fulle støtte!”

Skrevet

tezzzer med 3

Patience

"Nå er det tid for å lære, studere, og sanke inn informasjon. Nyt å være en student, for i fremtiden vil du omsette din kunnskap til handling."

Tilleggsbudskap: "Selv om du kanskje verker etter å komme i gang med et nytt prosjekt, er dette ikke den rette tiden. Du er i en viktig innsamlingsfase akkurat nå. Det betyr at du tilegner deg ny kunnskap gjennom studier, lesing, meditasjon, kanalisering, forskjellige kurs, ved å intervjue eksperter, og på andre måter. I alle deler av livet er det en tid for å sanke, og en tid for å så.

Det er for tidlig for deg å vite hvordan du skal bruke den nye kunnskapen du tilegner deg. Du har kanskje allikevel noen ideer, og det kan være lurt å skrive dem ned for fremtidig bruk, Du vil tidvis bli bedt om å anvende din kunnskap på nyttige måter. Når dette skjer vil du bli svært opptatt og arbeide hardt. Så, nyt derfor de nåværende øyeblikkene med grubling og hvile. La det selv bli et tomt fartøy som himmelen kan fylle sitt bibliotek av visdom.

Dine unike talenter vil smelte sammen med denne visdommen og utvikle seg til å bli en ny og viktig måte å skape fred på".

Skrevet

Tuuusen takk :) Helt utrolig hvor mye av det som stemmer. Skulle likt å sett resten også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...