Gå til innhold

Lager en nye englekort tråd her, dere som ikke er blitt svart inne på den gamle må legge seg inn på denne. Jeg kommer innom senere eller i morgen og trekker flere engler ;) Jeg skal prøve å få sett på alle :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

kajakn og daniel(011106)

Grace og Antoniette

”For å kunne helbrede denne situasjonen må du leve deg inn i den andres synspunkter med medfølelse”

Tilleggsbudskap: ”Denne misforståelsen har oppstått som følge av antagelser om den andre personens motiver og karakter. For å helbrede situasjonen må det gis slipp på antagelsene. I stedet for å se noen som ”god” eller ”dårlig”, ha medfølelse, og vit at alle gjør så godt de kan. I stedet for å synes synd på noen, se vedkommendes indre styrke og guddommelige egenskaper. På den måten oppmunter du det guddommelige lys til å komme til uttrykk hos den andre personen, og i deg selv.

Du projiserer noe fra din egen skyggeside over på det andre mennesket. Derfor gir denne situasjonen deg en mulighet til å ta oppgjør med noe i ditt eget ego. Ganske enkelt affirmer: ’Jeg er villig til å gi slipp på den delen av meg som blir irritert når jeg tenker på deg’. Vi engler hjelper på mirakuløs vis å helbrede situasjonen slik at alle involverte vil tilgi og glemme fordommer og handle ansvarlig. Medfølelse er nøkkelen.”

Fortsetter under...

Skrevet

Aurikkel

Erkeengelen Michael

”Jeg er med deg, og gir deg mot til å foreta endringer i ditt liv. Dette vil hjelpe deg nærmere din guddommelige livsmisjon”

Tilleggsbudskap: ”Jeg har kommet til deg fordi du har bedt Gud om trygghet og beskyttelse, og fordi du har spurt om din livsoppgave. Fordi du er en lysarbeider våker jeg over virkeliggjøring av din guddommelige livsoppgave. Du har vært en lysarbeider lenge, og du ha til tider følt deg annerledes og isolert. Du kan være sikker på at du aldri har vært alene, og at du aldri vil ble alene.

Når du føler deg presset til å skape forandring på din arbeidsplass eller i hjemmet kan det være jeg som oppmuntrer deg til å gi din livsoppgave høyere prioritet. Jeg kan omorganisere din timeplan og støtte deg på måter som gjør din vei smidig og harmonisk. Bare spør meg, og det er gjort. Jeg vil også hjelp deg å føle deg trygg og komfortable på dine endringer i livet.”

Skrevet

NewMom

Daniel

"Jeg er ekteskapets engel, og jeg bistår deg akkurat nå."

Tilleggsbudskap: "Du har påkalt Gud og hjelp angående ekteskap, og han sendte meg til å stå ved din side. Jeg er her for å hjelpe deg å gjøre ekteskapet fullkomment. Gud og jeg ønsker å svare på din bønn umiddelbart. Det første området jeg hjelper deg på er å helbrede ethvert gammelt sår relatert til ekteskap. I stille stunder ber jeg deg om å være villig til overgi enhver smerte du har i forhold til dine foreldre til meg. Jeg ber deg om å puste ut og gi slipp på alle de negative følelsene du bærer med deg fra barndommen om ekteskap.

Deretter legger jeg min hånd på ditt hjerte og ber deg om å puste dypt inn og ut. Nå ber jeg deg om å være villig til å gi slipp på gammel smerte i forhold til din første kjærlighet.

Når du har forløst disse giftstoffene fra ditt hjerte og ber jeg deg om å utånde gammel smerte i forhold til dine tidligere partnere. Gi meg lov å rense ditt hjerte for gamle sår, slik at du kan glede deg over et lykkelig ekteskap med røtter i nuet. Vi må gi slipp på fortiden for å unngå å gjenoppleve gamle smertefulle erfaringer. Jeg er her for å befri ditt hjerte, så det fullt ut kan elske… innenfor rammene av et lykksalig ekteskap.”

Skrevet

skrammel

Patience

"Nå er det tid for å lære, studere, og sanke inn informasjon. Nyt å være en student, for i fremtiden vil du omsette din kunnskap til handling."

Tilleggsbudskap: "Selv om du kanskje verker etter å komme i gang med et nytt prosjekt, er dette ikke den rette tiden. Du er i en viktig innsamlingsfase akkurat nå. Det betyr at du tilegner deg ny kunnskap gjennom studier, lesing, meditasjon, kanalisering, forskjellige kurs, ved å intervjue eksperter, og på andre måter. I alle deler av livet er det en tid for å sanke, og en tid for å så.

Det er for tidlig for deg å vite hvordan du skal bruke den nye kunnskapen du tilegner deg. Du har kanskje allikevel noen ideer, og det kan være lurt å skrive dem ned for fremtidig bruk, Du vil tidvis bli bedt om å anvende din kunnskap på nyttige måter. Når dette skjer vil du bli svært opptatt og arbeide hardt. Så, nyt derfor de nåværende øyeblikkene med grubling og hvile. La det selv bli et tomt fartøy som himmelen kan fylle sitt bibliotek av visdom.

Dine unike talenter vil smelte sammen med denne visdommen og utvikle seg til å bli en ny og viktig måte å skape fred på".

Skrevet

Mamma til 2 gutter-<-@

Bridgette

”Forsiktighet er påkrevet. Se dypere inn i denne situasjonen før du fortsetter”

Tilleggsbudskap: ”Du har bedt om himmelens veiledning og den er bitt gitt. Denne situasjonen er ikke riktig for deg. En del vesentlig informasjon har blitt skjult, og du trenger å undersøke nærmere og stille flere spørsmål til de som er involverte. Stol på din magefølelse, for det er på den måten jeg kommuniserer med deg.

Ikke bekymre deg over at denne situasjonen er den eneste muligheten som står åpen for deg. Det er den ikke! Det er noe bedre som venter, men først må du frigjøre deg selv. Husk at ’naturen avskyr tomrom’. Så, du må skape et tomrom, og da vil den nye situasjonen åpenbare seg selv. Det er klart at det krever mot og tillit å forlate en situasjon som du har lagt så mye av deg selv i. Du føler deg kanskje skuffet og forrådt. Det er derfor du skal påkalle meg og dine andre engler, så vi kan hjelpe deg og være sterk og sann mot deg selv. Du fortjener situasjoner som er fylt med kjærlighet. Du behøver ikke nøye deg med noe mindre.

Annonse

Skrevet

LadyLuck

Akasha

"Du er en spirituell lærermester. Du har evnen til å veilede andre og hjelpe dem med å vekke sine spirituelle gaver og åndelige livsmisjoner"

Tilleggsbudskap: "Du har allerede hjulpet mange mennesker ved å gi dem råd, veiledning og budskap. Du har et naturlig talent for å si akkurat de riktige ordene, sammen med en sunn dose trøst og inspirasjon. Nå ønsker vi at du skal gjøre deg mer tilgjengelig for enda flere mennesker.

Ditt hjerte vil fortelle deg om ditt pedagogiske arbeide vil bestå av skriving, foredrag, å holde kurs eller gi veiledning. Eller kanskje du blir ledet til å spontant hjelpe mennesker du møter i butikken, på skolen eller på arbeidsplassen. Vit at du er fullstendig kvalifisert, og at vi engler vil følge opp med støttende energi og kjærlige ord. Dette er din guddommelige livsoppgave. Be oss om hjelp i ditt pedagogiske arbeide og vil vil gjøre alt vi kan"

Skrevet

juddellihuddelli

Desirée

”Nei betingelsene er ikke gunstig akkurat nå. Vent, eller se etter andre løsninger, og be englene om å hjelpe, veilede og trøste deg.

Tilleggsbudskap: ”Det er en grunn til at du har bedt om himmelens mening om denne situasjonen. I ditt hjerte visste du at noe ikke stemte. Jeg er her for å hjelp deg til å stole på visdommen i ditt hjerte. Selv om det kan virke romantisk å hoppe i det med øynene lukket, krever denne situasjonen noe annet. Siden jeg er en av dine skytsengler, er din lykke min sentrale oppgaver. Denne situasjonen, slik den ser ut for øyeblikket, vil ikke bringe deg den glede du søker.

Det er andre muligheter tilgjengelig for deg. En av dem er å vente. Det vil med sikkerhet gi deg mer overblikk, enten fordi du vil tilegne deg mer informasjon, eller fordi noe bedre vil komme din vei. Den andre muligheten er å fortsette med den nåværende situasjonen. Din vilje er fri til å gjøre det. Vær sikker på at jeg vil stå ved deg enten du lytter til min advarsel eller ikke. Om du havner i en situasjon hvor du trenger å bli reddet av meg, vil jeg være der med min ubetingede kjærlighet. Hver gang du lytter til meg – og også hver gang du overhører meg – vil du vokse og lære.”

Skrevet

Murmlis & Pludrebøtta!!

Azure

"Det resultat du ønsker deg vil inntreffe i meget nær fremtid. Ha tålmodighet og tillit, og ikke prøv å tvinge frem begivenhetene"

Tilleggsbudskap: "Ja, du vil få oppfylt ditt ønske. Men guddommelig timing innebærer at tålmodighet og positiv visualisering er nødvendig akkurat nå. Be meg om hjelp til å bevare din tro så du ikke glir inn i negativitet. Du kan fremskynde prosessen med å bli bønnhørt ved å ha sterkere tro på den uungåelighet. I motsatt fall vil tvil og bekymring om ”hvordan” dine bønner blir hørt forsinke prosessen.

Husk at ”hvordan” man blir bønnhørt er opp til Skarerens guddommelige visdom. Selv om du kanskje føler hastverk, eller til og med panikk i forbindelse med dine bønner, kan du stole på at vi engler arbeider kontinuerlig i bakgrunnen for å hjelpe deg. Fortsett med å gi slipp, overgi dine bekymringer og frykt til Gud og englene. Jo mer du er sentrert i tillit, jo lettere blir det for oss å assistere deg."

Skrevet

InnMari

Bridgette

”Forsiktighet er påkrevet. Se dypere inn i denne situasjonen før du fortsetter”

Tilleggsbudskap: ”Du har bedt om himmelens veiledning og den er bitt gitt. Denne situasjonen er ikke riktig for deg. En del vesentlig informasjon har blitt skjult, og du trenger å undersøke nærmere og stille flere spørsmål til de som er involverte. Stol på din magefølelse, for det er på den måten jeg kommuniserer med deg.

Ikke bekymre deg over at denne situasjonen er den eneste muligheten som står åpen for deg. Det er den ikke! Det er noe bedre som venter, men først må du frigjøre deg selv. Husk at ’naturen avskyr tomrom’. Så, du må skape et tomrom, og da vil den nye situasjonen åpenbare seg selv. Det er klart at det krever mot og tillit å forlate en situasjon som du har lagt så mye av deg selv i. Du føler deg kanskje skuffet og forrådt. Det er derfor du skal påkalle meg og dine andre engler, så vi kan hjelpe deg og være sterk og sann mot deg selv. Du fortjener situasjoner som er fylt med kjærlighet. Du behøver ikke nøye deg med noe mindre.

Skrevet

.............lillevenn.

Har svart deg på pm ;)

Skrevet

raggsokk, lillegull og spira

Patience

"Nå er det tid for å lære, studere, og sanke inn informasjon. Nyt å være en student, for i fremtiden vil du omsette din kunnskap til handling."

Tilleggsbudskap: "Selv om du kanskje verker etter å komme i gang med et nytt prosjekt, er dette ikke den rette tiden. Du er i en viktig innsamlingsfase akkurat nå. Det betyr at du tilegner deg ny kunnskap gjennom studier, lesing, meditasjon, kanalisering, forskjellige kurs, ved å intervjue eksperter, og på andre måter. I alle deler av livet er det en tid for å sanke, og en tid for å så.

Det er for tidlig for deg å vite hvordan du skal bruke den nye kunnskapen du tilegner deg. Du har kanskje allikevel noen ideer, og det kan være lurt å skrive dem ned for fremtidig bruk, Du vil tidvis bli bedt om å anvende din kunnskap på nyttige måter. Når dette skjer vil du bli svært opptatt og arbeide hardt. Så, nyt derfor de nåværende øyeblikkene med grubling og hvile. La det selv bli et tomt fartøy som himmelen kan fylle sitt bibliotek av visdom.

Dine unike talenter vil smelte sammen med denne visdommen og utvikle seg til å bli en ny og viktig måte å skape fred på".

Annonse

Skrevet

sofia får lillesøster 12.12

Azure

"Det resultat du ønsker deg vil inntreffe i meget nær fremtid. Ha tålmodighet og tillit, og ikke prøv å tvinge frem begivenhetene"

Tilleggsbudskap: "Ja, du vil få oppfylt ditt ønske. Men guddommelig timing innebærer at tålmodighet og positiv visualisering er nødvendig akkurat nå. Be meg om hjelp til å bevare din tro så du ikke glir inn i negativitet. Du kan fremskynde prosessen med å bli bønnhørt ved å ha sterkere tro på den uungåelighet. I motsatt fall vil tvil og bekymring om ”hvordan” dine bønner blir hørt forsinke prosessen.

Husk at ”hvordan” man blir bønnhørt er opp til Skarerens guddommelige visdom. Selv om du kanskje føler hastverk, eller til og med panikk i forbindelse med dine bønner, kan du stole på at vi engler arbeider kontinuerlig i bakgrunnen for å hjelpe deg. Fortsett med å gi slipp, overgi dine bekymringer og frykt til Gud og englene. Jo mer du er sentrert i tillit, jo lettere blir det for oss å assistere deg."

Skrevet

Alva, mamma til 3 :-)

Yvonne

”Du har et spesielt forhold til dyr. Dine kjæledyr på jorden og i himmelen blir våket over av dine engler”

Tilleggsbudskap: ”Dyr reagerer positivt på dine vennlige og milde væremåte. Du har en spesiell evne til å forstå dem. Du kan relatere til deres uskyld og tillitsfulle natur, og føle et kall til å hjelpe dem. Jeg er en av dine skytsengler, og jeg er her for å fortelle deg om de vakre ringvirkningene ditt forhold til dyr har skapt. Din kjærlighet for dyr har også skapt anerkjennelse og et dypt bånd mellom deg og naturenglene.

Alle dyr du noen gang har elsket fortseter å være med deg som skytsengler. Din kjærlighet til dem holder disse dyrene for evig ved din side. Dine kjæledyr i himmelen er lykkelige, åndelige sunne, lekne og hengivende. Dine kjæledyr på jorden er omgitt av engler som skjenker mirakler over dem og deg. På mange måter er dyrene som engler for deg og de du er glad i. Du er en som virkelig vet å verdsette de engleaktige kvalitetene til dyr. Du har evnene til å kommunisere ordløst med disse vidunderlige skapningene, og ditt spesielle forhold til dyreriket åpner nye dører for deg akkurat nå.”

Skrevet

MaxiMidiMini

Daniel

"Jeg er ekteskapets engel, og jeg bistår deg akkurat nå."

Tilleggsbudskap: "Du har påkalt Gud og hjelp angående ekteskap, og han sendte meg til å stå ved din side. Jeg er her for å hjelpe deg å gjøre ekteskapet fullkomment. Gud og jeg ønsker å svare på din bønn umiddelbart. Det første området jeg hjelper deg på er å helbrede ethvert gammelt sår relatert til ekteskap. I stille stunder ber jeg deg om å være villig til overgi enhver smerte du har i forhold til dine foreldre til meg. Jeg ber deg om å puste ut og gi slipp på alle de negative følelsene du bærer med deg fra barndommen om ekteskap.

Deretter legger jeg min hånd på ditt hjerte og ber deg om å puste dypt inn og ut. Nå ber jeg deg om å være villig til å gi slipp på gammel smerte i forhold til din første kjærlighet.

Når du har forløst disse giftstoffene fra ditt hjerte og ber jeg deg om å utånde gammel smerte i forhold til dine tidligere partnere. Gi meg lov å rense ditt hjerte for gamle sår, slik at du kan glede deg over et lykkelig ekteskap med røtter i nuet. Vi må gi slipp på fortiden for å unngå å gjenoppleve gamle smertefulle erfaringer. Jeg er her for å befri ditt hjerte, så det fullt ut kan elske… innenfor rammene av et lykksalig ekteskap.”

Skrevet

stripete ullsokk prøve igjen

Erkeengelen Raphael

"Jeg hjelper deg med å helbrede fysiske utfordringer i deg selv og andre. Du er en healer, som meg"

Tilleggsbudskap: "Jeg er med deg fordi jeg er helbredelsens erkeengel. Jeg hjelper deg å helbrede både din egen kropp og andres. Jeg omringer fysiske lidelser med min helbrededende energi av smaragdgrønt lys, og denne energien absorberes der den trengs.

Jeg taler til healere gjennom deres tanker og følelser. På denne måten hjelper jeg deg å avgjøre om din livsoppgave er å bli healer. Jeg kan hjelp deg å finne ut av hvilke områder i healing du skal studere, og deretter hjelpe deg med alle aspekter av din karriere som healer. Kall på meg hver gang du trenger denne hjelpen, og vit at jeg vil være hos deg umiddelbart."

Skrevet

Trodde jeg hadde lagt inn, men nå finner jeg det ikke, men vil gjerne prøve om du orker.

27.06.71

Skrevet

Marte med tulle og spire♥

Arielle

"Ny psykiske og spirituelle erfaringer endrer måten du ser verden og deg selv. Tillat dine spirituelle gaver å åpne seg - gjennom studier, bønn og meditasjon"

Tilleggsbudskap: "Det er ikke din fantasi. Du har virkelig psykiske evner, og du har kontakt med den spirituelle verden. Disse mystiske opplevelsene skjer på grunn av din økende spirituelle åpenhet, og fordi du har spurt om dine engler og din livsoppgave. Jeg er del av en stor gruppe engler utpekt til å hjelpe de av dere som har åndelige evner. Vi vil sende deg ytterligere hjelp i form av spirituelle lærere, bøker og undervisning slik at du kan åpne opp enda mer for dine åndelige talenter.

Vær ikke redd for dine evner. Selv om du kanskje har blitt ertet eller straffet for dine psykiske evner i barndommen eller tidligere liv, vi kan hjelpe deg å helbrede enhver frykt du måtte ha for å være psykisk eller spirituelt begavet. Bare be om vår hjelp, så skal du få den.

Jorden har brukt din hjelp akkurat nå. Vi ber deg om å jevnlig sende den guddommelige kjærlighet og guddommelige lys du har i deg til de som trenger det mest. Forestill deg ganske enkelt at du sender stråler av kjærlighet og energi til et sted, en plante, et dyr, et menneske eller en situasjon- og det er gjort. Vi takker deg for din jordiske englehjelp"

Skrevet

Jokabin får lillesøster! :-)

Patience

Skrevet

-------**-***-***-------------

Akasha

"Du er en spirituell lærermester. Du har evnen til å veilede andre og hjelpe dem med å vekke sine spirituelle gaver og åndelige livsmisjoner"

Tilleggsbudskap: "Du har allerede hjulpet mange mennesker ved å gi dem råd, veiledning og budskap. Du har et naturlig talent for å si akkurat de riktige ordene, sammen med en sunn dose trøst og inspirasjon. Nå ønsker vi at du skal gjøre deg mer tilgjengelig for enda flere mennesker.

Ditt hjerte vil fortelle deg om ditt pedagogiske arbeide vil bestå av skriving, foredrag, å holde kurs eller gi veiledning. Eller kanskje du blir ledet til å spontant hjelpe mennesker du møter i butikken, på skolen eller på arbeidsplassen. Vit at du er fullstendig kvalifisert, og at vi engler vil følge opp med støttende energi og kjærlige ord. Dette er din guddommelige livsoppgave. Be oss om hjelp i ditt pedagogiske arbeide og vil vil gjøre alt vi kan"

Skrevet

Stolt mamma

Patience

Skrevet

MTMT

Erkeengelen Michael

”Jeg er med deg, og gir deg mot til å foreta endringer i ditt liv. Dette vil hjelpe deg nærmere din guddommelige livsmisjon”

Tilleggsbudskap: ”Jeg har kommet til deg fordi du har bedt Gud om trygghet og beskyttelse, og fordi du har spurt om din livsoppgave. Fordi du er en lysarbeider våker jeg over virkeliggjøring av din guddommelige livsoppgave. Du har vært en lysarbeider lenge, og du ha til tider følt deg annerledes og isolert. Du kan være sikker på at du aldri har vært alene, og at du aldri vil ble alene.

Når du føler deg presset til å skape forandring på din arbeidsplass eller i hjemmet kan det være jeg som oppmuntrer deg til å gi din livsoppgave høyere prioritet. Jeg kan omorganisere din timeplan og støtte deg på måter som gjør din vei smidig og harmonisk. Bare spør meg, og det er gjort. Jeg vil også hjelp deg å føle deg trygg og komfortable på dine endringer i livet.”

Skrevet

så spennede, har også kjempelyst å bli spådd om du får tid:)

30.09.85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...