wicca Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #101 Skrevet 11. oktober 2007 JoSoMamsen Bridgette ”Forsiktighet er påkrevet. Se dypere inn i denne situasjonen før du fortsetter” Tilleggsbudskap: ”Du har bedt om himmelens veiledning og den er bitt gitt. Denne situasjonen er ikke riktig for deg. En del vesentlig informasjon har blitt skjult, og du trenger å undersøke nærmere og stille flere spørsmål til de som er involverte. Stol på din magefølelse, for det er på den måten jeg kommuniserer med deg. Ikke bekymre deg over at denne situasjonen er den eneste muligheten som står åpen for deg. Det er den ikke! Det er noe bedre som venter, men først må du frigjøre deg selv. Husk at ’naturen avskyr tomrom’. Så, du må skape et tomrom, og da vil den nye situasjonen åpenbare seg selv. Det er klart at det krever mot og tillit å forlate en situasjon som du har lagt så mye av deg selv i. Du føler deg kanskje skuffet og forrådt. Det er derfor du skal påkalle meg og dine andre engler, så vi kan hjelpe deg og være sterk og sann mot deg selv. Du fortjener situasjoner som er fylt med kjærlighet. Du behøver ikke nøye deg med noe mindre.
wicca Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #102 Skrevet 11. oktober 2007 Turtle mannen Akasha "Du er en spirituell lærermester. Du har evnen til å veilede andre og hjelpe dem med å vekke sine spirituelle gaver og åndelige livsmisjoner" Tilleggsbudskap: "Du har allerede hjulpet mange mennesker ved å gi dem råd, veiledning og budskap. Du har et naturlig talent for å si akkurat de riktige ordene, sammen med en sunn dose trøst og inspirasjon. Nå ønsker vi at du skal gjøre deg mer tilgjengelig for enda flere mennesker. Ditt hjerte vil fortelle deg om ditt pedagogiske arbeide vil bestå av skriving, foredrag, å holde kurs eller gi veiledning. Eller kanskje du blir ledet til å spontant hjelpe mennesker du møter i butikken, på skolen eller på arbeidsplassen. Vit at du er fullstendig kvalifisert, og at vi engler vil følge opp med støttende energi og kjærlige ord. Dette er din guddommelige livsoppgave. Be oss om hjelp i ditt pedagogiske arbeide og vil vil gjøre alt vi kan"
wicca Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #103 Skrevet 11. oktober 2007 Juni80 *1 prins & 1 prinsesse* Caressa "Du er ved enden av en syklus i ditt liv. Påkall dine engler og be dem om å trøste deg og lede deg frem til ditt neste steg. Lykken venter på deg nå." Tilleggsbudskap: "Som følge av denne avslutningen føler du deg kanskje tris, som om ditt hjerte brister. Tillat deg selv å gråte og sørge, men vit at vi engler er nær deg akkurat nå. Når du er klar, vil vi vennlig vise deg hvordan denne avslutningen bringer nye velsignelser inn i ditt liv. Men akkurat nå kan tristheten du føler gi deg nye innsikter. Det vil kanskje inspirere deg til å fullføre et prosjekt du har utsatt, eller til å ta bedre vare på deg selv, for eksempel. Det er viktig for deg å uttrykke dine følelser i denne overgangsperioden. Du kan enten føre dagbok, snakke med trofaste venner, ta kontakt med en støttegruppe eller diskutere det hele med oss engler. Jo mer du kan forløse, jo friere vil du føle deg. Vær på vakt overfor selvdestruktive tendenser som kan oppstå fra misforstått skyld. Jeg vil hjelpe deg å ta ekstra godt vare på deg selv i denne overgangsfasen hvis du kaller på meg. Når som helst du skulle trenge en klem, er det bare og be om det. Du vil føle at jeg omfavner deg med mine vinger."
wicca Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #104 Skrevet 11. oktober 2007 Hoppetussa 25 og Ylva. Desirée ”Nei betingelsene er ikke gunstig akkurat nå. Vent, eller se etter andre løsninger, og be englene om å hjelpe, veilede og trøste deg. Tilleggsbudskap: ”Det er en grunn til at du har bedt om himmelens mening om denne situasjonen. I ditt hjerte visste du at noe ikke stemte. Jeg er her for å hjelp deg til å stole på visdommen i ditt hjerte. Selv om det kan virke romantisk å hoppe i det med øynene lukket, krever denne situasjonen noe annet. Siden jeg er en av dine skytsengler, er din lykke min sentrale oppgaver. Denne situasjonen, slik den ser ut for øyeblikket, vil ikke bringe deg den glede du søker. Det er andre muligheter tilgjengelig for deg. En av dem er å vente. Det vil med sikkerhet gi deg mer overblikk, enten fordi du vil tilegne deg mer informasjon, eller fordi noe bedre vil komme din vei. Den andre muligheten er å fortsette med den nåværende situasjonen. Din vilje er fri til å gjøre det. Vær sikker på at jeg vil stå ved deg enten du lytter til min advarsel eller ikke. Om du havner i en situasjon hvor du trenger å bli reddet av meg, vil jeg være der med min ubetingede kjærlighet. Hver gang du lytter til meg – og også hver gang du overhører meg – vil du vokse og lære.”
wicca Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #105 Skrevet 11. oktober 2007 polarn & pyret+spire Akasha "Du er en spirituell lærermester. Du har evnen til å veilede andre og hjelpe dem med å vekke sine spirituelle gaver og åndelige livsmisjoner" Tilleggsbudskap: "Du har allerede hjulpet mange mennesker ved å gi dem råd, veiledning og budskap. Du har et naturlig talent for å si akkurat de riktige ordene, sammen med en sunn dose trøst og inspirasjon. Nå ønsker vi at du skal gjøre deg mer tilgjengelig for enda flere mennesker. Ditt hjerte vil fortelle deg om ditt pedagogiske arbeide vil bestå av skriving, foredrag, å holde kurs eller gi veiledning. Eller kanskje du blir ledet til å spontant hjelpe mennesker du møter i butikken, på skolen eller på arbeidsplassen. Vit at du er fullstendig kvalifisert, og at vi engler vil følge opp med støttende energi og kjærlige ord. Dette er din guddommelige livsoppgave. Be oss om hjelp i ditt pedagogiske arbeide og vil vil gjøre alt vi kan"
wicca Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #106 Skrevet 11. oktober 2007 Mamman til Tomine Det blir generelt på deg og Francesca ”Hva ønsker du deg akkurat nå? Visualiser det, og det vil manifestere seg. Negativitet vil blokkere dine fremskritt” Tilleggsbudskap: ”Du har spurt Gud og englene ’hva er det neste som venter meg?’ Vi har ventet på at du skal ta denne avgjørelsen selv! Det er derfor du har følt deg fastlåst i det siste. Dette skjer fordi du er redd for å ta en ”feil” avgjørelse. Vi kan hjelpe deg med å ta en avgjørelse, men til syvende og sist er neste kapittel i ditt liv opp til deg. Dette er en periode i ditt liv som ikke er bestemt på forhånd. Dine ønsker er som et maleri du maler på ditt livs lerret. Som en kunstner må du bestemme hvordan motivet bakgrunnen og forgrunnen skal se ut i ditt bilde. Bruk litt tid på meditasjon og bønn, og fordyp deg i denne viktige beslutningen. Vær kreativ, og hold din egen standard. Men husk: Hvis du ikke tar denne avgjørelsen, er det det samme som å bestemme at alt skal forbli som før.”
wicca Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #107 Skrevet 11. oktober 2007 ¤Kine og Marken¤ Bridgette ”Forsiktighet er påkrevet. Se dypere inn i denne situasjonen før du fortsetter” Tilleggsbudskap: ”Du har bedt om himmelens veiledning og den er bitt gitt. Denne situasjonen er ikke riktig for deg. En del vesentlig informasjon har blitt skjult, og du trenger å undersøke nærmere og stille flere spørsmål til de som er involverte. Stol på din magefølelse, for det er på den måten jeg kommuniserer med deg. Ikke bekymre deg over at denne situasjonen er den eneste muligheten som står åpen for deg. Det er den ikke! Det er noe bedre som venter, men først må du frigjøre deg selv. Husk at ’naturen avskyr tomrom’. Så, du må skape et tomrom, og da vil den nye situasjonen åpenbare seg selv. Det er klart at det krever mot og tillit å forlate en situasjon som du har lagt så mye av deg selv i. Du føler deg kanskje skuffet og forrådt. Det er derfor du skal påkalle meg og dine andre engler, så vi kan hjelpe deg og være sterk og sann mot deg selv. Du fortjener situasjoner som er fylt med kjærlighet. Du behøver ikke nøye deg med noe mindre.
wicca Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #108 Skrevet 11. oktober 2007 HNB@ Akasha "Du er en spirituell lærermester. Du har evnen til å veilede andre og hjelpe dem med å vekke sine spirituelle gaver og åndelige livsmisjoner" Tilleggsbudskap: "Du har allerede hjulpet mange mennesker ved å gi dem råd, veiledning og budskap. Du har et naturlig talent for å si akkurat de riktige ordene, sammen med en sunn dose trøst og inspirasjon. Nå ønsker vi at du skal gjøre deg mer tilgjengelig for enda flere mennesker. Ditt hjerte vil fortelle deg om ditt pedagogiske arbeide vil bestå av skriving, foredrag, å holde kurs eller gi veiledning. Eller kanskje du blir ledet til å spontant hjelpe mennesker du møter i butikken, på skolen eller på arbeidsplassen. Vit at du er fullstendig kvalifisert, og at vi engler vil følge opp med støttende energi og kjærlige ord. Dette er din guddommelige livsoppgave. Be oss om hjelp i ditt pedagogiske arbeide og vil vil gjøre alt vi kan"
wicca Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #109 Skrevet 11. oktober 2007 Hushjelp søkes Desirée ”Nei betingelsene er ikke gunstig akkurat nå. Vent, eller se etter andre løsninger, og be englene om å hjelpe, veilede og trøste deg. Tilleggsbudskap: ”Det er en grunn til at du har bedt om himmelens mening om denne situasjonen. I ditt hjerte visste du at noe ikke stemte. Jeg er her for å hjelp deg til å stole på visdommen i ditt hjerte. Selv om det kan virke romantisk å hoppe i det med øynene lukket, krever denne situasjonen noe annet. Siden jeg er en av dine skytsengler, er din lykke min sentrale oppgaver. Denne situasjonen, slik den ser ut for øyeblikket, vil ikke bringe deg den glede du søker. Det er andre muligheter tilgjengelig for deg. En av dem er å vente. Det vil med sikkerhet gi deg mer overblikk, enten fordi du vil tilegne deg mer informasjon, eller fordi noe bedre vil komme din vei. Den andre muligheten er å fortsette med den nåværende situasjonen. Din vilje er fri til å gjøre det. Vær sikker på at jeg vil stå ved deg enten du lytter til min advarsel eller ikke. Om du havner i en situasjon hvor du trenger å bli reddet av meg, vil jeg være der med min ubetingede kjærlighet. Hver gang du lytter til meg – og også hver gang du overhører meg – vil du vokse og lære.”
wicca Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #110 Skrevet 11. oktober 2007 Nickie_Venter_Julebarn Chantall "Det er romantikk i luften. Enten gjelder det en nykommer, eller så oppstår det ny lidenskap i ditt eksisterende forhold. Vær åpen til å gi og motta kjærlighet." Tilleggsbudskap: "Du har lengtet etter mer romantikk og lidenskap, og din bønn har blitt hørt. Jeg er romanseengel, og jeg her for å hjelpe deg. Ny kjærlighet er på vei til deg, og du kan åpne døren for denne romansen ved å åpne ditt hjerte. Jo mer du ønsker denne kjærligheten velkommen, jo mer romantikk vil komme din vei. Dette betyr også at du må uttrykke deg selv romantisk overfor din partner. Vær oppriktig med dine følelser og intensjoner. Vær leken (som vi engler er!). Og mest av alt, vær uforbeholdent kjærlig med din partner for å oppmuntre kjærlighetens flyt til å vende tilbake til deg. Jeg vil veilede deg langs veien, og det kan innebære handlinger som tilsynelatende ikke har noe med romantisk kjærlighet å gjøre. Likevel vil du vite at det er jeg som oppmuntrer deg til å begynne å trene på et treningsstudio, starte kveldskurs, eller møte en ny venn for eksempel. Det karakteristiske for meg er at jeg skaper en sterk følelse i ditt hjerte, og deretter omgir deg med varme. Det er som om jeg gir deg en stor klem. Jo mer du følger min veiledning, jo raskere vil romantikken komme til deg."
En rosa og en blå :) Skrevet 11. oktober 2007 #111 Skrevet 11. oktober 2007 kan du se når jeg blir gravid og evt kjønn meg 250283 samboer 130580
wicca Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #112 Skrevet 11. oktober 2007 Sauen og frøken blomkål Erkeengelen Michael ”Jeg er med deg, og gir deg mot til å foreta endringer i ditt liv. Dette vil hjelpe deg nærmere din guddommelige livsmisjon” Tilleggsbudskap: ”Jeg har kommet til deg fordi du har bedt Gud om trygghet og beskyttelse, og fordi du har spurt om din livsoppgave. Fordi du er en lysarbeider våker jeg over virkeliggjøring av din guddommelige livsoppgave. Du har vært en lysarbeider lenge, og du ha til tider følt deg annerledes og isolert. Du kan være sikker på at du aldri har vært alene, og at du aldri vil ble alene. Når du føler deg presset til å skape forandring på din arbeidsplass eller i hjemmet kan det være jeg som oppmuntrer deg til å gi din livsoppgave høyere prioritet. Jeg kan omorganisere din timeplan og støtte deg på måter som gjør din vei smidig og harmonisk. Bare spør meg, og det er gjort. Jeg vil også hjelp deg å føle deg trygg og komfortable på dine endringer i livet.”
wicca Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #114 Skrevet 11. oktober 2007 Lille-nusse Celeste ”En lykkelig flytting til et nytt hjem eller en ny arbeidsplass er på trappene. Denne bevegelsen vil åpne dørene for ny positiv energi” Tilleggsbudskap: ”Ja, det er tid for flytting. Jeg arbeider sammen med dine andre engler for å holde din energi og ditt mot oppe under denne flyttingen. Selv om det kan se ut til at flyttingen krever masse anstrengelser, vil du se at når du arbeider med meg og de andre englene kan det faktisk bli en tid med mye glede. Jeg vil hjelpe deg med å finne et nytt sted, og deretter bistå med de nødvendige detaljer. Jeg vil også hjelpe dine andre familiemedlemmer med å tilpasse seg denne flyttingen. Bare be om det! Det eneste jeg ber om er din tillitt. Stol på at Gud og englene er i stand til å finne det riktige stedet for deg. Hvis du bestemmer deg for et sted og det viser seg å ikke fungere, er det fordi vi bringer deg noe som er enda bedre. Forvent mirakler som gjør det mulig for deg å realisere denne forandringen. Forbli positiv, og ikke la deg påvirke av illusjoner og tanker om mangler og knapphet. Vi vil gjøre veien smidig for deg, og hjelpe deg å møte nye mennesker som kan lyse opp din sti.”
wicca Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #115 Skrevet 11. oktober 2007 Tralle Tone Troll Yvonne ”Du har et spesielt forhold til dyr. Dine kjæledyr på jorden og i himmelen blir våket over av dine engler” Tilleggsbudskap: ”Dyr reagerer positivt på dine vennlige og milde væremåte. Du har en spesiell evne til å forstå dem. Du kan relatere til deres uskyld og tillitsfulle natur, og føle et kall til å hjelpe dem. Jeg er en av dine skytsengler, og jeg er her for å fortelle deg om de vakre ringvirkningene ditt forhold til dyr har skapt. Din kjærlighet for dyr har også skapt anerkjennelse og et dypt bånd mellom deg og naturenglene. Alle dyr du noen gang har elsket fortseter å være med deg som skytsengler. Din kjærlighet til dem holder disse dyrene for evig ved din side. Dine kjæledyr i himmelen er lykkelige, åndelige sunne, lekne og hengivende. Dine kjæledyr på jorden er omgitt av engler som skjenker mirakler over dem og deg. På mange måter er dyrene som engler for deg og de du er glad i. Du er en som virkelig vet å verdsette de engleaktige kvalitetene til dyr. Du har evnene til å kommunisere ordløst med disse vidunderlige skapningene, og ditt spesielle forhold til dyreriket åpner nye dører for deg akkurat nå.”
Løvemamma til 2 prinser c",) Skrevet 11. oktober 2007 #116 Skrevet 11. oktober 2007 så spennende! 02.10.81
wicca Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #117 Skrevet 11. oktober 2007 Malin82ღDidrik07ღ Zanna ”Du er beskyttet mot all form for skade. Det verste er nå bak deg. Jeg ber deg om å slappe av å føle deg trygg” Tilleggsbudskap: ”Uansett hva som har skjedd i fortiden, er din nåtid og fremtid trygt beskyttet av englene. Jeg hjelper deg å helbrede tidligere uro og traumatiske opplevelser. Jeg hjelper med å helbrede ditt hjerte fra bekymring og frykt. Jeg er her for å hjelpe deg å gi slipp på selvsaboterende tanker eller adferd. Med andre ord er jeg her for å hjelpe deg å glede deg over en fornyet følelse av trygghet og sinnsro. De andre englene og jeg står vakt rundt deg, ditt hjem og din familie, dine kjøretøy og din arbeidsplass. Du kan hvile i sikkerhet om at ingen lavere energier kan trenge seg inn i vårt beskyttende felt. Vi vil kun slippe inn kjærlighetsenergien der hvor du og dine kjære oppholder dere. Alle uttrykk for frykt blir sendt tilbake til illusjonens verden, der de kom fra. Gud og englene ber deg om å slappe av og nyte, for din lykke bringer et smil til himmelen.”
wicca Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #118 Skrevet 11. oktober 2007 Kondis som en murstein Leila ”Tilbring tid alene i naturen og mediter over dine ønsker og intensjoner. Be englene om hjelp til å få et positivt perspektiv” Tilleggsbudskap: ”Ditt liv har vært støyfullt i det siste, og du trenger å søke ly på et sted med naturlig ro. Det er en god tid for deg å være alene i naturen, selv bare for en kort stund. Du trenger ikke andres tillatelse for å ta vare på din sjel på denne måten. Ganske enkelt planlegg ditt opphold, og hold deg til denne planen. Med en gang du er alene i naturen, la ditt sinn vandre hvor enn det ønsker. Legg merke til tanker og følelser, og skriv dem kanskje ned. Etter en stund snakk (høyt eller i stillhet) til naturenglene som omgir deg. Be dem om å rense din kropp og din aura for alt stress du har absorbert. Deretter be og mediter over dine ønsker og intensjoner. Bønn blir forsterket av naturens kraft, og du vil føle deg godt uthvilt når du kommer hjem.”
wicca Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #119 Skrevet 11. oktober 2007 cec85_med_Mariellgullet Arielle "Ny psykiske og spirituelle erfaringer endrer måten du ser verden og deg selv. Tillat dine spirituelle gaver å åpne seg - gjennom studier, bønn og meditasjon" Tilleggsbudskap: "Det er ikke din fantasi. Du har virkelig psykiske evner, og du har kontakt med den spirituelle verden. Disse mystiske opplevelsene skjer på grunn av din økende spirituelle åpenhet, og fordi du har spurt om dine engler og din livsoppgave. Jeg er del av en stor gruppe engler utpekt til å hjelpe de av dere som har åndelige evner. Vi vil sende deg ytterligere hjelp i form av spirituelle lærere, bøker og undervisning slik at du kan åpne opp enda mer for dine åndelige talenter. Vær ikke redd for dine evner. Selv om du kanskje har blitt ertet eller straffet for dine psykiske evner i barndommen eller tidligere liv, vi kan hjelpe deg å helbrede enhver frykt du måtte ha for å være psykisk eller spirituelt begavet. Bare be om vår hjelp, så skal du få den. Jorden har brukt din hjelp akkurat nå. Vi ber deg om å jevnlig sende den guddommelige kjærlighet og guddommelige lys du har i deg til de som trenger det mest. Forestill deg ganske enkelt at du sender stråler av kjærlighet og energi til et sted, en plante, et dyr, et menneske eller en situasjon- og det er gjort. Vi takker deg for din jordiske englehjelp"
wicca Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #120 Skrevet 11. oktober 2007 magol Bridgette ”Forsiktighet er påkrevet. Se dypere inn i denne situasjonen før du fortsetter” Tilleggsbudskap: ”Du har bedt om himmelens veiledning og den er bitt gitt. Denne situasjonen er ikke riktig for deg. En del vesentlig informasjon har blitt skjult, og du trenger å undersøke nærmere og stille flere spørsmål til de som er involverte. Stol på din magefølelse, for det er på den måten jeg kommuniserer med deg. Ikke bekymre deg over at denne situasjonen er den eneste muligheten som står åpen for deg. Det er den ikke! Det er noe bedre som venter, men først må du frigjøre deg selv. Husk at ’naturen avskyr tomrom’. Så, du må skape et tomrom, og da vil den nye situasjonen åpenbare seg selv. Det er klart at det krever mot og tillit å forlate en situasjon som du har lagt så mye av deg selv i. Du føler deg kanskje skuffet og forrådt. Det er derfor du skal påkalle meg og dine andre engler, så vi kan hjelpe deg og være sterk og sann mot deg selv. Du fortjener situasjoner som er fylt med kjærlighet. Du behøver ikke nøye deg med noe mindre.
goldie Skrevet 12. oktober 2007 #122 Skrevet 12. oktober 2007 Skrev inn på den gamle tråden, men prøver meg her også:-) 05.12.77
wicca Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #123 Skrevet 12. oktober 2007 Det er jo meg Serephina "Jeg er familie-englen. En gledelig forandringer eller forøkelse venter din familie" "Tilleggsbudskap" Dine bønner om familie har blitt hørt, og jeg er sendt for å våke over deg og svare på dine bønner. Jeg er her for å fortelle om en vakker endring som vil skje i din familie. Du går nå gjennom en tilpasningsperiode slik at du skal være forbredt på denne endringen. Det kan kanskje føles kaotisk og uorganisert, men vær sikker på at dette kun er en del av redebyggingsporsessen. Jeg vil veilede deg igjennom denne tiden og hjelpe deg i vanskeligheter som måtte komme. Alle utfordringer vil stimulere til en oppriktig og ærlig diskusjon, og sannheten er veldig rensende. Det vil hjelpe deg til å forstå dine egne følelser og prioriteringer på et dypere nivå, og gjøre det mulig for deg å dele med andre på en gjennomført ærlig måte. Når formålet med urolighetene er oppnådd, vil stormen passere og åpenbare blå himmel for alle. Denne gledelige endringen eller forøkelsen i din familie er guddommelig bestemt. Overlat enhver bekymring til Gud, og la himmelen tjene som din spirituelle familie som hjelper, veileder og våker over deg. Vi elsker deg veldig høyt!"
wicca Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #124 Skrevet 12. oktober 2007 Babyfacepsycho Celeste ”En lykkelig flytting til et nytt hjem eller en ny arbeidsplass er på trappene. Denne bevegelsen vil åpne dørene for ny positiv energi” Tilleggsbudskap: ”Ja, det er tid for flytting. Jeg arbeider sammen med dine andre engler for å holde din energi og ditt mot oppe under denne flyttingen. Selv om det kan se ut til at flyttingen krever masse anstrengelser, vil du se at når du arbeider med meg og de andre englene kan det faktisk bli en tid med mye glede. Jeg vil hjelpe deg med å finne et nytt sted, og deretter bistå med de nødvendige detaljer. Jeg vil også hjelpe dine andre familiemedlemmer med å tilpasse seg denne flyttingen. Bare be om det! Det eneste jeg ber om er din tillitt. Stol på at Gud og englene er i stand til å finne det riktige stedet for deg. Hvis du bestemmer deg for et sted og det viser seg å ikke fungere, er det fordi vi bringer deg noe som er enda bedre. Forvent mirakler som gjør det mulig for deg å realisere denne forandringen. Forbli positiv, og ikke la deg påvirke av illusjoner og tanker om mangler og knapphet. Vi vil gjøre veien smidig for deg, og hjelpe deg å møte nye mennesker som kan lyse opp din sti.”
wicca Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #125 Skrevet 12. oktober 2007 ♥tuskepus&Henrik♥ Arielle "Ny psykiske og spirituelle erfaringer endrer måten du ser verden og deg selv. Tillat dine spirituelle gaver å åpne seg - gjennom studier, bønn og meditasjon" Tilleggsbudskap: "Det er ikke din fantasi. Du har virkelig psykiske evner, og du har kontakt med den spirituelle verden. Disse mystiske opplevelsene skjer på grunn av din økende spirituelle åpenhet, og fordi du har spurt om dine engler og din livsoppgave. Jeg er del av en stor gruppe engler utpekt til å hjelpe de av dere som har åndelige evner. Vi vil sende deg ytterligere hjelp i form av spirituelle lærere, bøker og undervisning slik at du kan åpne opp enda mer for dine åndelige talenter. Vær ikke redd for dine evner. Selv om du kanskje har blitt ertet eller straffet for dine psykiske evner i barndommen eller tidligere liv, vi kan hjelpe deg å helbrede enhver frykt du måtte ha for å være psykisk eller spirituelt begavet. Bare be om vår hjelp, så skal du få den. Jorden har brukt din hjelp akkurat nå. Vi ber deg om å jevnlig sende den guddommelige kjærlighet og guddommelige lys du har i deg til de som trenger det mest. Forestill deg ganske enkelt at du sender stråler av kjærlighet og energi til et sted, en plante, et dyr, et menneske eller en situasjon- og det er gjort. Vi takker deg for din jordiske englehjelp"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå