Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 11. oktober 2007 #76 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg er veldig rådvill for tia, kanskje du kan gi meg svar 160176
*Udon'tKnowMe* Skrevet 11. oktober 2007 #78 Skrevet 11. oktober 2007 eg står litt fast følelsesmessig.. er mye nedfor.. 050286
To små, med øyne blå :-) Skrevet 11. oktober 2007 #79 Skrevet 11. oktober 2007 Når blir jeg gravid og gift? 100386
silhah og emilie Skrevet 11. oktober 2007 #80 Skrevet 11. oktober 2007 har du tid skal du få lov hehe:) 02.10.1986
marlen-5 små Skrevet 11. oktober 2007 #82 Skrevet 11. oktober 2007 Jepp, jeg vil være prøvekanin. ) Er født 03.02.73.
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #85 Skrevet 11. oktober 2007 jeg vil gjerne bli spådd:) lurer veldig på om det snart er min tur til å få det hjertet begjærer;) 03.12.85
palia Skrevet 11. oktober 2007 #86 Skrevet 11. oktober 2007 å jeg kunne og tenkt meg å bli spådd... 07.03.81
*synne* Skrevet 11. oktober 2007 #87 Skrevet 11. oktober 2007 JAAAAA!!!! Jeg har kjempelyst!!! 20.08.75
wicca Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #89 Skrevet 11. oktober 2007 Hei hei allesammen Her er så mangen som har meldt seg på her at jeg trekker bare et kort på hver sånn at jeg kommer over allesammen Så håper jeg alle ser denne da
wicca Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #90 Skrevet 11. oktober 2007 vittoria vetra Jeg tar bare generelt Rosetta ”Du har talent til å jobbe med unge mennesker, og ditt guddommelige formål består av å hjelpe, undervise, eller ta deg av barn.” Tilleggsbudskap: ”Barn responderer til din åpenhjertelige natur. Du er også sjarmert av deres likefremme ærlighet, latter og uskyld. På mange måter bringer de deg i kontakt med, og helbreder, ditt eget indre barn. Du ønsker å gi disse barna det du selv ønsket deg da du var ung. Du føler også et indre kall til å forberede barns tilværelse, og du lurer kanskje på hvordan du best kan gå frem. Jeg er med deg som den beskyttende engel som fryder seg over å gi deg nye muligheter til å hjelpe barn. Alt du trenger å gjøre er å legge merke til de unge menneskene jeg bringer inn i ditt virkefelt. Vær frydefull selv med disse barna, og resten vil bli tatt hånd om av seg selv. Så snart du er klar for en utvidet rolle, gi meg et hint og jeg vil øke antall liv du berører. Vær sikker på at jeg forstår ditt temperament og kun vil bringe deg situasjoner som passer din lidenskap, dine talenter og interesser. Du er velsignelse for barn over alt!
wicca Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #91 Skrevet 11. oktober 2007 Vi har to mirakler! Erkeengelen Gabrielle "Du har et viktig formål med ditt liv i forbindelse med kommunikasjon og kunst. La ikke usikkerhet holde deg tilbake. Jeg vil hjelpe deg." Tilleggsbudskap: "Jeg er med deg som en av dine skytsengler. Du lurer kanskje på hvorfor en erkeengel er med deg. Jeg hjelper mange mennesker samtidig, og du er en av dem. Jeg hjelper de som har en livsoppgave innen kunst eller kommunikasjon. Jeg vil hjelpe deg å forfine og ha tillitt til dine naturlige talenter. Deretter vil jeg åpne dører for deg så du kan uttrykke disse talentene på en måte som kan hjelpe andre. Det jeg trenger av deg til gjengjeld er ærlighet og samarbeid. Fortell meg om din frykt, ditt håp, din forvirring, din usikkerhet og dine drømmer. Be meg om å hjelpe deg. Så må du passere igjennom de dører jeg åpner for deg. Jeg er på din side! Min funksjon er å være din rådgiver, og jeg vil drive deg fremover. Vit at jeg presser deg kun fordi jeg vet at du trenger en liten oppmuntring fra oven."
wicca Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #92 Skrevet 11. oktober 2007 karinahl&Elias født 08.11.06 Teresa "Pause! Du har hatt det travelt med å ivareta alle andres behov, men nå er det tid for å stoppe opp og ta vare på deg selv" Tilleggsbudskap:"Kjære deg, du har arbeidet veldig hardt! Du er trøtt nå, men allikevel presser du deg selv til å arbeide mer, mer og mer! Jeg er her for og bestemt og kjærlig å ta din hånd og be deg om å stoppe! Slutt å arbeide et øyeblikk og gi deg selv pusterom. Du har sannelig fortjent det, og du vil bli mer effektiv og produktiv etter denne hvilen. Du gir så mye til andre at i tider som dette kommer du ut av balanse. Ditt indre barn lengter etter næring, og ingen kan gi deg denne kjærlige næringen og omsorgen utenom deg selv og englene. Så, gi deg selv tillatelse til å ta den lenge etterlengtede pausen. Ta deg en lur, eller gå ut å lek en stund. Ikke utsett dette rådet. Vi forsikrer deg om at dine forpliktelser vil bli møtt, og du vil få ny energi og nye ideer i denne pausen, Vi vil også bringe deg ytterligere jordisk hjelp, og assistere deg med å delegere ditt arbeid."
wicca Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #93 Skrevet 11. oktober 2007 sjiraff - the one and only ) Erkeengelen Michael ”Jeg er med deg, og gir deg mot til å foreta endringer i ditt liv. Dette vil hjelpe deg nærmere din guddommelige livsmisjon” Tilleggsbudskap: ”Jeg har kommet til deg fordi du har bedt Gud om trygghet og beskyttelse, og fordi du har spurt om din livsoppgave. Fordi du er en lysarbeider våker jeg over virkeliggjøring av din guddommelige livsoppgave. Du har vært en lysarbeider lenge, og du ha til tider følt deg annerledes og isolert. Du kan være sikker på at du aldri har vært alene, og at du aldri vil ble alene. Når du føler deg presset til å skape forandring på din arbeidsplass eller i hjemmet kan det være jeg som oppmuntrer deg til å gi din livsoppgave høyere prioritet. Jeg kan omorganisere din timeplan og støtte deg på måter som gjør din vei smidig og harmonisk. Bare spør meg, og det er gjort. Jeg vil også hjelp deg å føle deg trygg og komfortable på dine endringer i livet.”
wicca Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #94 Skrevet 11. oktober 2007 Livmor Erkeengelen Michael ”Jeg er med deg, og gir deg mot til å foreta endringer i ditt liv. Dette vil hjelpe deg nærmere din guddommelige livsmisjon” Tilleggsbudskap: ”Jeg har kommet til deg fordi du har bedt Gud om trygghet og beskyttelse, og fordi du har spurt om din livsoppgave. Fordi du er en lysarbeider våker jeg over virkeliggjøring av din guddommelige livsoppgave. Du har vært en lysarbeider lenge, og du ha til tider følt deg annerledes og isolert. Du kan være sikker på at du aldri har vært alene, og at du aldri vil ble alene. Når du føler deg presset til å skape forandring på din arbeidsplass eller i hjemmet kan det være jeg som oppmuntrer deg til å gi din livsoppgave høyere prioritet. Jeg kan omorganisere din timeplan og støtte deg på måter som gjør din vei smidig og harmonisk. Bare spør meg, og det er gjort. Jeg vil også hjelp deg å føle deg trygg og komfortable på dine endringer i livet.”
wicca Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #96 Skrevet 11. oktober 2007 ☆Phunk*22.12.04*28.12.06 Azure "Det resultat du ønsker deg vil inntreffe i meget nær fremtid. Ha tålmodighet og tillit, og ikke prøv å tvinge frem begivenhetene" Tilleggsbudskap: "Ja, du vil få oppfylt ditt ønske. Men guddommelig timing innebærer at tålmodighet og positiv visualisering er nødvendig akkurat nå. Be meg om hjelp til å bevare din tro så du ikke glir inn i negativitet. Du kan fremskynde prosessen med å bli bønnhørt ved å ha sterkere tro på den uungåelighet. I motsatt fall vil tvil og bekymring om ”hvordan” dine bønner blir hørt forsinke prosessen. Husk at ”hvordan” man blir bønnhørt er opp til Skarerens guddommelige visdom. Selv om du kanskje føler hastverk, eller til og med panikk i forbindelse med dine bønner, kan du stole på at vi engler arbeider kontinuerlig i bakgrunnen for å hjelpe deg. Fortsett med å gi slipp, overgi dine bekymringer og frykt til Gud og englene. Jo mer du er sentrert i tillit, jo lettere blir det for oss å assistere deg."
wicca Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #97 Skrevet 11. oktober 2007 ♥ Elbajo♥ Aurora "Du flyr høyt nå, og det kan virke truende på andre. Men mist ikke høyde, for andre vil snart bli inspirert av ditt eksempel" Tilleggsbudskap: "Dine hensikter har skapt en oppadgående trend i ditt liv. Nye muligheter er på vei, og ditt indre og ytre selv utstråler denne positive veksten. Du bekymrer deg kanskje over at andre skal bli misunnelige på din nåværende og kommende suksess, og vil derfor være forsiktig med å prate om det du har oppnådd. Kanskje du også bekymrerer deg over fremtiden om hvor dine nye vei vil føre deg. Du ønsker kanskje en garanti for fremtidig suksess. Jeg er her for å hjelpe deg å nyte nåtiden, og prosessen i din videre utvikling. Stol på at hvert øyeblikk tar vare på seg selv. Gud har alltid tatt vare på deg, og det vil han alltid gjøre. Be meg om hjelp til å holde fokus på nuet, og gi slipp på vaner med å være bekymret så du kan nyte disse gavene. Takknemlighet er essensielt akkurat nå... for å holde din kurs høyt på himmelen."
wicca Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #98 Skrevet 11. oktober 2007 benki Francesca ”Hva ønsker du deg akkurat nå? Visualiser det, og det vil manifestere seg. Negativitet vil blokkere dine fremskritt” Tilleggsbudskap: ”Du har spurt Gud og englene ’hva er det neste som venter meg?’ Vi har ventet på at du skal ta denne avgjørelsen selv! Det er derfor du har følt deg fastlåst i det siste. Dette skjer fordi du er redd for å ta en ”feil” avgjørelse. Vi kan hjelpe deg med å ta en avgjørelse, men til syvende og sist er neste kapittel i ditt liv opp til deg. Dette er en periode i ditt liv som ikke er bestemt på forhånd. Dine ønsker er som et maleri du maler på ditt livs lerret. Som en kunstner må du bestemme hvordan motivet bakgrunnen og forgrunnen skal se ut i ditt bilde. Bruk litt tid på meditasjon og bønn, og fordyp deg i denne viktige beslutningen. Vær kreativ, og hold din egen standard. Men husk: Hvis du ikke tar denne avgjørelsen, er det det samme som å bestemme at alt skal forbli som før.”
wicca Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #99 Skrevet 11. oktober 2007 mamma til lille lu:) Desirée ”Nei betingelsene er ikke gunstig akkurat nå. Vent, eller se etter andre løsninger, og be englene om å hjelpe, veilede og trøste deg. Tilleggsbudskap: ”Det er en grunn til at du har bedt om himmelens mening om denne situasjonen. I ditt hjerte visste du at noe ikke stemte. Jeg er her for å hjelp deg til å stole på visdommen i ditt hjerte. Selv om det kan virke romantisk å hoppe i det med øynene lukket, krever denne situasjonen noe annet. Siden jeg er en av dine skytsengler, er din lykke min sentrale oppgaver. Denne situasjonen, slik den ser ut for øyeblikket, vil ikke bringe deg den glede du søker. Det er andre muligheter tilgjengelig for deg. En av dem er å vente. Det vil med sikkerhet gi deg mer overblikk, enten fordi du vil tilegne deg mer informasjon, eller fordi noe bedre vil komme din vei. Den andre muligheten er å fortsette med den nåværende situasjonen. Din vilje er fri til å gjøre det. Vær sikker på at jeg vil stå ved deg enten du lytter til min advarsel eller ikke. Om du havner i en situasjon hvor du trenger å bli reddet av meg, vil jeg være der med min ubetingede kjærlighet. Hver gang du lytter til meg – og også hver gang du overhører meg – vil du vokse og lære.”
wicca Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #100 Skrevet 11. oktober 2007 speedy gonzales 87 (",)♣ Mystique ”Forsett å satse fremover, og ta ikke nei til svar. Forvent mirakuløse løsninger” Tilleggsbudskap: ”Du er på rett vei! Selv om det kanskje ser ut til å ta mye tid og anstrengelser, fortsett å stå på. Du er definitivt på rett vei mot ditt ønskede mål. Noen ganger er fleksibilitet nødvendig når du arbeider mot et mål. Men i dette tilfelle er det viktig at du holder fast ved din overbevisning. Kompromisser vil kun utvanne den guddommelige planen du manifesterer. Motstå trangen til å gi etter, eller å blidgjøre andre. Når alt kommer til alt vil disse individene være fornøyde med resultatet. Du følger en guddommelig kurs, og andre er kanskje ikke medvitende til den samme visjonen du følger. Gjør ditt beste for forklare denne visjonen til de involverte, men føl ikke trang til å forsvare dine handlinger. Se på mitt bilde. Jeg er på vei ut av mørket og inn i lyset. Det er du også. Du vet hva du gjør, og vi i himmelen er her for å gi deg vår fulle støtte!”
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå