Gå til innhold

Lager en nye englekort tråd her, dere som ikke er blitt svart inne på den gamle må legge seg inn på denne. Jeg kommer innom senere eller i morgen og trekker flere engler ;) Jeg skal prøve å få sett på alle :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ett_øyelokk....

Francesca

”Hva ønsker du deg akkurat nå? Visualiser det, og det vil manifestere seg. Negativitet vil blokkere dine fremskritt”

Tilleggsbudskap: ”Du har spurt Gud og englene ’hva er det neste som venter meg?’ Vi har ventet på at du skal ta denne avgjørelsen selv! Det er derfor du har følt deg fastlåst i det siste. Dette skjer fordi du er redd for å ta en ”feil” avgjørelse.

Vi kan hjelpe deg med å ta en avgjørelse, men til syvende og sist er neste kapittel i ditt liv opp til deg. Dette er en periode i ditt liv som ikke er bestemt på forhånd.

Dine ønsker er som et maleri du maler på ditt livs lerret. Som en kunstner må du bestemme hvordan motivet bakgrunnen og forgrunnen skal se ut i ditt bilde. Bruk litt tid på meditasjon og bønn, og fordyp deg i denne viktige beslutningen. Vær kreativ, og hold din egen standard. Men husk: Hvis du ikke tar denne avgjørelsen, er det det samme som å bestemme at alt skal forbli som før.”

Fortsetter under...

Skrevet

Reem

Athena

"Det er trygt for deg å være sterk. Du vet hvordan du kan vise styrke på en kjærlig måte som gagner andre så vel som deg selv."

Tilleggsbudskap: "Du har vært redd for din egen styrke. Du har vært redd for at andre skal avvise deg eller forlate deg hvis du tillot din sanne styrke å lyse. Du har også vært redd for at du kan ha misbrukt din kraft og at din maskuline energi skal komme i ubalanse. Jeg er her for å hjelpe deg å avdekke din sanne styrke for deg selv og andre på en måte som vil forsterke dine forhold, din selvrespekt og ditt formål i livet.

Din styrke kommer fra kjærlighet, fra Gud. Du som er skapt i din Skapers likhet og bilde har ubegrenset styrke i deg akkurat nå. Du er ikke i stand til å misbruke din kraft fordi ditt hjertechakra har åpnet seg som en blomst som springer ut. Tenk på et menneske du beundrerer, som er både kraftfull og balansert i sin maskuline og feminine energi. Slik kraft er vakker. Den forsterker også din åndelige helbredelse og dine psykiske gaver. Du er en sterk og kraftfull lysarbeider og Gud trenger at du aksepterer og viser din styrke

Skrevet

Lucie*OgGuttaBoys*

Raye

”Yoga og trening er essensielt for ditt velvære, din sinnsro, og spirituelle vekst akkurat nå”

Tilleggsbudskap: ”Du har mottatt sterk veiledning til å begynne med yoga og andre former for trening, og dette kortet er en ytterligere bekreftelse på det. Fysisk bevegelse er essensielt for å kunne realisere dine drømmer, ønsker og intensjoner. Det gir deg den energien og vitaliteteten som vil hjelpe deg å begynne, og fullføre, dine prosjekter. Det åpner deg for nye kreative ideer. Og, yoga renser og utvider dine chakrasentre så du kan høre engelens veiledning høyt og tydelig. Yoga hjelper også et støyfullt sinn til ro så det kan meditere og høre himmelens stemme.

Selv om du kanskje føler deg skremt av yoga eller trening, vil jeg hjelpe deg og gjøre veien smidig. Hvis du ber meg vil jeg hjelpe deg å skreddersy et treningsprogram så det kan passe din timeplan, dine interesser og ditt kondisjonsnivå. Du vil motta denne veiledningen i form av gjentakende tanker og følelser, og også gjennom informasjon om yoga og trening som kommer til deg ’ut av det blå’. Jeg vet at du er en travel person, men jeg lover at ditt økte energinivå etter trening vil gi deg tilsvarende flere timer til rådighet.

Skrevet

*Trude & Mathias*

Opal

"Dine barn på jorden og i himmelen er lykkelige og tatt godt vare på av Gud og englene."

Tilleggsbudskap: ”Dine bekymringer for dine barn har blitt mottatt som bønner her i himmelen. Vi forstår din engstelse, så vi omgir sjelene og kroppene til dine barn med vår kjærlige omsorg. Dette er en tid hvor du kan overgi dine barn til Gud, og vite at din Skaper er deres sanne opphav. Gud er ren kjærlighet, uten fordømmelse eller vrede. Han vil aldri kunne svikte deg eller dine barn – han ønsker det heller ikke!

Som en av dine barn skytsengler våker jeg over dem ustanselig. Jeg går aldri lei av å holde øye med dem, for når jeg ser på dine barn ser jeg deres guddommelige lys. Jeg ser deres sanne fullkommenhet, deres godhet og uskyld. Jeg ber deg om å se dine barn gjennom mine øyne. Dette vil hjelpe deres kjærlighet og lys til å vise seg. Jeg elsker deg, jeg elsker dine barn, og dine barn elsker deg!”

Skrevet

Rultepulte og alle unga

Mystique

”Forsett å satse fremover, og ta ikke nei til svar. Forvent mirakuløse løsninger”

Tilleggsbudskap: ”Du er på rett vei! Selv om det kanskje ser ut til å ta mye tid og anstrengelser, fortsett å stå på. Du er definitivt på rett vei mot ditt ønskede mål. Noen ganger er fleksibilitet nødvendig når du arbeider mot et mål. Men i dette tilfelle er det viktig at du holder fast ved din overbevisning. Kompromisser vil kun utvanne den guddommelige planen du manifesterer.

Motstå trangen til å gi etter, eller å blidgjøre andre. Når alt kommer til alt vil disse individene være fornøyde med resultatet. Du følger en guddommelig kurs, og andre er kanskje ikke medvitende til den samme visjonen du følger. Gjør ditt beste for forklare denne visjonen til de involverte, men føl ikke trang til å forsvare dine handlinger. Se på mitt bilde. Jeg er på vei ut av mørket og inn i lyset. Det er du også. Du vet hva du gjør, og vi i himmelen er her for å gi deg vår fulle støtte!”

Skrevet

silhah og emilie med tom mage

Omega

"Seier! Ditt ønske blir til virkelighet. Fortsett det gode arbeidet.

Tilleggsbudskap: "Gratulerer! Du har valgt å følge den guddommelige veiledning, og universet flyter i naturlig rytme med din avgjørelse. Når du lytter til budskapene ditt hjerte hvisker til deg, svømmer du i naturlig synkronisitet med tidevannet i din livsmisjon. Hold deg avslappet og sikker, og fortsett å bevege deg fremover med glede og ynde.

Hvis du merker at det dukker opp problemer på veien er det viktig at du stopper opp og sentrerer deg. Når problemer dukker opp, er det kun fordi du er midlertidig ute av synk med universets rytmer. Du trenger ikke analysere eller skamme deg når dette skjer. Ganske enkelt be eller mediter, pust dypt, og vent til du føler deg sikker på ditt neste trekk. Din seier er uunngåelig i denne situasjonen, så du trenger ikke bekymre deg over at kortsiktige problemer vil komme i veien for ditt ønske. Hva som enn skjer er ment å skje, og når det skjer, skjer det til rett tid. Overgi din tvil til himmelen og hvil i sikkerheten om at et gledelig resultat venter deg"

Annonse

Skrevet

Supermamma!!

Akasha

"Du er en spirituell lærermester. Du har evnen til å veilede andre og hjelpe dem med å vekke sine spirituelle gaver og åndelige livsmisjoner"

Tilleggsbudskap: "Du har allerede hjulpet mange mennesker ved å gi dem råd, veiledning og budskap. Du har et naturlig talent for å si akkurat de riktige ordene, sammen med en sunn dose trøst og inspirasjon. Nå ønsker vi at du skal gjøre deg mer tilgjengelig for enda flere mennesker.

Ditt hjerte vil fortelle deg om ditt pedagogiske arbeide vil bestå av skriving, foredrag, å holde kurs eller gi veiledning. Eller kanskje du blir ledet til å spontant hjelpe mennesker du møter i butikken, på skolen eller på arbeidsplassen. Vit at du er fullstendig kvalifisert, og at vi engler vil følge opp med støttende energi og kjærlige ord. Dette er din guddommelige livsoppgave. Be oss om hjelp i ditt pedagogiske arbeide og vil vil gjøre alt vi kan"

Skrevet

blå og rosa

Azure

"Det resultat du ønsker deg vil inntreffe i meget nær fremtid. Ha tålmodighet og tillit, og ikke prøv å tvinge frem

begivenhetene"

Tilleggsbudskap: "Ja, du vil få oppfylt ditt ønske. Men guddommelig timing innebærer at tålmodighet og positiv

visualisering er nødvendig akkurat nå. Be meg om hjelp til å bevare din tro så du ikke glir inn i negativitet. Du

kan fremskynde prosessen med å bli bønnhørt ved å ha sterkere tro på den uungåelighet. I motsatt fall vil tvil og

bekymring om ”hvordan” dine bønner blir hørt forsinke prosessen.

Husk at ”hvordan” man blir bønnhørt er opp til Skaperens guddommelige visdom. Selv om du kanskje føler hastverk,

eller til og med panikk i forbindelse med dine bønner, kan du stole på at vi engler arbeider kontinuerlig i

bakgrunnen for å hjelpe deg. Fortsett med å gi slipp, overgi dine bekymringer og frykt til Gud og englene. Jo mer du

er sentrert i tillit, jo lettere blir det for oss å assistere deg."

Skrevet

Marlen-Fødeklar

Patience

"Nå er det tid for å lære, studere, og sanke inn informasjon. Nyt å være en student, for i fremtiden vil du omsette din kunnskap til handling."

Tilleggsbudskap: "Selv om du kanskje verker etter å komme i gang med et nytt prosjekt, er dette ikke den rette tiden. Du er i en viktig innsamlingsfase akkurat nå. Det betyr at du tilegner deg ny kunnskap gjennom studier, lesing, meditasjon, kanalisering, forskjellige kurs, ved å intervjue eksperter, og på andre måter. I alle deler av livet er det en tid for å sanke, og en tid for å så.

Det er for tidlig for deg å vite hvordan du skal bruke den nye kunnskapen du tilegner deg. Du har kanskje allikevel noen ideer, og det kan være lurt å skrive dem ned for fremtidig bruk, Du vil tidvis bli bedt om å anvende din kunnskap på nyttige måter. Når dette skjer vil du bli svært opptatt og arbeide hardt. Så, nyt derfor de nåværende øyeblikkene med grubling og hvile. La det selv bli et tomt fartøy som himmelen kan fylle sitt bibliotek av visdom.

Dine unike talenter vil smelte sammen med denne visdommen og utvikle seg til å bli en ny og viktig måte å skape fred på".

Skrevet

Heks@mor is pregnant...

Francesca

”Hva ønsker du deg akkurat nå? Visualiser det, og det vil manifestere seg. Negativitet vil blokkere dine fremskritt”

Tilleggsbudskap: ”Du har spurt Gud og englene ’hva er det neste som venter meg?’ Vi har ventet på at du skal ta denne avgjørelsen selv! Det er derfor du har følt deg fastlåst i det siste. Dette skjer fordi du er redd for å ta en ”feil” avgjørelse.

Vi kan hjelpe deg med å ta en avgjørelse, men til syvende og sist er neste kapittel i ditt liv opp til deg. Dette er en periode i ditt liv som ikke er bestemt på forhånd.

Dine ønsker er som et maleri du maler på ditt livs lerret. Som en kunstner må du bestemme hvordan motivet bakgrunnen og forgrunnen skal se ut i ditt bilde. Bruk litt tid på meditasjon og bønn, og fordyp deg i denne viktige beslutningen. Vær kreativ, og hold din egen standard. Men husk: Hvis du ikke tar denne avgjørelsen, er det det samme som å bestemme at alt skal forbli som før.”

Skrevet

^^Puppen & MiniDemonen Lucas^^

Teresa

"Pause! Du har hatt det travelt med å ivareta alle andres behov, men nå er det tid for å stoppe opp og ta vare på deg selv"

Tilleggsbudskap:"Kjære deg, du har arbeidet veldig hardt! Du er trøtt nå, men allikevel presser du deg selv til å arbeide mer, mer og mer! Jeg er her for og bestemt og kjærlig å ta din hånd og be deg om å stoppe! Slutt å arbeide et øyeblikk og gi deg selv pusterom. Du har sannelig fortjent det, og du vil bli mer effektiv og produktiv etter denne hvilen.

Du gir så mye til andre at i tider som dette kommer du ut av balanse. Ditt indre barn lengter etter næring, og ingen kan gi deg denne kjærlige næringen og omsorgen utenom deg selv og englene. Så, gi deg selv tillatelse til å ta den lenge etterlengtede pausen. Ta deg en lur, eller gå ut å lek en stund. Ikke utsett dette rådet. Vi forsikrer deg om at dine forpliktelser vil bli møtt, og du vil få ny energi og nye ideer i denne pausen, Vi vil også bringe deg ytterligere jordisk hjelp, og assistere deg med å delegere ditt arbeid."

Skrevet

palia

Francesca

Skrevet

*synne*

Daniel

"Jeg er ekteskapets engel, og jeg bistår deg akkurat nå."

Tilleggsbudskap: "Du har påkalt Gud og hjelp angående ekteskap, og han sendte meg til å stå ved din side. Jeg er her for å hjelpe deg å gjøre ekteskapet fullkomment. Gud og jeg ønsker å svare på din bønn umiddelbart. Det første området jeg hjelper deg på er å helbrede ethvert gammelt sår relatert til ekteskap. I stille stunder ber jeg deg om å være villig til overgi enhver smerte du har i forhold til dine foreldre til meg. Jeg ber deg om å puste ut og gi slipp på alle de negative følelsene du bærer med deg fra barndommen om ekteskap.

Deretter legger jeg min hånd på ditt hjerte og ber deg om å puste dypt inn og ut. Nå ber jeg deg om å være villig til å gi slipp på gammel smerte i forhold til din første kjærlighet.

Når du har forløst disse giftstoffene fra ditt hjerte og ber jeg deg om å utånde gammel smerte i forhold til dine tidligere partnere. Gi meg lov å rense ditt hjerte for gamle sår, slik at du kan glede deg over et lykkelig ekteskap med røtter i nuet. Vi må gi slipp på fortiden for å unngå å gjenoppleve gamle smertefulle erfaringer. Jeg er her for å befri ditt hjerte, så det fullt ut kan elske… innenfor rammene av et lykksalig ekteskap.”

Annonse

Skrevet

Bambine

Grace og Antoniette

”For å kunne helbrede denne situasjonen må du leve deg inn i den andres synspunkter med medfølelse”

Tilleggsbudskap: ”Denne misforståelsen har oppstått som følge av antagelser om den andre personens motiver og karakter. For å helbrede situasjonen må det gis slipp på antagelsene. I stedet for å se noen som ”god” eller ”dårlig”, ha medfølelse, og vit at alle gjør så godt de kan. I stedet for å synes synd på noen, se vedkommendes indre styrke og guddommelige egenskaper. På den måten oppmunter du det guddommelige lys til å komme til uttrykk hos den andre personen, og i deg selv.

Du projiserer noe fra din egen skyggeside over på det andre mennesket. Derfor gir denne situasjonen deg en mulighet til å ta oppgjør med noe i ditt eget ego. Ganske enkelt affirmer: ’Jeg er villig til å gi slipp på den delen av meg som blir irritert når jeg tenker på deg’. Vi engler hjelper på mirakuløs vis å helbrede situasjonen slik at alle involverte vil tilgi og glemme fordommer og handle ansvarlig. Medfølelse er nøkkelen.”

Skrevet

Lenemor-mammaen til Mikael

Erkeengelen Raphael

"Jeg hjelper deg med å helbrede fysiske utfordringer i deg selv og andre. Du er en healer, som meg"

Tilleggsbudskap: "Jeg er med deg fordi jeg er helbredelsens erkeengel. Jeg hjelper deg å helbrede både din egen kropp og andres. Jeg omringer fysiske lidelser med min helbrededende energi av smaragdgrønt lys, og denne energien absorberes der den trengs.

Jeg taler til healere gjennom deres tanker og følelser. På denne måten hjelper jeg deg å avgjøre om din livsoppgave er å bli healer. Jeg kan hjelp deg å finne ut av hvilke områder i healing du skal studere, og deretter hjelpe deg med alle aspekter av din karriere som healer. Kall på meg hver gang du trenger denne hjelpen, og vit at jeg vil være hos deg umiddelbart."

Skrevet

*M&M*

Jeg ser bare generelt :)

Arielle

"Ny psykiske og spirituelle erfaringer endrer måten du ser verden og deg selv. Tillat dine spirituelle gaver å åpne seg - gjennom studier, bønn og meditasjon"

Tilleggsbudskap: "Det er ikke din fantasi. Du har virkelig psykiske evner, og du har kontakt med den spirituelle verden. Disse mystiske opplevelsene skjer på grunn av din økende spirituelle åpenhet, og fordi du har spurt om dine engler og din livsoppgave. Jeg er del av en stor gruppe engler utpekt til å hjelpe de av dere som har åndelige evner. Vi vil sende deg ytterligere hjelp i form av spirituelle lærere, bøker og undervisning slik at du kan åpne opp enda mer for dine åndelige talenter.

Vær ikke redd for dine evner. Selv om du kanskje har blitt ertet eller straffet for dine psykiske evner i barndommen eller tidligere liv, vi kan hjelpe deg å helbrede enhver frykt du måtte ha for å være psykisk eller spirituelt begavet. Bare be om vår hjelp, så skal du få den.

Jorden har brukt din hjelp akkurat nå. Vi ber deg om å jevnlig sende den guddommelige kjærlighet og guddommelige lys du har i deg til de som trenger det mest. Forestill deg ganske enkelt at du sender stråler av kjærlighet og energi til et sted, en plante, et dyr, et menneske eller en situasjon- og det er gjort. Vi takker deg for din jordiske englehjelp"

Skrevet

Rogalandsjente -og lillegull:)

Indriel

”Du er en lysarbeider. Gud ønsker at du skal sende guddommelig lys og kjærlighet – som en engel – til jorden og alle dens beboere”

Tilleggsbudskap: ”Ja, du er en lysarbeider. Du har alltid hatt et brennende ønske om å gjøre jorden til et bedre sted å være. Det er et dyptliggende kall hinsides tid og sted. Du blir ofte kalt til tjeneste under alminnelige omstendigheter, som når du gjør innkjøp og noen trenger din hjelp. Akkurat nå utvides din livsmisjon slik at du kan nå ut til enda flere mennesker. Dette vil kreve at du gjør noen endringer i livet, som du vil lære om gjennom din indre veileder.

Du er veldig sensitiv for andres følelser, og det er viktig at du renser deg selv regelmessig. Spesielt etter å ha hjulpet noen. Du kan påkalle meg og Erkeengel Michael, din andre skytsengel, så vi kan rense ut de giftstoffer og bindinger du kan ha pådratt deg gjennom din hjelpsomme handlinger. Du er en jordengel, og vi er glade for å assistere deg på alle måter. Bare be om det!”

Skrevet

mams&lille hurlumhei

Omega

"Seier! Ditt ønske blir til virkelighet. Fortsett det gode arbeidet.

Tilleggsbudskap: "Gratulerer! Du har valgt å følge den guddommelige veiledning, og universet flyter i naturlig rytme med din avgjørelse. Når du lytter til budskapene ditt hjerte hvisker til deg, svømmer du i naturlig synkronisitet med tidevannet i din livsmisjon. Hold deg avslappet og sikker, og fortsett å bevege deg fremover med glede og ynde.

Hvis du merker at det dukker opp problemer på veien er det viktig at du stopper opp og sentrerer deg. Når problemer dukker opp, er det kun fordi du er midlertidig ute av synk med universets rytmer. Du trenger ikke analysere eller skamme deg når dette skjer. Ganske enkelt be eller mediter, pust dypt, og vent til du føler deg sikker på ditt neste trekk. Din seier er uunngåelig i denne situasjonen, så du trenger ikke bekymre deg over at kortsiktige problemer vil komme i veien for ditt ønske. Hva som enn skjer er ment å skje, og når det skjer, skjer det til rett tid. Overgi din tvil til himmelen og hvil i sikkerheten om at et gledelig resultat venter deg"

Skrevet

*mamma'n til Emma*

Teresa

"Pause! Du har hatt det travelt med å ivareta alle andres behov, men nå er det tid for å stoppe opp og ta vare på deg selv"

Tilleggsbudskap:"Kjære deg, du har arbeidet veldig hardt! Du er trøtt nå, men allikevel presser du deg selv til å arbeide mer, mer og mer! Jeg er her for og bestemt og kjærlig å ta din hånd og be deg om å stoppe! Slutt å arbeide et øyeblikk og gi deg selv pusterom. Du har sannelig fortjent det, og du vil bli mer effektiv og produktiv etter denne hvilen.

Du gir så mye til andre at i tider som dette kommer du ut av balanse. Ditt indre barn lengter etter næring, og ingen kan gi deg denne kjærlige næringen og omsorgen utenom deg selv og englene. Så, gi deg selv tillatelse til å ta den lenge etterlengtede pausen. Ta deg en lur, eller gå ut å lek en stund. Ikke utsett dette rådet. Vi forsikrer deg om at dine forpliktelser vil bli møtt, og du vil få ny energi og nye ideer i denne pausen, Vi vil også bringe deg ytterligere jordisk hjelp, og assistere deg med å delegere ditt arbeid."

Skrevet

goldie

Opal

"Dine barn på jorden og i himmelen er lykkelige og tatt godt vare på av Gud og englene."

Tilleggsbudskap: ”Dine bekymringer for dine barn har blitt mottatt som bønner her i himmelen. Vi forstår din engstelse, så vi omgir sjelene og kroppene til dine barn med vår kjærlige omsorg. Dette er en tid hvor du kan overgi dine barn til Gud, og vite at din Skaper er deres sanne opphav. Gud er ren kjærlighet, uten fordømmelse eller vrede. Han vil aldri kunne svikte deg eller dine barn – han ønsker det heller ikke!

Som en av dine barn skytsengler våker jeg over dem ustanselig. Jeg går aldri lei av å holde øye med dem, for når jeg ser på dine barn ser jeg deres guddommelige lys. Jeg ser deres sanne fullkommenhet, deres godhet og uskyld. Jeg ber deg om å se dine barn gjennom mine øyne. Dette vil hjelpe deres kjærlighet og lys til å vise seg. Jeg elsker deg, jeg elsker dine barn, og dine barn elsker deg!”

Skrevet

Mamma til Andrés

Erkeengelen Michael

”Jeg er med deg, og gir deg mot til å foreta endringer i ditt liv. Dette vil hjelpe deg nærmere din guddommelige livsmisjon”

Tilleggsbudskap: ”Jeg har kommet til deg fordi du har bedt Gud om trygghet og beskyttelse, og fordi du har spurt om din livsoppgave. Fordi du er en lysarbeider våker jeg over virkeliggjøring av din guddommelige livsoppgave. Du har vært en lysarbeider lenge, og du ha til tider følt deg annerledes og isolert. Du kan være sikker på at du aldri har vært alene, og at du aldri vil ble alene.

Når du føler deg presset til å skape forandring på din arbeidsplass eller i hjemmet kan det være jeg som oppmuntrer deg til å gi din livsoppgave høyere prioritet. Jeg kan omorganisere din timeplan og støtte deg på måter som gjør din vei smidig og harmonisk. Bare spør meg, og det er gjort. Jeg vil også hjelp deg å føle deg trygg og komfortable på dine endringer i livet.”

Skrevet

Hibbel

Yvonne

”Du har et spesielt forhold til dyr. Dine kjæledyr på jorden og i himmelen blir våket over av dine engler”

Tilleggsbudskap: ”Dyr reagerer positivt på dine vennlige og milde væremåte. Du har en spesiell evne til å forstå dem. Du kan relatere til deres uskyld og tillitsfulle natur, og føle et kall til å hjelpe dem. Jeg er en av dine skytsengler, og jeg er her for å fortelle deg om de vakre ringvirkningene ditt forhold til dyr har skapt. Din kjærlighet for dyr har også skapt anerkjennelse og et dypt bånd mellom deg og naturenglene.

Alle dyr du noen gang har elsket fortseter å være med deg som skytsengler. Din kjærlighet til dem holder disse dyrene for evig ved din side. Dine kjæledyr i himmelen er lykkelige, åndelige sunne, lekne og hengivende. Dine kjæledyr på jorden er omgitt av engler som skjenker mirakler over dem og deg. På mange måter er dyrene som engler for deg og de du er glad i. Du er en som virkelig vet å verdsette de engleaktige kvalitetene til dyr. Du har evnene til å kommunisere ordløst med disse vidunderlige skapningene, og ditt spesielle forhold til dyreriket åpner nye dører for deg akkurat nå.”

Skrevet

Susan*lillegutt og mini*

Yvonne

”Du har et spesielt forhold til dyr. Dine kjæledyr på jorden og i himmelen blir våket over av dine engler”

Tilleggsbudskap: ”Dyr reagerer positivt på dine vennlige og milde væremåte. Du har en spesiell evne til å forstå dem. Du kan relatere til deres uskyld og tillitsfulle natur, og føle et kall til å hjelpe dem. Jeg er en av dine skytsengler, og jeg er her for å fortelle deg om de vakre ringvirkningene ditt forhold til dyr har skapt. Din kjærlighet for dyr har også skapt anerkjennelse og et dypt bånd mellom deg og naturenglene.

Alle dyr du noen gang har elsket fortseter å være med deg som skytsengler. Din kjærlighet til dem holder disse dyrene for evig ved din side. Dine kjæledyr i himmelen er lykkelige, åndelige sunne, lekne og hengivende. Dine kjæledyr på jorden er omgitt av engler som skjenker mirakler over dem og deg. På mange måter er dyrene som engler for deg og de du er glad i. Du er en som virkelig vet å verdsette de engleaktige kvalitetene til dyr. Du har evnene til å kommunisere ordløst med disse vidunderlige skapningene, og ditt spesielle forhold til dyreriket åpner nye dører for deg akkurat nå.”

Skrevet

Nit@ & firkløveret ™

Mystique

”Forsett å satse fremover, og ta ikke nei til svar. Forvent mirakuløse løsninger”

Tilleggsbudskap: ”Du er på rett vei! Selv om det kanskje ser ut til å ta mye tid og anstrengelser, fortsett å stå på. Du er definitivt på rett vei mot ditt ønskede mål. Noen ganger er fleksibilitet nødvendig når du arbeider mot et mål. Men i dette tilfelle er det viktig at du holder fast ved din overbevisning. Kompromisser vil kun utvanne den guddommelige planen du manifesterer.

Motstå trangen til å gi etter, eller å blidgjøre andre. Når alt kommer til alt vil disse individene være fornøyde med resultatet. Du følger en guddommelig kurs, og andre er kanskje ikke medvitende til den samme visjonen du følger. Gjør ditt beste for forklare denne visjonen til de involverte, men føl ikke trang til å forsvare dine handlinger. Se på mitt bilde. Jeg er på vei ut av mørket og inn i lyset. Det er du også. Du vet hva du gjør, og vi i himmelen er her for å gi deg vår fulle støtte!”

Skrevet

vekt85 26.01.07

Mystique

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...