Gå til innhold

Lager en nye englekort tråd her, dere som ikke er blitt svart inne på den gamle må legge seg inn på denne. Jeg kommer innom senere eller i morgen og trekker flere engler ;) Jeg skal prøve å få sett på alle :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Zerotondo

Opal

"Dine barn på jorden og i himmelen er lykkelige og tatt godt vare på av Gud og englene."

Tilleggsbudskap: ”Dine bekymringer for dine barn har blitt mottatt som bønner her i himmelen. Vi forstår din engstelse, så vi omgir sjelene og kroppene til dine barn med vår kjærlige omsorg. Dette er en tid hvor du kan overgi dine barn til Gud, og vite at din Skaper er deres sanne opphav. Gud er ren kjærlighet, uten fordømmelse eller vrede. Han vil aldri kunne svikte deg eller dine barn – han ønsker det heller ikke!

Som en av dine barn skytsengler våker jeg over dem ustanselig. Jeg går aldri lei av å holde øye med dem, for når jeg ser på dine barn ser jeg deres guddommelige lys. Jeg ser deres sanne fullkommenhet, deres godhet og uskyld. Jeg ber deg om å se dine barn gjennom mine øyne. Dette vil hjelpe deres kjærlighet og lys til å vise seg. Jeg elsker deg, jeg elsker dine barn, og dine barn elsker deg!”

Fortsetter under...

Skrevet

Knætta & Knøttet & Spira =0)

Yvonne

”Du har et spesielt forhold til dyr. Dine kjæledyr på jorden og i himmelen blir våket over av dine engler”

Tilleggsbudskap: ”Dyr reagerer positivt på dine vennlige og milde væremåte. Du har en spesiell evne til å forstå dem. Du kan relatere til deres uskyld og tillitsfulle natur, og føle et kall til å hjelpe dem. Jeg er en av dine skytsengler, og jeg er her for å fortelle deg om de vakre ringvirkningene ditt forhold til dyr har skapt. Din kjærlighet for dyr har også skapt anerkjennelse og et dypt bånd mellom deg og naturenglene.

Alle dyr du noen gang har elsket fortseter å være med deg som skytsengler. Din kjærlighet til dem holder disse dyrene for evig ved din side. Dine kjæledyr i himmelen er lykkelige, åndelige sunne, lekne og hengivende. Dine kjæledyr på jorden er omgitt av engler som skjenker mirakler over dem og deg. På mange måter er dyrene som engler for deg og de du er glad i. Du er en som virkelig vet å verdsette de engleaktige kvalitetene til dyr. Du har evnene til å kommunisere ordløst med disse vidunderlige skapningene, og ditt spesielle forhold til dyreriket åpner nye dører for deg akkurat nå.”

Skrevet

Mummys Muffin

Raye

”Yoga og trening er essensielt for ditt velvære, din sinnsro, og spirituelle vekst akkurat nå”

Tilleggsbudskap: ”Du har mottatt sterk veiledning til å begynne med yoga og andre former for trening, og dette kortet er en ytterligere bekreftelse på det. Fysisk bevegelse er essensielt for å kunne realisere dine drømmer, ønsker og intensjoner. Det gir deg den energien og vitaliteteten som vil hjelpe deg å begynne, og fullføre, dine prosjekter. Det åpner deg for nye kreative ideer. Og, yoga renser og utvider dine chakrasentre så du kan høre engelens veiledning høyt og tydelig. Yoga hjelper også et støyfullt sinn til ro så det kan meditere og høre himmelens stemme.

Selv om du kanskje føler deg skremt av yoga eller trening, vil jeg hjelpe deg og gjøre veien smidig. Hvis du ber meg vil jeg hjelpe deg å skreddersy et treningsprogram så det kan passe din timeplan, dine interesser og ditt kondisjonsnivå. Du vil motta denne veiledningen i form av gjentakende tanker og følelser, og også gjennom informasjon om yoga og trening som kommer til deg ’ut av det blå’. Jeg vet at du er en travel person, men jeg lover at ditt økte energinivå etter trening vil gi deg tilsvarende flere timer til rådighet.

Skrevet

Jeg vil også:)

30.09.86

Kjempe snilt om du vil!

Skrevet

ma-79 ♥ 1-åring ♥

Sonya

"Jeg overbringer deg et buskap fra din avdøde elskede. Jeg er lykkelig og har funnet fred, og jeg elsker deg meget høyt. Ikke vær bekymret for meg"

Tilleggsbudskap: "Ditt hjerte har vært tynget med sorg, og jeg er her for å berolige deg. Jeg er din avdøde elskedes skytsengel, og jeg vil at du skal vite at det ikke er noen grunn til bekymring. Din elskede er meget lykkelig og har tilpasset seg overgangen veldig bra. Det er ingen vrede eller vonde følelser rettet mot deg, kun kjærlighet og forståelse. Du har ikke gjort noe galt, kjære du, så ikke klandre deg selv på noe vis. Du gjorde alt du kunne, så din elskede har bedt meg å dele denne forståelsen med deg.

Du og din elskede har fremdeles masse kjærlighet mellom dere. En kjærlighet som aldri vil dø! Selv om du savner din elskedes fysiske nærvær er dere allerede koblet sammen sprirituelt i dine drømmer, så vel som gjennom følelser, hørsel, lukt, eller ved at du ser din elskedes essens. Din elskede er like levende som du er - til og med mer levende på mange måter. Befridd fra jordisk bekymring og fysisk smerte er din elskede mer fri og lykkelig enn noen gang. Så snart du fullfører din livsmisjon, og det er din tid til gå over, vil dere gjenforenes i hverandres armer. I mellomtiden vit at din elskede er med deg ofte, og at englene omgir deg kontinuerlig.

Skrevet

alenemamman til lille

Zanna

”Du er beskyttet mot all form for skade. Det verste er nå bak deg. Jeg ber deg om å slappe av å føle deg trygg”

Tilleggsbudskap: ”Uansett hva som har skjedd i fortiden, er din nåtid og fremtid trygt beskyttet av englene. Jeg hjelper deg å helbrede tidligere uro og traumatiske opplevelser. Jeg hjelper med å helbrede ditt hjerte fra bekymring og frykt. Jeg er her for å hjelpe deg å gi slipp på selvsaboterende tanker eller adferd. Med andre ord er jeg her for å hjelpe deg å glede deg over en fornyet følelse av trygghet og sinnsro.

De andre englene og jeg står vakt rundt deg, ditt hjem og din familie, dine kjøretøy og din arbeidsplass. Du kan hvile i sikkerhet om at ingen lavere energier kan trenge seg inn i vårt beskyttende felt. Vi vil kun slippe inn kjærlighetsenergien der hvor du og dine kjære oppholder dere. Alle uttrykk for frykt blir sendt tilbake til illusjonens verden, der de kom fra. Gud og englene ber deg om å slappe av og nyte, for din lykke bringer et smil til himmelen.”

Annonse

Skrevet

Wivi og Kasper290106

Desirée

”Nei betingelsene er ikke gunstig akkurat nå. Vent, eller se etter andre løsninger, og be englene om å hjelpe, veilede og trøste deg.

Tilleggsbudskap: ”Det er en grunn til at du har bedt om himmelens mening om denne situasjonen. I ditt hjerte visste du at noe ikke stemte. Jeg er her for å hjelp deg til å stole på visdommen i ditt hjerte. Selv om det kan virke romantisk å hoppe i det med øynene lukket, krever denne situasjonen noe annet. Siden jeg er en av dine skytsengler, er din lykke min sentrale oppgaver. Denne situasjonen, slik den ser ut for øyeblikket, vil ikke bringe deg den glede du søker.

Det er andre muligheter tilgjengelig for deg. En av dem er å vente. Det vil med sikkerhet gi deg mer overblikk, enten fordi du vil tilegne deg mer informasjon, eller fordi noe bedre vil komme din vei. Den andre muligheten er å fortsette med den nåværende situasjonen. Din vilje er fri til å gjøre det. Vær sikker på at jeg vil stå ved deg enten du lytter til min advarsel eller ikke. Om du havner i en situasjon hvor du trenger å bli reddet av meg, vil jeg være der med min ubetingede kjærlighet. Hver gang du lytter til meg – og også hver gang du overhører meg – vil du vokse og lære.”

Skrevet

Tusse

Erkeengelen Raphael

"Jeg hjelper deg med å helbrede fysiske utfordringer i deg selv og andre. Du er en healer, som meg"

Tilleggsbudskap: "Jeg er med deg fordi jeg er helbredelsens erkeengel. Jeg hjelper deg å helbrede både din egen kropp og andres. Jeg omringer fysiske lidelser med min helbrededende energi av smaragdgrønt lys, og denne energien absorberes der den trengs.

Jeg taler til healere gjennom deres tanker og følelser. På denne måten hjelper jeg deg å avgjøre om din livsoppgave er å bli healer. Jeg kan hjelp deg å finne ut av hvilke områder i healing du skal studere, og deretter hjelpe deg med alle aspekter av din karriere som healer. Kall på meg hver gang du trenger denne hjelpen, og vit at jeg vil være hos deg umiddelbart."

Skrevet

lali

Azure

"Det resultat du ønsker deg vil inntreffe i meget nær fremtid. Ha tålmodighet og tillit, og ikke prøv å tvinge frem

begivenhetene"

Tilleggsbudskap: "Ja, du vil få oppfylt ditt ønske. Men guddommelig timing innebærer at tålmodighet og positiv

visualisering er nødvendig akkurat nå. Be meg om hjelp til å bevare din tro så du ikke glir inn i negativitet. Du

kan fremskynde prosessen med å bli bønnhørt ved å ha sterkere tro på den uungåelighet. I motsatt fall vil tvil og

bekymring om ”hvordan” dine bønner blir hørt forsinke prosessen.

Husk at ”hvordan” man blir bønnhørt er opp til Skaperens guddommelige visdom. Selv om du kanskje føler hastverk,

eller til og med panikk i forbindelse med dine bønner, kan du stole på at vi engler arbeider kontinuerlig i

bakgrunnen for å hjelpe deg. Fortsett med å gi slipp, overgi dine bekymringer og frykt til Gud og englene. Jo mer du

er sentrert i tillit, jo lettere blir det for oss å assistere deg."

Skrevet

kan du ta meg også?

070180

ta gjerne om familie

Skrevet

denise

Akasha

"Du er en spirituell lærermester. Du har evnen til å veilede andre og hjelpe dem med å vekke sine spirituelle gaver og åndelige livsmisjoner"

Tilleggsbudskap: "Du har allerede hjulpet mange mennesker ved å gi dem råd, veiledning og budskap. Du har et naturlig talent for å si akkurat de riktige ordene, sammen med en sunn dose trøst og inspirasjon. Nå ønsker vi at du skal gjøre deg mer tilgjengelig for enda flere mennesker.

Ditt hjerte vil fortelle deg om ditt pedagogiske arbeide vil bestå av skriving, foredrag, å holde kurs eller gi veiledning. Eller kanskje du blir ledet til å spontant hjelpe mennesker du møter i butikken, på skolen eller på arbeidsplassen. Vit at du er fullstendig kvalifisert, og at vi engler vil følge opp med støttende energi og kjærlige ord. Dette er din guddommelige livsoppgave. Be oss om hjelp i ditt pedagogiske arbeide og vil vil gjøre alt vi kan"

Skrevet

Nina160607

Jeg tar bare generelt og jeg må ha f.dato

Skrevet

Bæ bæ lille lam:)™

Omega

"Seier! Ditt ønske blir til virkelighet. Fortsett det gode arbeidet.

Tilleggsbudskap: "Gratulerer! Du har valgt å følge den guddommelige veiledning, og universet flyter i naturlig rytme med din avgjørelse. Når du lytter til budskapene ditt hjerte hvisker til deg, svømmer du i naturlig synkronisitet med tidevannet i din livsmisjon. Hold deg avslappet og sikker, og fortsett å bevege deg fremover med glede og ynde.

Hvis du merker at det dukker opp problemer på veien er det viktig at du stopper opp og sentrerer deg. Når problemer dukker opp, er det kun fordi du er midlertidig ute av synk med universets rytmer. Du trenger ikke analysere eller skamme deg når dette skjer. Ganske enkelt be eller mediter, pust dypt, og vent til du føler deg sikker på ditt neste trekk. Din seier er uunngåelig i denne situasjonen, så du trenger ikke bekymre deg over at kortsiktige problemer vil komme i veien for ditt ønske. Hva som enn skjer er ment å skje, og når det skjer, skjer det til rett tid. Overgi din tvil til himmelen og hvil i sikkerheten om at et gledelig resultat venter deg"

Annonse

Skrevet

mammaen til gojenta

Jeg trekker bare englekort sånn generelt.

Desirée

”Nei betingelsene er ikke gunstig akkurat nå. Vent, eller se etter andre løsninger, og be englene om å hjelpe, veilede og trøste deg.

Tilleggsbudskap: ”Det er en grunn til at du har bedt om himmelens mening om denne situasjonen. I ditt hjerte visste du at noe ikke stemte. Jeg er her for å hjelp deg til å stole på visdommen i ditt hjerte. Selv om det kan virke romantisk å hoppe i det med øynene lukket, krever denne situasjonen noe annet. Siden jeg er en av dine skytsengler, er din lykke min sentrale oppgaver. Denne situasjonen, slik den ser ut for øyeblikket, vil ikke bringe deg den glede du søker.

Det er andre muligheter tilgjengelig for deg. En av dem er å vente. Det vil med sikkerhet gi deg mer overblikk, enten fordi du vil tilegne deg mer informasjon, eller fordi noe bedre vil komme din vei. Den andre muligheten er å fortsette med den nåværende situasjonen. Din vilje er fri til å gjøre det. Vær sikker på at jeg vil stå ved deg enten du lytter til min advarsel eller ikke. Om du havner i en situasjon hvor du trenger å bli reddet av meg, vil jeg være der med min ubetingede kjærlighet. Hver gang du lytter til meg – og også hver gang du overhører meg – vil du vokse og lære.”

Skrevet

HarLystPåEnTilMenMåVente...

Zanna

”Du er beskyttet mot all form for skade. Det verste er nå bak deg. Jeg ber deg om å slappe av å føle deg trygg”

Tilleggsbudskap: ”Uansett hva som har skjedd i fortiden, er din nåtid og fremtid trygt beskyttet av englene. Jeg hjelper deg å helbrede tidligere uro og traumatiske opplevelser. Jeg hjelper med å helbrede ditt hjerte fra bekymring og frykt. Jeg er her for å hjelpe deg å gi slipp på selvsaboterende tanker eller adferd. Med andre ord er jeg her for å hjelpe deg å glede deg over en fornyet følelse av trygghet og sinnsro.

De andre englene og jeg står vakt rundt deg, ditt hjem og din familie, dine kjøretøy og din arbeidsplass. Du kan hvile i sikkerhet om at ingen lavere energier kan trenge seg inn i vårt beskyttende felt. Vi vil kun slippe inn kjærlighetsenergien der hvor du og dine kjære oppholder dere. Alle uttrykk for frykt blir sendt tilbake til illusjonens verden, der de kom fra. Gud og englene ber deg om å slappe av og nyte, for din lykke bringer et smil til himmelen.”

Skrevet

Venternr 2

Crystal

”Ha håp og tillitt. Det er noe positivt og nytt i horisonten som du enda ikke kan se”

Tilleggsbudskap: ”Frøene du har sådd har begynt å spire og bringe resultater. Du er dog kanskje ikke oppmerksom på disse resultatene siden de er i sin spede begynnelse. Nå er det viktigere enn noen gang å forbli positiv, og holde en klar visjon om dine ønsker og intensjoner. Unngå skepsis eller folk med negative tankemønstre.

Daglige handling, selv om det kun innebærer små steg mot virkeliggjørelsen av dine drøm, er helt essensielt. En telefonsamtale, et brev, eller å lese relevant litteratur, vil holde energien til din manifestasjon på et høyt nivå. Hver dag må du positivt affirmere at du allerede har nådd, eller mer enn nådd, din drøm. Og viktigst av alt, be om englenes assistanse til hvert steg på veien.”

Skrevet

ole_brum

Akasha

"Du er en spirituell lærermester. Du har evnen til å veilede andre og hjelpe dem med å vekke sine spirituelle gaver og åndelige livsmisjoner"

Tilleggsbudskap: "Du har allerede hjulpet mange mennesker ved å gi dem råd, veiledning og budskap. Du har et naturlig talent for å si akkurat de riktige ordene, sammen med en sunn dose trøst og inspirasjon. Nå ønsker vi at du skal gjøre deg mer tilgjengelig for enda flere mennesker.

Ditt hjerte vil fortelle deg om ditt pedagogiske arbeide vil bestå av skriving, foredrag, å holde kurs eller gi veiledning. Eller kanskje du blir ledet til å spontant hjelpe mennesker du møter i butikken, på skolen eller på arbeidsplassen. Vit at du er fullstendig kvalifisert, og at vi engler vil følge opp med støttende energi og kjærlige ord. Dette er din guddommelige livsoppgave. Be oss om hjelp i ditt pedagogiske arbeide og vil vil gjøre alt vi kan"

Skrevet

liemse

Raye

”Yoga og trening er essensielt for ditt velvære, din sinnsro, og spirituelle vekst akkurat nå”

Tilleggsbudskap: ”Du har mottatt sterk veiledning til å begynne med yoga og andre former for trening, og dette kortet er en ytterligere bekreftelse på det. Fysisk bevegelse er essensielt for å kunne realisere dine drømmer, ønsker og intensjoner. Det gir deg den energien og vitaliteteten som vil hjelpe deg å begynne, og fullføre, dine prosjekter. Det åpner deg for nye kreative ideer. Og, yoga renser og utvider dine chakrasentre så du kan høre engelens veiledning høyt og tydelig. Yoga hjelper også et støyfullt sinn til ro så det kan meditere og høre himmelens stemme.

Selv om du kanskje føler deg skremt av yoga eller trening, vil jeg hjelpe deg og gjøre veien smidig. Hvis du ber meg vil jeg hjelpe deg å skreddersy et treningsprogram så det kan passe din timeplan, dine interesser og ditt kondisjonsnivå. Du vil motta denne veiledningen i form av gjentakende tanker og følelser, og også gjennom informasjon om yoga og trening som kommer til deg ’ut av det blå’. Jeg vet at du er en travel person, men jeg lover at ditt økte energinivå etter trening vil gi deg tilsvarende flere timer til rådighet.

Skrevet

LindaKristin1980

Serephina

"Jeg er familie-englen. En gledelig forandringer eller forøkelse venter din familie"

"Tilleggsbudskap" Dine bønner om familie har blitt hørt, og jeg er sendt for å våke over deg og svare på dine bønner. Jeg er her for å fortelle om en vakker endring som vil skje i din familie. Du går nå gjennom en tilpasningsperiode slik at du skal være forbredt på denne endringen. Det kan kanskje føles kaotisk og uorganisert, men vær sikker på at dette kun er en del av redebyggingsporsessen.

Jeg vil veilede deg igjennom denne tiden og hjelpe deg i vanskeligheter som måtte komme. Alle utfordringer vil stimulere til en oppriktig og ærlig diskusjon, og sannheten er veldig rensende. Det vil hjelpe deg til å forstå dine egne følelser og prioriteringer på et dypere nivå, og gjøre det mulig for deg å dele med andre på en gjennomført ærlig måte. Når formålet med urolighetene er oppnådd, vil stormen passere og åpenbare blå himmel for alle. Denne gledelige endringen eller forøkelsen i din familie er guddommelig bestemt. Overlat enhver bekymring til Gud, og la himmelen tjene som din spirituelle familie som hjelper, veileder og våker over deg. Vi elsker deg veldig høyt!"

Skrevet

ღMaria fikk TO prinsesserღ

Patience

"Nå er det tid for å lære, studere, og sanke inn informasjon. Nyt å være en student, for i fremtiden vil du omsette din kunnskap til handling."

Tilleggsbudskap: "Selv om du kanskje verker etter å komme i gang med et nytt prosjekt, er dette ikke den rette tiden. Du er i en viktig innsamlingsfase akkurat nå. Det betyr at du tilegner deg ny kunnskap gjennom studier, lesing, meditasjon, kanalisering, forskjellige kurs, ved å intervjue eksperter, og på andre måter. I alle deler av livet er det en tid for å sanke, og en tid for å så.

Det er for tidlig for deg å vite hvordan du skal bruke den nye kunnskapen du tilegner deg. Du har kanskje allikevel noen ideer, og det kan være lurt å skrive dem ned for fremtidig bruk, Du vil tidvis bli bedt om å anvende din kunnskap på nyttige måter. Når dette skjer vil du bli svært opptatt og arbeide hardt. Så, nyt derfor de nåværende øyeblikkene med grubling og hvile. La det selv bli et tomt fartøy som himmelen kan fylle sitt bibliotek av visdom.

Dine unike talenter vil smelte sammen med denne visdommen og utvikle seg til å bli en ny og viktig måte å skape fred på".

Skrevet

druen

Isabella

"Ja, tiden er inne for dette nye prosjektet. Et lykkelig utfall følger dine positive forventninger!

Tilleggsbudskap: "Som svar på ditt spørsmål: Ja, denne situasjonen er alt du har håpet den skulle være. Det er allikevel en god ide å holde øynene åpne og be om englenes assistanse på veien. Selv ideelle situasjoner krever justering etter hvert som man beveger seg fremover. Men, vi engler forutser et rolig seilas med denne avgjørelsen.

Muligheten er enda mer gunstig på grunn av timingen. Flere biter i puslespillet har nå falt på plass. Du har også lært noen uvurderlige lekser som har forberedt deg. Din tålmodighet har gitt resultater, og tiden er inne for å høste din lønn. Ta dristige steg, mens du lytter til ditt hjertes vise veiledning. Du vil fryktløst bevege deg fremover."

Skrevet

mockis

Desirée

Skrevet

.............lillevenn

Der var du igjen ja hihi, har framdeles svart deg på pm ;)

Skrevet

Leandermamma

Erkeengelen Raphael

"Jeg hjelper deg med å helbrede fysiske utfordringer i deg selv og andre. Du er en healer, som meg"

Tilleggsbudskap: "Jeg er med deg fordi jeg er helbredelsens erkeengel. Jeg hjelper deg å helbrede både din egen kropp og andres. Jeg omringer fysiske lidelser med min helbrededende energi av smaragdgrønt lys, og denne energien absorberes der den trengs.

Jeg taler til healere gjennom deres tanker og følelser. På denne måten hjelper jeg deg å avgjøre om din livsoppgave er å bli healer. Jeg kan hjelp deg å finne ut av hvilke områder i healing du skal studere, og deretter hjelpe deg med alle aspekter av din karriere som healer. Kall på meg hver gang du trenger denne hjelpen, og vit at jeg vil være hos deg umiddelbart."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...