Gå til innhold

Flere som år i lufta av "småting"


nr2 i mai!

Anbefalte innlegg

Er så sliten og kvalm for tia, så jeg tåler ikke så mye motgang før jeg blir kjempe sint.

Vil slappe av å stresse ned, men er ikke så lett med disse hormonene!!!

Blir jo like fort lei nmeg også da, men ikke så mye psitivt enda.....depp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Er litt mindre tolmodig enn tidligere, ja:-) Men det som tok kaka var da jeg begynte å synge på "Lille måltrost", og litt ute i verset begynte jeg å strigråte. Rørt fordi sangen er så fin...

Kremt, litt pinlig og uvant å være så lite in control":-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke så mye sinna, men gråter av alt mulig. Alt fra dårlige såpeoperaer til selvfølgelig "Jordmødrene" på NRK..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja. Jormødrene var en opplevelde, jeg var gla jeg var hjemme alene for å si det sånn. Umulig å holde tilbake tårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være den solstrålen når vi sitter og spiser middag på kjøkkenet, men på den tiden det tar å gå inn i stua og sette seg i sofaen kan jeg ha blitt drittsur. Altså, total forandring på under 30 sekunder! Helt utrolig... Og slitsomt, ikke minst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oiiii... kan si jeg kjenner meg igjen der ja.. Skal ingenting før jeg blir sur og sint.. Så kan det ta et par minutter før jeg gråter over hvor teit jeg var før-- for så å være i helt perlehumør! hehe.. det kalles visst hormoner ja;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...