Gå til innhold

Hvor lenge etter kur??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann må ta antibiotika kur grunnet det tydet på en "betennelse" i sædprøven hans...

Hvor lenge etter den kuren er avsluttet kan han levere inn ny prøve?? Noen som vet?

Fortsetter under...

Skrevet

Sikreste svaret får dere sikkert der han leverte prøven :o)

Håper dere slipper å vente så lenge !

Skrevet

Takk, det tror jeg også, men hadde vert så greit å kanskje fått svar fra noen som hadde gått gjennom det=)

Håper han får ta prøven igjen med en gang=)

Skrevet

Har bare erfaring med en 6 ukers kur og da kunne mannen levere prøve med en gang kuren var ferdig..

Skrevet

Verdens_lykkeligste...

Hvorfor fikk mannen din kur og er det vanlig med 6-ukers kur?

Såg for meg en 10-dagers kur som vel er vanlig antibiotika lengde?

Skrevet

Han fikk henvising fra fastlege, dro til Andrologisk senter, tok noen prøver og snakket med Dr Purvis. Da pøvene var analysert fikk han resept i posten på anibiotika kuren. Hva mannen blir anbefalt og hvor lang evnt kuren er, er sikkert helt individuelt ift hva analysene sier..

Annonse

Skrevet

Ja det regner jeg med, min sambo fikk antibiotika kur pga røde/hvite blodlegme i sædprøven.... Så derfor jeg spurte om hva som var grunnen til hvorfor din mann fikk den... Ikke meningen å være frekk å frempå,spør jo jeg så får det være opptil hver enkelt om de vil svare=)

Skrevet

Sorry, leste "HVORDAN" han fikk kur :) Han fikk kur pga analysen viste dårlige svømmere..

Etter kuren fikk vi beskjed om at vår eneste mulighet var prøverør så nå har vi vært gjennom behandling, to bankende hjerter på UL på tirsdag :)

Skrevet

OJ!!!! Gratulerer så mye!!!=)

Kjempekozlig da!!=)

Min sambo skal ha kur, men ikke pga av dårlige svømmere, mengde og bevegelighet var bra=)

Så det er for denne "betennelsen" som ikke vi vet hva er.

Håper det er en 10-dagers kur og at vi får det til selv,viss ikke blir det prøverør på oss også.

Hvor lang tid tok det fra dere fikk beskjer om at dere måtte assisteres til dere nå har sett de små nydelige bankende hjertene=)?

Skrevet

Takk :)

Vi fikk beskjed i begynnelsen av juli, har tidligere hatt kontakt med Maigaard fertilitetsklinikk i Århus så dro dit første uken av september.

Skrevet

Okay... har jo gått fort med dere da=)

Hva var prisene der?

Skrevet

Det som tok tid var all medisineringen jeg måtte gjennom før behandlingen. Vi kjøpte pakke på 3 behandlinger til kr 48.000,- I tillegg trengte vi Assisted haching til et par tusen... Hvis du kjøper en behandling koster det 24,000,- Står mye info på www.maigaard.dk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...