Gå til innhold

Herregud!!-Nå er jeg så lei av dette!!! GRAVID ELLER IKKE???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Om jeg er gravid har jeg akurat begynt på uke 6..

Jeg testet med Clear Blue for 10 dager siden, fikk en svaaaak strek... meeeget svaak! men dog..

Åsså var jeg kjempekvalm kjenner igjen det kvalmen.. Testa igjen for noen dager siden med ett annet merke..den ble ikke positiv før det hadde gått 1 time ca.. hmm..

jeg føler meg gravid å alt, tok en ny Clear Blue ca 6 dager etter at den føste var svaaak positiv, denne viste ingenting (den jeg fikk som var positiv ble det med engang).

Kvalmen gikk bort osv.. men idag er den her igjen..

Har ikke fått mensen tilbake etter fødsel så vet ikke om det har vært en EL eller ei..

Hva skal jeg tro??

Har tenkt meg til legen, men er lang ventetid (syns jeg 10 dager)..

Hva tror dere?? En strek er jo en strek å graviditet symptomene er enda friskt i minnet.. men hvorfor blir en test positiv så neste negativ åsså neste blir ikke positiv før etter en time?? har hørt mye historier rundt graviditets tester og at det kan slå ut feil selv om man er gravid..er jeg en av de? eller er jeg ikke gravid? ka dokker trur??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

gå til lege og ta blod prøve, eller vent noen uker og ta ny test

 

med nr 2 og 3 begynte alle testene mine med svak strek

 

jeg har gått kvalm nå i 14 dager og trodde det var omgang syken.

 

tok test idag, og den viste 2 klare streker på testen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan nok være gravid.Alt dette har med hcg og gjøre..en dag er den mye sterkere enn den andre dagen...og jeg merker det veldig godt.Jeg spyr annenhver dag til og starte med og da fikk jeg den beskjede om hcg var høy når jeg spydde og lavere når jeg ikke spydde.

Men ta en blodprøve til legen...det er egentlig det beste noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her..

gravid kvalmen er ikke som annen kvalme så derfor er jeg mistenksom! å at jeg fikk en svak test..har hatt stikninger i magen på ene sida akurat som forrige gang.. er litt vanskelig det der når jeg kjenner de samme symptomene som forrige gang jeg var gravid! MEN som du sier kvalme er ikke ett sikkert tegn! :-) får se da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her..

fant ut at man kan gå opp til 24 dager etter befruktning før testen slåt ut! å den siste testen jeg tok er ikke akurat kjent for å være god før etter ikm..hmm**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HI her...

syns du det? så fint at du deler dine meninger med oss på denne tråden!

Ytringsfrihet er greit det altså , men kjære deg... du svarer jo ikke på noen måte på spørsmålet så da var de liten vits? men for all del ,hadde du noe mere på hjertet? dette forumet er for oss som undrer og lurer.... eller er den ikke det?? hvor står reglene? er de noe jeg ikke har fått med meg? hvem er du til å si noe sånt? DETTE ER MIN TRÅD! :-) ikke DIN, har du ikke lyst å lese den så drit i det!:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt deg en CB digital test hvor det står gravid eller ikke gravid så slipper du å være usikker på strekene.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har d egentlig noe med saken å gjør...? Hun kan vell få spørr om d hun vil...:) Bare å ikke lese/svare d da vettø-hvis d irriterer deg så mye:) Ser jo på overskriften hva tråden handler om, så la vær å gå inn på den da vell... Syns d er utrolig mange i kranglehumør her asså- kan jo heller gå inn på kranglesiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til HI:

Kanskje du var gravid en liten stund, men at kroppen ikke har fått med seg at du ikke lenger er det? Rett og slett en MA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

=( Huff Ja. Det er så irriterende å ikke få vite om man er gravid eller ikke, spesielt når man hpåer på å bli gravid.

Jeg venter også på å kunne teste meg.

hadde væt hos legevakta siden jeg hadde feber og rosa bløding for noen dager siden. Legen sa bare det er for tidlig for meg å sjekke.

Hadde MA i juli dette året og en mens etter det.

Denne mnd skulle jeg fått mens noen dager siden, men alt jeg fikk var rosa blod. Det var 2-3 ganger tørking liksom. Etter det så kom det ingenting.

Jeg hadde stikking i magen da jeg lå og slit med feber.

Har nå veldig ømme brystvorter og stikking i bryster.

Så små pigmenter idag.

Fått halsbrann og sur smak i munnen igaår, har det ennå.

Kramper på leggene mine.

Jeg håper veldig at jeg er gravid!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ha vært en kjemisk graviditet, opplevd flere av dem. egget sneier så vit innom livmorveggen, derfor gir det positivt resultat. Da har jeg opplevd å få først en positiv, å en positiv seinere etter en god stund å så bli negativ. Det vil si man er ikke gravid. En test skal bli sterkere etter ett pr dager ikke negativ om man er gravid, det slår jo ut på hcg som dobbler seg ganske fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...