Gå til innhold

Heia trønderdamer! Da har prinsessa mi kommet ;-)

Anbefalte innlegg

Heisann!

Det ble dårlig med kakao og bolle med brunost på mormors på mandag for min del.... For søndag kl.23.44 kom verdens nydeligste lille prinsesse til verden. Fødselen var ganske lang og tøff, men det gikk bra og det er vanvittig deilig å tenke på at jeg greide det!!!!!

Litj-tupp var 3880gr og 49 cm da hun kom til verden, ei stor tulle med masse svart hår som fikk rosa sløyfe av barnepleier før vi forlot føden :-)

Kanskje det er flere som har født iløpet av uka også?!?

Lykke til også snakkes vi på treff etterhvert ;-)

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!! :) Godt å høre at fødselen gikk bra! :) Håper vi får hilse på pia di etterhvert, arti å se hvem som har ligget inni disse magene våre! Kos dere masse!

venter fortsatt her, men jeg har jo ikke termin før 5. nov..

Gratulerer så masse! Jeg tenkte på deg da du ikke dukka opp på mandag, at nå har det vel skjedd. Hurra! Det var jo nettopp det du ville. ;o)

Har du en stk stolt storesøster i hus nå da tro?

Gleder meg til å treffe "magen" din. :D

Annonse

Gratulerer så masse med prinsessa:-)

Herlig at fødselen gikk bra selv om det var tøft mens det stod på.

Har hun fått noe navn forresten?

Vi kan vel møtes på trilletreff etterhvert, eller café hvis været er forferdelig. Kom igjen, nå må flere se til å føde!!

GRATULERER :-D

Veldig trivelig at lille-prinsessa er kommet til verden! Så godt å høre at ting gikk bra selv om det ble tøft og langvarig, du har god grunn til å være stolt:)

Håper på å se deg og den lille på treff etter hvert!

1000-takk for alle koselige hilsner jenter! Nå kommer det nok flere prinser og prinsesser som perler på en snor. Gleder meg til å treffes igjen, både med og uten mager!

Snakkes etterhvert jenter!

Stor klem fra oss ;-)

Ps! ingen navn er klart ennå!

Heia:) Gratulerer med jenta:) Vi fikk vår Elias 2 dager etter, 09.10!! Vi måtte ligge på barsel, for Elias måtte være på intensiven i 2 dager for å få lysbehandling for gulsott..Han er fortsatt ikke helt bra, men vi skal kun møte til poliklinisk behandling nå.. Kos deg masse med jenta, så snakkes vi på treff etterhvet:)

Gratulerer så mye! Så ble det en liten prins! Artig det :-)

Skal bli koselig å møtes på treff etterhvert ja. Blir morro å se hvordan "magene" våre ser ut.... ;-)

Håper alt går bra ellers, med både gulsot, amming, stell og kos.... :-)

Snakkes!

Klem

Gratulerer!! Ser vi har flere ting felles enn at vi bor på Byåsen.... Ei nyfødt jente født på St.Olavs den 14.oktober.... Vår heter Maja. Jeg reiste hjem i dag. Kos deg videre. Vi er superheldige damer!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...