Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg er helt ny på det her med maltekstrakt,hvordan skal jeg blande maltekstrakten i erstattningen og hvor mye? Erstattningen klumpet seg når jeg prøvde isted.
Sol + spire Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Heisann Bruk en liten teskje. Det skal være nok, men er det ikke nok så kan du jo prøve å øke det litt. Malt er jo ikke skadelig. Jeg pleier å ha i malten me teskje og rører rundt til jeg har fått av all malten av teskjeen. Deretter rister jeg flasken. Alt dette etter at flasken er oppvarmet. Har løst seg bra opp til meg i hvert fall. Er vel bare på prøve seg frem. Du kan jo prøve å blande det i litt varmere vann enn kropsstemperer vann..Hvis du ikke gjørt det da. Lykke til!
Matja Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg koker opp vann på kvelden og heller det på flasker, og har oppi malt. Du må ikke blande det i pulveret, men regner med at du ikke gjorde det? Det løser seg best opp i litt varmt vann, så hvis du gjør det på samme måte som meg, så løser det seg bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå