Gå til innhold

"nå føder du snart"

Anbefalte innlegg

hei jenter. Magen min har plutselig senket seg masse, og når jeg sitter så kjenner jeg barnet sparke meg i lårene på en måte..

Alle jeg møter sier at nå ser det ut som jeg snart skal føde, for magen senker seg masse rett før man føder.

Har dere hørt noe om det? Har termin 30 november, så er litt tidlig ennå.

Men det kjennes faktisk ut som barnet kommer snart. Tør ikke ringe føden for det er så flaut hvis det ikke er noe alikevel.

Er i fin form og barnet sparker, men magen har senket seg betraktelig den siste tiden

Noen som har opplevd det samme??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10615105-n%C3%A5-f%C3%B8der-du-snart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

sist jeg fødte så føltes det ikke som noe var på gang. Bare ringte sykehuset fordi jeg var sliten og redd for at barnet ikke fikk nok næring. da jeg kom dit viste det seg at vannet hadde begynt å gå..

er ikke klar riktig ennå

jeg har termin 26 november, magen min har senket seg mye de siste tre ukene, og på tirsdag havnet jeg på sykehuset med for premature rier, så kan være at det er et tegn på at noe snart kan skje...

men vett jo ikke om det har noen sammen heng med at magen sank ned å slikt da.. men egentlig bare til å være oppmerksom på evt tegn på at fødselen er i gang...

lykke til vertfall ;)

Annonse

har termin 5 november og føler selv at magen har senket seg enormt den siste tiden :S og folk sier at nå er det rett før... men det er jo egentlig bare og vente og se... magen min senket seg enormt for en stund tilbake ca 2 uker eller noe så det kan jo ta litt tid før en føder selv om magen senker seg mye :P

men det er vel bare enda et tegn på at du nærmer deg slutten av svangerskapet :P

jeg har og termin 6 november..å magen min kjennes ut som den er på det høyeste nå..får ikke puste helt skikkelig...så det var da rart...men du trenger vel ikke bekymre deg for det hvis du føler deg fin...

bare nevne det neste gang du er på kontråll..

hei igjen. tusen takk for alle svar.

jeg dro til Føden for å sjekket om alt var bra, og det var det :) Fikk ultralyd, og legen sa "alt er bra med barnet, og her ser vi to stooore testikler, ja, dere vet kjønnet?"

det gjorde vi ikke. Men nå vet vi det, det blir en gutt :)

De var enige at det så ut som jeg skal føde snart, men håper barnet blir inne litt til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...