Gå til innhold

noen av dere januardamer som er arbeidsledige?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

søker dere aktivt på jobber nå`? syns det er vanskelig i forhold til graviditet og at jeg skal ut i permisjon om ikke så lenge...

er sykemeldt nå, men tror ikke jeg får være sykemeldt frem til permisjonen startet..

 

andre i like situasjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har nå vært arbeisdsledig i 2månder og det eneste jeg har gjort de mnd var å søke på jobber. For litt over en uke siden begynte jeg å jobbe som ringevakt i en barnehage, og det ser ut som det er masse av jobb til meg der :)

jeg håper at jeg kan arbeide helt til jeg er nødt til å ta permisjon..

 

har du søkt på noen jobber?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det er komplisert i fohold til å opplyse om at jeg er gravid eller ikke på intervju.. hva gjorde du??

 

søker på endel, men har tatt det litt med ro på den fronten.. litt sovepute å være sykemeldt på en måte.. men har ikke egentlig nå plan når æ blir friskmeldt så idag har æ søkt på 15 jobba og ble kalt inn på 2 intervju idag også:) men sååå i tvil om jeg skal si noe til dem...

 

Er d ikke mye tungt arbeid i en barnehage når du er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sa at jeg var gravid første dagen jeg begynte å arbeide ,og håpet at det ikke ville gi de problemer.fikk bare til svar tvert i mot! så det var godt å hør :) ellers så var jeg på intervju på en annen jobb og da fortalte jeg det under intervjuet og det gikk helt greit..magen min vises jo, så da føler jeg nesten at jeg må si det..hehe..

 

nei ,det er ikke så mye tungt arbeid forhold til det jeg er vant til, men såklart jeg unngår å løfte på de største barna og ta tunge løft .. så jeg synes det bare går helt supert å arbeide i barnehage, og det er godt å ha noe å gjør :)

gjør det du føler er best for deg når det gjelder å si om du er gravid, du er jo ikke pliktig til å si noe, men det kan jo være lurt vis det er snakk om fast jobb å si ifra at du venter barn :) arbeidsgiver kan jo mislike at du holder igjenn slik info, men det er jo så forskjellig på hvordan folk er..

 

lykke til da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...