smurfine Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Hei: Jeg er i 6 uke og har de siste 4 dagene fått rosa utflod som har gått over til brunlig de siste 2 dagene. Har lest her at det er flere som har hatt det også, men lurer på hvor lenge det skal holde på. Blir litt redd og frustrert siden det ikke gir seg. Snakket med legen min, men fikk ikke noe ordentlig svar. Bare at jeg skulle ta det med ro, men det er ikke lett når en har barn fra før :-)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Noen opplever dette gjennom hele svangerskapet. Andre mister...
basses mamma Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har hatt en MA og det startet med brunlig utflod, som økte noen dager, men ikke friskt blod. Fosteret hadde da vært dødt i 3-4 uker ca. Nå er jeg 11+4 og har også denne gangen hatt litt rosa utflod som gikk over til mer brunlig( dog svakere enn forrige gang), og på ul så vi et hjerte som slo som bare det denne gang. Så uten å bekymre deg for mye, det kan være dårlig et dårlig tegn, men ikke nødvendigvis Lykke til. Jeg skal krysse fingre for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå