Piipii Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Har egentlig hatt ganske bra med melk, men nå i det siste syn jeg det virker som det har blitt mindre og mindre. Lillimann virker veldig utilpass når jeg ammer han også. Det kommer en voldsomsprut med en gang han suger, men etter et par min så avtar det veldig og jeg syns det høres ut som han ikke svelger lenger heller, og da blir han urolig og sint. Har prøvd å amme oftere, men ser ikke ut som at det hjelper. Har ikke muligheten til å kunne amme og pumpe hver time hele døgnet, men gjør det så ofte som mulig. Drikker ammete ca 3 ganger om dagen også. Han har kiss 2, så lurer på om det er derfor jeg har fått mindre melk nå, da det kan til tider være vannskelig å få lagt han til og at han ikke suger riktig, kan dette være en grunn til at man kan miste melken? Har sittet å pumpet meg nå, og på den ene puppen fikk jeg ut ca 50 ml og på den andre satt jeg lenge og det kom bare 20 ml ca:( Før når jeg har punmpet har jeg ihvertfall fått ut ca 150 ml tilsammen. Er det noe jeg kan spise drikke for å få opp produksjonen annet enn ammete? Hvor ofte kan jeg drikke ammete om dagen? Kan man miste melken hvis han ikke suger riktig? Ush blir så lei meg, for denne gangen syns jeg ammingen har gått så bra, og nå skal det plutselig ikke gå så bra lenger. Typisk min flaks:( Han er forresten 2 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå