Gå til innhold

Erfaringer med digital CB??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Titter inn fra Bli Gravid forumet jeg... Lurer på om det er noen her som testet negativt med digital CB et par dager før IKM, men som viste seg å være gravid likevel?? Jeg har IKM på lørdag, men testet negativt med en slik test idag... Kan jeg fortsatt være gravid??

 

Takknemlig for svar!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg testet negativt med cb digital før ikm!

 

testet med vanlig graviditetstest et par dager sener= positiv:) tok så en cb digital igjen( bare for å få det bekreftet at jeg faktisk var gravid) -den viste negativt!

 

fikk beskjed fra cb`s rådgivningstlf at det kreves mer for at cb digital skal slå ut! så var jeg deg ville jeg heller ha testet med vanlig graviditetstest:)

 

lykke til!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh nå ble jeg glad!!:) Tusen takk for tilbakemld:)

Da skal jeg kjøpe meg en vanlig CB og ta den tidligst lørdag...hvis jeg klarer å vente...:)

 

Synes ialefall at CB digital er litt misvisende.. Den skal jo gi utslag inntil 4 dager før ventet mens?? hmmm...litt forvirret her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bare si at når jeg testet positivt var streken så svak at jeg trodde jeg så syner.. måtte holde den i spesielle vinkler for å i det hele tatt skimte en strek.. så enda et tips er å kikke nøye på testen;)

 

skal ikke være noe antydning til strek om du ikke er gravid!!

 

kjekt om du holde meg oppdatert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen med CB digital i begge mine svangerskap og fikk positivt svar begge gangene. Tok de samme dag og noen dager etter IKM, kanskje en må ha mere hcg i kroppen for at de skal slå ut enn vanlige tester, ikke vet jeg,men funket her vertfall. Det sies at en test kan slå ut falsk negativ, men veldig sjelden falsk positiv, så lykke til : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaarot:

du skreiv du hadde tatt en test som var meeega svak! det har jeg å, måtte hodlde den i spesielle vinkler/lys for å se den! hvor lang var du på veg da du testa???klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei anonym 16:41:)

 

jeg var da ca 4 uker på vei:) du er gravid du og da eller?- siden du skriver at du også har testa svaaaaakt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...