meg & to små vampyrer Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Håper jeg slipper noen bivirkninger denne gangen nemlig. Sliter med blødninger. Hva er dere som har brukt disses erfaringer?
snuppa snart 4mnd:) Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 har btrukt marvelon i 4 år. Er kjempefornøyd med de. Fikk mindre mens som varte i bare 5 dager. Hadde ingen bivirkninger. Anbefaler de:)
meg & to små vampyrer Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2007 Ok. Siden jeg har blødningsforstyrrelser nå er jeg jo mest redd for det. 5 dager bare høres jo veldig bra ut. Håper ikke jeg legger på meg heller. Liker min egen kropp;)
BettyBoob Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 brukte de for maaange år siden, men byttet pga større blodproppfare enn alle andre merker...
meg & to små vampyrer Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2007 Ja, vet om den. Tåler ikke noe særlig annet og legen mener disse gir så god blødningskontroll.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 Har gått på Marvelon i 17 år - og var kjempefornøyd! Ingen bivirkninger osv - men har nå gått over til et annet merke Yasminelle - synes den er enda bedre!! Er ikke så "pms"-aktig når mensen nærmer seg, har ikke godteri/sjokolade-suget lenger og føler meg enda litt "lettere" i kroppen. Dette merket skal visst ha mye mindre østrogen og progesteron enn Marvelon. Har slitt litt med vann i kroppen, mye hodepine og liten sex-lyst etter fødselen for halvannet år siden - vet ikke om det var p-pillen Marvelon som plutselig begynte å virke anderledes eller om det har vært tilfeldig, men etter at jeg byttet til Yasminelle har alle symptomene forsvunnet og jeg har det myyyye bedre! Derfor tror jeg det har vært Marvelon som har påvirket meg i negativ retning. Begynte på Marvelon når jeg var 14 år for å redusere blødningsmengden da jeg hadde store blødninger som også ga meg jernmangel, samt at jeg besvimte flere ganger pga blodtapet... Lykke til da =) Klem fra
meg & to små vampyrer Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. oktober 2007 jeg trenger først og fremst hjelp til å kontrollere blødningene mine, så da høres jo Marvelon bra ut! takk:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. oktober 2007 #11 Skrevet 11. oktober 2007 Brukte dem før jeg ble gravid.. Om det var dem som var årsaken til at jeg fikk blodpropp vet jeg ikke, men..
meg & to små vampyrer Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 11. oktober 2007 Uff. fikk du det? Æsj, høres fælt ut. Jeg kan jo ikke bruke så mange av de typene piller som finnes, reagerer så rart på alt, så har ikke så mye annet igjen å prøve. Hvordan merka du det Fantasiløs?
LadyLuck & Skrevet 11. oktober 2007 #13 Skrevet 11. oktober 2007 dobbelsjekk med legen at du ikke er alergisk mot noen av stoffene i den/de¨ gikk opp 15kg på en måned pga de, noe allergi greier som f**stoffskiftet mitt
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. oktober 2007 #14 Skrevet 11. oktober 2007 Trodde først jeg var støl i leggen.. Så etter 3 dager klarte jeg ikke gå på benet og måtte skaffe meg krykker.. Etter 1 uke kom jeg meg til legen, og ble sendt rett på sykehuset.. Der tok de blodprøver og ul av benet.. Hadde da 3 propper.. Merket ikke at jeg var rød, hoven og varm pga det benet er det fra før..
ApriIbaby Skrevet 11. oktober 2007 #15 Skrevet 11. oktober 2007 Hadde mellombldøninger og surr av mange typer. Legen min satt meg over på M da disse var mer blødningskontrollerende. Endelig ble det orden på "sakene". Anbefales!
meg & to små vampyrer Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 11. oktober 2007 Ladyluck: hvordan finner man ut det? Og om man reagerer slik og slutter ordner ting seg igjen da eller? Jeg har allerede begynt på pillene da. I dag,
meg & to små vampyrer Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #17 Skrevet 11. oktober 2007 Ok. Takk. Jeg skal være obs på faresignaler.
meg & to små vampyrer Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #19 Skrevet 11. oktober 2007 Sendte en til deg også!
Strawberrywine Skrevet 11. oktober 2007 #20 Skrevet 11. oktober 2007 er det, det samme som mercilion?
meg & to små vampyrer Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #21 Skrevet 11. oktober 2007 Nei, det er vel to ulike. er ikke mercilion en minipille? Skal sjekke det jeg. Er ikke sikker, men samme pille tror jeg ikke det er.
meg & to små vampyrer Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #22 Skrevet 11. oktober 2007 Den Mercilon var visst en p-pille, men ikke samme som marvelon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå