Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #1 Skrevet 11. oktober 2007 Tenkte litt på Kevin også. Hva mener dere er best? Vi vet det blir en gutt.
Vannmann35 Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Tja - litt usikker på om dette er et tulleinnlegg eller ikke - da disse navnene vel er temmelig "ut"... Men satser på at det ikke er det - drittlei tulleinnlegg! Vil rangere navnene slik: Jonny Glenn Kevin
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #3 Skrevet 11. oktober 2007 Ja veldig ut navn, men ser det er veldig mange her inne som liker ut navn... Så hvorfor ikke slå til med Glenn Johnny ?
Lillemor73 Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Igjen - ingen av navnene er *stygge* - men - vi har alle våre assosiasjoner.... For meg - like blodharry alle tre....
supergyda Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Gjør det ordentlig med det samme du er i gang. For eksempel Glenn André Kim Johnny Kevin René Roy Kenneth John Cato
mor.monsen Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 Seriøst? Har en kompis som heter Glenn og han er fonøyd med navnet sitt. Jonny syns jeg personlig er så blodharry at jeg nesten ikke klarer å si det. Kevin er vel helt ok... Harrynavn: Jim Roger Ole Johnny Kim Ronny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå