Gå til innhold

Er det noen som har rare ting dere blir uvell og gjerne kvalm for?


Gjest

Anbefalte innlegg

Selv kjøpte jeg en veske for ca 3 uker siden, den kan jeg ikke bruke for jeg blir kvalm av å se på den.

Lebepomade med lukt:-( Vaseline er good!

Jeg er te drikker, eller rettere skrevet VAR..... ikke nå lenger.

På kveldene nøt jeg et glass cola m/ isbiter... ikke nå lenger..

 

Tidligere svangerskap klarte jeg ikke lyden av Noddy på barnetv.... kjenner det enda, og bygg mester bob har også vært noe jeg har slitt med. Og denne gang kjenner jeg det reiser seg hår på ryggen når div barnetv sanger er på skjermen.Er det mulig, og jeg skal bli 3 barnsmamma.... hehehe heldigvis hvet jeg det blir bedre.

 

Perfyme ja det kan jeg ikke bruke, ei heller min mann. ( skulle ønske jeg kunne sagt det til alle jeg omgås med)hehehehe

Ja jeg kunne sikkert komt på mer......

 

Er jeg alene?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarer ikke lukten av salami, valpen, kylling og gøy saft.

Gøy saft lukter så jævelig søtt. Spydde med en gang av den lukta hehe

Så du er ikke alene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drakk te akkurat nå, frister ikke å drikke det mer egentlig, for den kom opp igjen! Første gangen jeg har spydd. Tidligere har jeg bare hatt brekninger. Er 5+2 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke si jeg har slitt med SÅ mye som deg, hehe, men sursøt saus er en sikker kvalmefremkaller, samme med ny-plastikk-lukt, kaffe, svette( det er jo egentlig alltid kvalmt, men har utviklet en egen nese for det nå), skopuss, grønnsåpe og cola. Hadde sikker kommet på flere jeg og...jo, ÆSJ, vaffler!!

Kan ikke si jeg har blitt plaget av kvalme ved bestemte lyder, hehe, DEN var ny! Godt er det,for byggmester Bob er favoritt her i huset. Hadde blitt vanskelig å forklart for sønnen min at jeg måtte kaste opp hver gang han satt på den, thi-hi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klare ikkje å åpne kjøleskape ta alt i verda.. åhhh kor ej brekke mej då..om ej ikkje kasta opp! :s åso røyk-lokt det verste...

 

Farris,hamburger og ingefær-tabletta hjelpe mej mot kvalma! ihvertfall litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humrer og ler litt av svara her....... Godt det er for en periode!

Egentlig så er jo hele greia litt rar, alt det går an å bli kvalm for,hehehe....

 

Til du som lurte på når dette startet, for meg begynte det så smått i ca uke 6 tror jeg. Husker ikke.Men det har jo blitt verre og verre! Håper du ikke får så mye av det,hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja tenkte det samme jeg :-) litt komisk! Ei venninne likte å ha smaken av leire i munnen da hun var gravid. Ganske spesielt :P heheh

 

I sjette uke ja? Er snart min tur da kanskje :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg merket at noe gjorde meg uvel var i går kveld.

Hadde 2 stearinlys på bordet - utent, vel og merke!!!

Lukta av stearinen var helt uholdbar... visste ikke at det var mulig å reagere på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg klarer ikke lukten av blod.. mannen min skar biff i går kveld..

 

og jeg klarer ikke å ha ting i munnen, som tannbørsten, jeg brekker meg garantert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle varmeretter nesten. Elsker vanligvis middag, men nå orker jeg ingenting. Blir kvalm bare av tanken. Har bare spydd ei natt, av litago blåbær youghurt! Parfyme er litt sensitivt, ja. Og diverse krydder. Ellers superkvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det mange forskjellige svar. Ikke bare jeg som er litt små-rar med dette kvalme/kaste-opp styret i graviditeten. Samboeren min tror meg nesten ikke, så godt å se det er flere som meg her;) Jeg kaster opp når jeg lukter:

- Dyna mi (kan ikke ha den oppi ansiktet)

- Skyllemiddel

- Kjøleskapet

- Samme type middag som jeg har spist noen dager tidligere

- Ansiktskremen min

Men håper at dette går over når kvalmen gir seg!?! Elsker jo dyna mi;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...