Gå til innhold

flere som "glemmer" sexen?

Anbefalte innlegg

Huff, jeg er stadig såå trøtt og sliten at jeg sovner før mannen min i det hele tatt har kommet seg opp i sengen. Nesten tre uker siden sist vi hadde en hyrdestund....huff!

Enten er jeg så trøtt eller så er det kvalmen som galant setter en stopper for hele kosen. Flere som har det slik, eller ????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10613254-flere-som-glemmer-sexen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, samme her! Har vært kvalm og følt meg skikkelig ekkel, puppene har vært ømme og jeg har rett og slett ikke orket å bli tatt noe særlig på. Nå har jeg gudskjelov en veldig forståelsesfull kjæreste og jeg kjenner formen begynner å bli litt bedre nå, så jeg tenkte jeg skulle ordne en romlemantisk kveld for han snart :-).

Det samme her. Har ikke orke i det hele tatt lenger, enten er man kvalm, trøtt eller har bare ikke lyst.

Men forige gang var det stikk motsatt. Har aldrig hattt så mye lyst som da.

Håper det går over etterhvert, ellers syntes jeg synd på mannen hehe.

Annonse

heisann, jeg hadde det også slik i 3 uker, men så gikk det over. og nå er nesten allt som normalt, bare litt trøttere enn eg var normalt sett, men det er ikke så drastisk som for en uke siden, nå er vertfall sexlivet vårt tilbake til det normale. og jeg blir ikke kvalm av tanken på sex og typen :-P

lykke til :-)

Det er godt å høre at det er flere som sliter med sex! Her i huset har det ikke blitt noe på kjæresten på snart 5 eller 6 uker... Dvs nesten med en gang jeg fant ut at jeg var gravid. Jeg orker liksom ikke tanken på det, og lysta finnes ikke her i det hele tatt. Men har heldigvis en forståelsesfull kjæreste, så han sier at det er sånn det er for mange! :) Føler meg nesten slem når jeg sier jeg ikke har lyst, og han prøver å få opp lysta mi... Men håper det går over snart, for begges del! De sier det går som regel over etter de magiske 12 ukene, så nå telles det dager her ;) Er 11+3 idag, så håper... :)

Jeg har lyst!

Fler ganger om dagen, men kjærsten min virker uinterresert.

Jeg holder på å bli gal.

Jeg har skikklig heftige fantasier stortsett hele dagen.

Selv når jeg er kvalm føler jeg at litt sex hadde fått tankene mine over på noe annet.

Men her er han null interesert, jeg er heldig om jeg får suge han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...