Gå til innhold

HALLO for alle in kranglehumør her inne!!!


isa3

Anbefalte innlegg

Herregud jeg bli jo så irritert. BIM er for folk med spørsmål som gjerne ville har et svar, et ordentlig svar på det de lure om.Jeg kan ikke tror hvordan noen klare å begynner å krangle her? Er ikke det litt barnlig. Hver har sin mening og skulle være fri å se det også.Noen ganger skulle man selvfølgelig tenke seg litt om hva man skriver! Og de flerste som har en "viktig" mening har kan ikke signere med navn sitt en gang.

 

Hallllooooo Damer se jeg bare, skulle tror vi er alle voksen her, eller??

 

 

noen flere som er irritert om dumme svar og krangle her???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

synes også mange kan spare seg enkelte kommentarer... det er jo bare å la være å svare hvis man synes spm er teit.

Det finnes et eget krangleforum her på bim!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe finnes det??? har ikke jeg vet om. men fint at der er noen som også syns at det er litt mange dumme kommentarer på vanlig spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må få lov å være ærlig i svarene sine uten at man blir sett på som kranglefant! Det handler bare om at man mener no annet.. Du ser kanskje på det som krangle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og svaret med anonym igjen...selvfølgelig. så der er du som liker å krangle her?? du er litt feil på plass syns jeg. som jeg har akkurat finne ut selv her finns en krangleplass.....jeg syns at folk spørre om ting de lure om og fortjener en ordentlig svar på sine spørsmål ikke alle vet alt som kanskje noen tror de selv gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isa, jeg er enig med deg. Hvis noen absolutt må være ekkel mot andre, får de være det andre steder. Bruk heller kranglesiden.

 

Og, du som svarer anonymt: Det er ikke de som har egne meninger og mener andre ting enn mange her, vi snakker om. Nei, vi snakker om de som ikke kan være hyggelig mot andre og svare andre med respekt. Det er faktisk noen anonyme her som legger sjela si i å være ekkel og det er fullstendig unødvendig. Hvis de ikke respekterer spørsmålene, kan de la være å svare.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, det er skikkelig unødvendig å svare usaklig og spydig. Det er bare å overse innlegg hvis man syns det er teite spørsmål. Ganske patetisk med folk som bruker internett til å være ekle mot andre. Kanskje særlig på en side som BIM der det er mange som er i en helt ukjent situasjon og føler seg ekstra sårbare. Det går an å telle til ti og prøve å sette seg inn i andres situasjon før man kommer med spydige svar.

 

Greit å si sin mening saklig, er ikke det jeg prøver å hindre. Men jeg syns at det går an å anstrenge seg litt ekstra for å ha en grei tone på et forum som handler om noe som er veldig viktig for de som står midt oppe i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med alle over(unntatt en)..Men det jeg tenker er at jeg ikke vil bruke tid på slike innlegg..Hvorfor ikke bare fortsette med det en snakker om, og overse respektløse kommentarer? De er jo bare ute etter en reaksjon, og det skal de ikke få fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hallo... Man er ikke nødvendigvis kranglete selvom man har en annen mening? Er det meningen man bare skal snakke hverandre etter munnen da? Det heter jo diskusjonsforum da. Det må være lov å diskutere,selvom man har en annen mening.. Ikke å være spydig og ufin,men det å kunne si sin mening må være lov uten å få huden full..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, den er grei...så lenge man ikke ALLTID må komme med en annen mening, og er respektløs så er det jo klart det...men en kan jo komme med en annen mening, og samtidig vise nicket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg! Jeg kan skjønne at man er anonyme på kranglesidene, for der blir man jo spist levende hvis man svarer med nicket sitt (jeg tuller ikke), hehe. Men her hvor man faktisk diskuterer saklig og ordentlig bør man vel kunne bruke nicket sitt! Føler det som om folk er "ute etter" å provosere så fort man skriver under med anonym -i tillegg til at de er redde for å bli holdt ansvarlig for hva de faktisk sier.

Når man diskuterer sensitive ting kan jeg GODT skjønne at man vil være anonym, men ellers...hva er hensikten?

Det er flere her inne som burde tenke over at de er diskusjoner -ikke at man skal fortelle folk hvordan man skal leve og trykke meninger nedover hodet på folk.

Respekt for andre er helt klart nøkkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var masse her inne før, men pga de anonyme som bare får meg i dårlig humør er jeg nå mest inne på Babyverden..Det er det skikkelig ålreit, og skriver noen noe som ikke passer eller som ikke hører hjemme der så blir de slettet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære anita27, det er jeg som har legge dette inn. jeg syns at det er trist at du siå går til en annen side på grunnen av dumme kommentarer fra anonyme her inne. jeg er lei av det.kanskje du kan tenker om du skal kommer tilbake hit. siden det er mye hyggelige folk her også ;O)

 

Og til alle som er anonyme her og bestandig her en negativ og respektløs mening til alt. Går til en annen side!!!! Vi har inne trenger ikke folk i kranglehumør!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

isa3!

 

Du eier ikke 1. tri. og kan ikke styre eller bestemme hva som skal skrives her eller hva folk får svare. Jeg svarer HVA jeg vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe der må jeg lurer om hvor gammel du er da??? så barnslig da!!

svarer hva du vil men gjøre det en annen sted hvor dine spydige meninger er mer velkommen en her!!

og hvis du ikke klare å skiver navn din en gang så vet jo ikke jeg hvor seriøs man skal ta deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer ofte på spørsmål anonymt her inne. Grunnen er den at jeg egentlig ikke hører hjemme her inne ennå, men etter å ha mistet to ganger så vet jeg litt om så mangt når det gjelder svangerskap at jeg gjerne vil hjelpe andre med det de lurer på. Jeg har tidligere fått slengt i trynet at jeg ikke har noe her å gjøre om jeg ikke er gravid, så derfor svarer jeg som anonym. Jeg svarer aldri for å krangle med noen her inne. Burde jeg slutte å svare på spørsmål?

 

 

Dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI!!! Det skal du ikke slutte med!!! Denne siden er for alle, uansett hva Isa innbiller seg. Det er fint at du gidder å svare på spørsmål!!

 

Bare skriv anonymt dere som vil det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at den/de som har svart anonymt og respektløst her inne på forumet, ikke er gravid selv. At det altså er noen personer som bare vil "more" seg, for den /de virker ikke seriøse i det hele tatt. Den /de jeg sikter til, svarer jo aldri ordentlig på et spørsmål. Den /de bare hakker på og prøver å drite ut de som lurer på ting. Eller så er det en syk person som skulle ønske at den var gravid, men som i virkeligheten trenger behandling for et eller annet.

Og nå mener jeg ikke de anonyme som svarer normalt på et spørsmål, men de anonyme som har en trang til å være ekle og respektløse mot andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det! Jeg er helt enig tror heller ikke at de går gjennom det vi går. Jeg mener faktisk at det er bare en eller to ANONYME her inne som liker bråk og føler seg bite på med en gang man skriver noe om dem. rart er det jo...hvis man ikke er ute etter bråk hvorfor svarer respektløs og spydig da....

Jeg har jo blitt angrippet persønlig her men det gjøre meg ingenting.det viser meg bare hvor seriøs man kan ta den eller de personer.

 

takk for din innlegg du siste Anonym ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...