Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #1 Del Skrevet 11. oktober 2007 NATT!!!!!!Oppe kl.0005,0130,0230,0400,0530 og God morgen mamma kl0645!!!Hva skyldes denne SKREKKELIGE adferden?er d kompensasjon for ungdomsåra?Men d rare er at jeg syns hun er blitt mer fornøyd;ikke så mye sutring lenger?!Skjønner ingenting...Men søt;d e ho.God og rund og to små skarpe tenner som kommer fram i den hun trekker ansiktet opp i et STORT smil:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matja Skrevet 11. oktober 2007 #2 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ammer du? Kanskje hun uansett trenger mer mat? Grøt, velling, mme? Jeg har egentlig ikke peiling, men for meg hjalp det å bare gi smokken på natten og legge henne over på siden og så sovnet hun igjen. Nå våkner hun kl 6-6.30, og det er jo ganske slitsomt! Men så legger hun seg kl 18-18.30 da, så egentlig bør jo også jeg legge meg tidlig... Kanskje det er på tide å legge henne på eget rom? Så våkner ikke du av at hun våkner,og hun våkner ikke av at du snorker (ikke at du snorker, men kanskje du eller mannen din lager lyder som gjør at hun våkner? Søvnen går jo i bølgedaler, og når hun er på topp, så skal det ikke mye til før de våkner, dessverre). Vi holder på å få nye rutiner på mat nå, så det blir litt kluss merker jeg! Blant annet skriker hun enormt mye hver gang jeg legger henne! Hun er supertrøtt, men bare skriker. Bruker en time hver gang på å få henne til å sove med mindre jeg er ute på tur. Om kvelden legger hun seg heldigvis fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 11. oktober 2007 #3 Del Skrevet 11. oktober 2007 Phu slitsomme grier! Lang natt med mye oppe vi også. Fra ikveld av, blir det eget rom!! Hva med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matja Skrevet 11. oktober 2007 #4 Del Skrevet 11. oktober 2007 Siden jeg er alene kommer ikke jeg til å legge henne på et eget rom enda. Jeg er alt for pysete!! Da kommer jeg iallefall ikke til å få sove, og kommer til å bli enda mer utslitt enn jeg er akkurat nå! Vært et par skikkelig tøffe dager, men heldigvis er det få av dem, så jeg ser lyset i tunnelen for å si det sånn For hennes egen del (og min egen så jeg kan få sove selv om hun våkner kl halv 6!) så bør hun inn på eget rom, men jeg tør liksom ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 11. oktober 2007 #5 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ble ikke eget rom ikveld alikevel... Marius er litt trist og lei etter 5mnd vaksiner og i morgen blir det hytta. Venter til mandag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #6 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ja,jeg ammer konstant!!!Hun liker ikke maten jeg har tilbudt henne..Har prøvd alt!!!!Noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poosz Skrevet 12. oktober 2007 #7 Del Skrevet 12. oktober 2007 Prøv at far ,eller en annen enn deg gir henne mat....det funka her. hun nekta å få noe annet enn puppen av meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå