Gå til innhold

huff,jeg føler meg helt ekkel!

Anbefalte innlegg

jeg er helt utav form om dagene.

1-åringen vår begynte i bhg ,noe som hun absolutt ikke ville... og er veldig såret og lei seg når vi går..ikke spiser og ikke vil sove.

våkner om nettene hjemme også.. og jeg kan ikke snu ryggen til henne uten at hon blir lei seg (vi har slitt veldig med seperasjonsangst siden hon bare var noen mnd gammel)

dette har gått veldig inn på meg.. jeg går rundt me gråten i halsen hele dagen og kan ikke vente til å få hentet hun i bhg. klarer absolutt ikke tenke på annet og har rett og slett mistet matlysten.

noen andre som har hatt d slik?

hva gjorde dere for å få d bedre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10612538-huffjeg-f%C3%B8ler-meg-helt-ekkel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok det er en fase dette med ungen din. Men oppførsel, holding ++ fra foreldre smitter av til barna. så humøret du har smitter over, og når du kanskje er litt skeptisk fra starten av til dette er det lett for barnet å motta denne skeptikeren liksom. og er du depremert og er gråtkvalt hele dagen så ser ungen det oget smitter over på henne og barnet ditt blir urolig. Så ser du barnehagen som bra for barnet ditt og for deg selv evt med jobb eller noe så smitter det nok av på ungen skal du se :D

kan det hjelpe at du lar henne sove ved siden av deg på natten i sengen din en liten periode mens hun og du kan få bli kjent med den nye situasjonen? evt om hun soner på en seng eller madrass ved siden av deres seng ?

Min sønn var slik men de tgikk over etter en stund ja noen uker minst om ikke mer.jeg lot han få sove i senga mi en periode da det pågikk og vente han så sav med det etterpå til sin egen seng i sakte fart. Men da dette gikk over så trivdes han veldig i barnehagen. min startet i barnehagen da han var 10 mnd gammel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...