Gå til innhold

Da kjem eg inn her:)


trebarnsmamma84

Anbefalte innlegg

Testa positivt i går....er 4 veker på veg...både gler og gruer meg...har ei jente på snart 3 år, og ein gut på 6 mnd...dette blir travelt.hehe...!!

termin 21.juni..!så er 4 veker på veg i dag.

er det andre som har barn som er så tette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei turid, Jeg hopper inn jeg også. Har hengt inne på Bli gravid en stund, men testet positivt i går så nå hører jeg vel til her. Blir litt bekymra av det jeg leser, så jeg vet ikke hvor aktiv jeg bør være.. Har ingen barn, så heldig du er med tre! - selv om det sikkert er travelt, ja. Min termin er rundt din, ikke helt sikkert men mellom 19.- 23. juni. Spennende. Har du symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ingen symptomer enda...Med jenta hadde eg ingen symptom.Ikkje kvalm,øm eller noko.

Med guten var eg vart eg kvalm etter ca 1.5 mnd,og spydde i ca 3 mnd..Håper eg slepp det no...så kjekt at du testa positivt då:)lurer litt på kor tid eg skal kontakte jordmor....når har du tenkt å gjere det??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jeg ringer legen tidlig i neste uke. Tror man skal være hos lege/ jordmor mellom 8 og 12 uke til første kontroll. Dette er jo kjempespennende!! Vet ikke om legen min har UL, men vet ikke om noen jordmødre så tenker jeg drar først til han uansett.

 

Jeg har hatt ømme pupper lenge, men trodde vi hadde bommet på EL, så ble overraska da mensen ikke kom.. Jeg har de siste dagene hatt litt murring, og når jeg f.eks ligger i senga og snur meg - er det som om det "vrir" seg i siden, mellom lysken og midt på magen (under navlen selvf). Håper det er helt normalt. Er så mye man kan bekymre seg for når man først begynner å tenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei turid!! da var det bare å krysse finge og vente på dotten og babydior :) og krysse fingrene for at det går bra for oss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...