Gå til innhold

Blødninger/ abort?


Icedancer

Anbefalte innlegg

Da jeg gikk på badet i dag oppdaget jeg at jeg har små blødninger. Ikke mye (foreløpig). Jeg ble så utrolig lei meg. Lei meg for at den første tanken som slo meg var at "Ja så funket det ikke denne gangen heller". Men nå som jeg har fått tenkt litt klynger jeg meg til håpet om at det bare kan være hormoner som utløste dett. Jeg mistet en i mai i år, og gledet meg veldig da jeg testet positiv for en uke siden. Men nå vet jeg ikke, litt forvirra. Snakket med legen, og hun prøvde å oppmuntre litt, men uten å utelukke at det er en SA. Er 7 uker på vei. Er det noen som har erfaring med dette. viss det er SA, når kommer smertene. Kjente ingen ting sist, men var da bare 4.-5.uke. Har hatt mye murring i magen, som menssmerter, men det hadde jeg med førstemann også (det gikk helt fint, han er en frisk og fin gutt:)) Er det noen som har hatt blødninger uten at det har vært SA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg har hatt blødninger med alle tre barna mine. Så det behøver ikke bety noenting. Men ta en ul så er du sikker. Ikke vits i å gå slik å bekymre seg, mest sannsynlig unødvendig. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg blødde ca to spiseskjeer da jeg var 6 uker på vei...er 8 nå. Føler at alt er normalt nå, men jeg vet jo ikke sikkert før en ul. Tror iallefall at det har gått bra...tror det var pga hard jobbing kombinert med sex. Lykke til! Ikke gi opp håpet enda.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei HI! Det er helt normalt med en liten blødning da man er omtrent så langt på vei som deg.. Noen får klart blød,noen får litt brunt slim. Dette er visst fordi at da overtar kroppen din overtar å gi næring til barnet. Fram til nå har den hatt plommesekken,nå skal den bare ha deg. Det er visst derfor det er sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...