mayaya Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Hvis dere varmer middagsglass i vannbad, hvor lang tid tar det sånn cirka??
Prish Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg pleier å sette glasset oppi en kasserolle og røre rundt til vannet begynner å koke. Da er det bare å kjenne på maten om den er varm nok. Hvis ikke,- la den stå i det kokende vannet litt til;o)
mayaya Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2007 hmm... men jeg tenkte mer med springvann.. vil være et sted uten kokeplate & mikro, sjø :-p Men takk for tips :-)
Prish Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Nei, da vet jeg ikke... Regner med det tar lengere tid med springvann.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Det tar meget lang tid.. :/ Må iallefall bytte om vannet veldig ofte for å ha det varmest mulig.
mayaya Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2007 kanskje under rennende varmvann? oppi en eller annen beholder?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 Ja. Hvis du har en kum så kan du jo bare ha den der mens du lar vannet renne, me glovarmt vann. Jeg var på en sånn.. Lodd-dag på Kuringen i Stokksund. Ikke noe mikro og alle komfyrer og kjeler var opptatt. Måtte da benytte varmt vann på toalettet. Og der var det heller ingen propp så vannet kunne sirkulere rundt, rant bare gjennom og prøvde å stoppe til me dopapir - uten hell.. Ga opp tilslutt. Måtte bare gi Daniel brødskive så fikk han middagen på kvelden.. Kanskje en fordel me en liten beholder av noe slag. Og ha vannet helt oppi kanten f.eks..? Må jo bare prøve! Som jeg har sett på Småfolk middagene står det at de kan gis varmt eller kaldt.. For meg er det en selvfølge at en middag er varm - selv til barn. Men får man det ikke til så må man bare ta det nest beste.. Lykke til! Du finner nok en løsning på det!
mayaya Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. oktober 2007 fnis.. det tok faktisk litt tid før jeg skjønte at grønnsakspuren skulle være varm jeg da.. hallo liksom.. fnis så mini her har spist noen kalde glass ja... hoho
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 Haha;) Jeg er alltid så redd for å gjøre noe feil, så leser alt nøye ca tre - fire ganger! hehe Daniel har fått kald middag en gang da - bare for å ha nevnt det liksom! Var på en butikk på Ørlandet, kafeen var stengt og slikt. Så satte meg ned og ga han den kalde middagen.. Han slukte det rått!!
Kamomille Skrevet 11. oktober 2007 #10 Skrevet 11. oktober 2007 her gir vi alle middagsglass kalde - eller romtemperert da siden de står i kjøkkenskapet! Ingen av våre barn har vært glad i varm mat
Hobbyfotografen og Em Skrevet 11. oktober 2007 #11 Skrevet 11. oktober 2007 Har du ikke vannkoker heller? Jeg tok med meg en termos med kokende vann når vi dro bort, da passet glasset akkurat rundt den koppen på toppen.. og da ble det varmt ganske fort.. Både melk og glass...
mayaya Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 11. oktober 2007 Vålerenga; kan aldri tenke meg at dde ikke hadde vankoker på en så tøff plass! thihi Og til fotografen her; nei, er i utlandet, har ikke vkoker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå