Gå til innhold

meg, graviditet og troen på legen

Gjest

Anbefalte innlegg

jeg er 21 år.. opplevd mye rart i de siste mnd.

begynte med en uventet graviditet i mai, men var glad for at det skjedde alikevel. Gleded av å se mitt første halvt norsk barn gikk i grunnen da ei kvinne gyn. sa at graviditeten var unormal. Jeg følte som om noen stakk en lang kniv i halsen min. jeg kunne følt meg bedre hvis hun stoppet å gjente ordet UTSKRAPING og trøste meg isteden. Den verste gyn. var hun for meg den tiden.

selv om jeg visste at jeg hadde lite håp, men fortsatt håpet jeg at hun tok feil og ikke møtet opp den dagen hun satt opp timen for sjekking og seff UTSKRAPING!! Til slutt måtte jeg den 24 juli ta utskraping. Jeg begynte å bli redd for å gå til sykehuset.. Livet var dritt, men jeg gikk videre pga typen min. Han støttet meg hele tidenCa. 7 uker etter abort fikk jeg menstrasjon..

Merket bare kroppen min bli svakere og svakere etter det som skjedde med meg. Jeg ble stadig syk.

Jeg ventet menstrasjon den 4 denne mnd.. Alt jeg fikk var bare rosa blod som var ikke mer en 2-3 ganger tørking, og det bare stoppet.. ingenting mer.

Jeg gikk seff til legevakta og all svar var at det var kanskje menstrasjon og kanskje noe annet som ikke skulle være farlig. KANSKJE!!!! jeg får aldri sikker svar fra leger.

Je sitter hjemme med mange spørsmål om hva som skjer med kroppen min.

er jeg gravid

-rosa bløding

-halsbrann og sur i munnen

-litt ømme brystevorter

- stikking i magen. mest på venstre siden

* legen at det er for tidlig å sjekke

Jeg håper jeg er. Har sinnsyk lyst på barn etter abort. Uansett hva folk rundt meg sier om alderen min, så føler jeg bare jeg er mer enn klar.

Jeg vil babre ha hjelp fra dere her. føler bare jeg får ikke noe skikkelig hjelp fra legen jeg har

Fortsetter under...

Hei!

kjøp deg en graviditetstest! Er den negativ, og du likevel ikke får mensen enda så kjøp en til og vent noen dager før du tar den..Det er kanskje litt tidlig å få halsbrann allerede hvis du nettopp har blitt gravid, men rosa blødning kan være et tegn.. evt. er det bare eggløsningen som er på gang. Da kan man også blø litt og ha ømme bryster.. mye hormonsvingninger i løpet av en syklus! Uansett, lykke lykke til! Hvis det er flere gynekologer på sykehuset så kan du be om å få en annen neste gang du skal til kontroll.

Klem fra meg

Fikk typen til å kjøpe test idag. Skal da teste i morgen tidlig. Har nå fått veldig ømme brystevorter, og det fikk jeg sist jeg var gravid...

=( men skal ikke glede meg på forhold... kan jo være hormoner som tuller med meg etter abort. Har alltid hatt menstrasjon som kommer i riktig tid.

=) men det er jo lov å håpe litt da

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...