Gå til innhold

Gravid i 6.uke - reise på flytur i uke 14?

Tittiting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi skal reise på en liten helgeutflukt i desember - flyturen tar ca 2 timer. Jeg er gravid i uke 6 nå, og vil være gravid i uke 14 på reisetidspunktet. Litt usikker på om jeg skal dra, da jeg har et par sa bak meg..........Er 39 år, og er jo engstelig for at jeg skal abortere. Men skal jo ikke bli HELT hysterisk heller. Noen med erfaring her, eller som vet noe om tema?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det vil være et problem, men det er selvsagt også litt avhengig av din helsesituasjon og hvor du skal. Du kan for sikkerhet skyld spørre legen din.

Jeg har selv flydd flere ganger i svangerskapet uten at det har vært noe problem.

Skrevet

Hei!

Var i Thailand i uke 10, det gikk helt fint for min del, hadde støttestrømper, drakk masse vann underveis, gjorde sirkulasjonsbevegelser med føttene og passet på at jeg fikk sitte ved midtgang slik at jeg kunne reise meg og gå litt med jevne mellomrom. Jeg tror det er mest blodpropp de er redde for så tidlig i svangerskapet. Men sjekk med legen din for sikkerhetsskyld.

Skrevet

Tror overhodet det ikker noe problem! Tenk på alel som ikke vet at de er garvide i uke 6 og som har en jobb som krever at de flyr..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...