Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg hadde fått satt inn eggene på første IVF så brukte de slags tang på livmortappen. Det var forferdelig vondt. Da jeg var der for 2IVF så spurte jeg hvorfor de hadde gjort det og de sa at det var fordi livmortappen bøyde seg. Spurte da om det var noe galt med den men det var det ikke. Måtte gjøre det samme etter andre innsetting men da var det heldigvis ikke så vondt. Er det noen flere som har måtte gjøre dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmmm.......... Dette har jeg aldri hørt om. Sorry! Men det høres ikke godt ut.

Klem

Skrevet

Dette hørtes vondt ut rett og slett...

Klem :o)

Skrevet

Det virker jo ikke som det er så vanlig dette her så jeg må nok spørre dr. Lindenberg litt mer tror jeg. Trodde at innsetting skulle være veldig enkelt å greit men dette gjør at jeg gruer meg mer til det enn til uttak.

Skrevet

Må bare si AUUU... Skjønner at du gruer deg.

Skrevet

hei

eg fikk beskjed om at det var mulig de måtte rette litt på den, for det var ikke unormalt med "krøll". De sa samtid til meg at det ikke var vondt, men det sa de jo også om uttaket, og det var jo inn i helv.... smertefult.

Skrevet

Kanskje det forskjell i smerte etter hvor mye den har bøyd seg? Første gang var det sinnsykt vondt men bare litt vondt andre gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...