Gå til innhold

Skravletråden- veien videre...

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei Jenter! Da begynner jeg like godt skravletråden jeg! Har nettopp bakt grove rundstykker med masse frø og korn. Mmm... lukter godt her nå;-) Bestemte meg for at jeg også skal begynne å like makrell i tomat, for alle sier jo at det er SÅÅ sunt, og at man ikke kan spise nok av fet fisk... Jaja, så jeg kjøpte 5 bokser i dag da, så får jeg ha med meg på jobb noen dager i uken. Lille tulla elsker også dette, så får lære av henne jeg, he he! Kjøpte sånn rensevannmugge i dag også- og jøss så godt vannet ble!! Vel verdt pengene! Og uansett... Alt for spiren- renset vann må jo også være bra:-)

Ellers går det greit her så langt. Crinone-restene som kom ut i dag var delvis svak beige i fargen, første dagene var det som kritthvitt vått dopapir. Men skal jo være normalt med litt farge så....

Sprøytesettingen gikk som en drøm i dag, så jeg regner med det stort sett blir sånn fremover!:-) Lille tulla kom og så på i dag og kommenterte at "Mamma er syk... bare litt". Hun har tatt blodprøve selv, så det sitter nok friskt i minne. Får du blå flekker der du har stukket, go'mamma'n? Tror jeg fant ut i dag at dersom jeg trekker nålespissen halvveis ut etter at jeg har sprøytet inn alt, og holder den der en god stund før jeg trekker den helt ut, så unngår jeg disse blå flekkene. Håper i allefall det er oppskriften, ellers vil magen min se rar ut etter et par uker;-) Men uansett- hva betyr vel det, bare alt går som det skal ellers!

Har dere fulgt med på Jordmødrene på Nrk1? Synd siste program var i dag. For et fantastisk program! Gråter hver gang jeg!! Er så utrolig rørende, og jeg vi blir bare så utrolig babysyke av å se det, både mannen min og jeg. Sist satt vi og snufsa begge to! Bare jeg får oppleve å ha mitt lille nyfødte barn på brystet en gang til!!!

Har dere begynt å merke noe til graviditeten da? Med datteren vår merket jeg nesten ingen ting. Var kun kvalm et par ganger á 3 minutter ca. Men jeg hadde litt stikninger i sidene, og det har jeg denne gangen også. Skulle jo gjerne hatt alle symptomer, så hos meg er kvalmen velkommen, men vedder på at jeg slipper.

Nei, nå er jeg trøtt. Får rusle i seng. Gubben står og pusser tennene. Sjelden det blir leggetid så tidlig!

Ble litt vas dette her, men det er jo en skravletråd, og en fin måte og bli kjent på:-)

Skrives!

Ps. Glemte å svare deg go'mamma'n: Jeg er 4+4 i morgen, termin vil bli 17 juni dersom det går bra... Tør ikke å tenke så langt nå. Er livredd! Orker ikke å misste en gang til. Jeg håper jeg også får hyppige ul'er. Heldig du som er over i uke 8!!!:-) Når er din termin da?

Fortsetter under...

Bra du tok initiativet til å starte denne tråden, Mia!

Må jo skravle litt for å få disse dagene til å gå... Jeg føler nesten at jeg holder på å bli litt gal innimellom, svinger mellom å være kjempeoptimist og så rett ned i kjelleren med alle bekymringene. Fryktelig slitsomt, men samtidig er jeg jo ihvertfall lykkelig over å ha kommet så langt som jeg har.. håper nervene roer seg litt etterhvert.

Jeg tenker også på alt jeg putter i meg om dagen. Merkelig nok har jeg mistet helt lysten på godteri (!!), og prøver å spise makrell i tomat, leverpostei, frukt og grønt osv osv... Nå skal jeg snart kose meg med ostepop og Farris da, så jeg er ikke noen helsefrik akkurat ;-)

Bra du skrev det med Crinonen!! I dag fikk nemlig jeg også litt svak beige-/svak rosa farget Crinone ut igjen og fikk skrekken, men så leste jeg innlegget ditt og ble beroliget. Forresten veldig merkelig konsistens på den geleen når den kommer ut?!?! Hmm.... Det skal vel være sånn ;-)

Ja, jordmødrene ja.... Jeg har grått som et hysterisk kvinnemenneske :-) Virkelig hulket... Særlig til de første episodene (før jeg var gravid igjen), ble så utrolig trist av å se noe så sterkt som en fødsel samtidig som jeg tenkte på at sambo og jeg skulle ha opplevd det samme hvis alt hadde gått bra..noe det jo ikke har inntil videre... Så jeg håper virkelig vi lykkes denne gangen... Selvom fødslene så vonde ut har jeg et så dypt og inderlig ønske om å få oppleve det...

Om vi kjenner noen symptomer? Hmmm...jeg skulle gjerne kjent noen fler jeg, men... Har veldig ømme pupper da, som jeg må prikke på hele tiden for å kjenne etter at de fortsatt er vonde... (mistet i MA sist og da hadde puppene plutselig sluttet å være ømme). Ellers er jeg litt ekstra trøtt (spesielt etter at jeg har spist), men ikke noe kvalm eller noen "skikkelige" symptomer ;-) Jeg ønsker også kvalmen velkommen! :-) (Jenter som ligger og spyr synes sikkert vi er klin sprø...) ;-)

Dette ble fryktelig langt... Håper ikke dere faller av på veien ;-)

Klem

Så kjekt med et langt svar!:-) Jeg har det akkurat som deg! Ikke så forferdelig høye fjell, men ganske dype daler innimellom! Skulle gjerne hatt en oppskrift på "Hvordan bli avslappet i forhold til de første 15 ukene" (jeg slapper ikke av før det)! Jeg kjenner vel bittelitt i puppene, men ikke mye. Alt er i grunnen ganske likt som første svangerskap- som endte svært så lykkelig, men klarer ikke å slappe av for det om!

I går da jeg satt på møte på jobb fikk jeg plutselig vannvittig hjertebank. Trodde det hadde med Klexane'n å gjøre så ble kjemperedd. Blodfortynnende er jo ikke til å spøke med heller. Dro til legen, tok EKG, blodtrykk og blodprøver. Legen konkluderte med at alt var fint, og at hjertebanken kom av indre spenninger rett og slett. Er nok livredd, også i underbevisstheten! I dag er alt fint, bekymret, men uten hjertebank. Tror at hvis det går galt denne gang, så vil nedturen føles ekstra tung, både fordi det skjer for n'te gang og fordi jeg nå bruker klexane og crinone. Dette er jo ingen garanti, men tror liksom håpet mitt svinner bort hvis heller ikke dette kan redde spiren. Men klart- det kan jo gå galt av normale årsaker. Nei, huff huff!! Må ikke tenke sånn nå!

Nå skal vi få med oss Idol, hehe. Mannen min lager mat, så nå lukter det godt. Tulla vår sover som en sten, og nå må jeg ut og lufte foreldrene mine sin hund kjapt først! Vi er feriehjem for denne ulldotten i helgen:-)

Ha en fin fredagskveld!

da var skrevletråden i gang!!!bra mia!!!Godt du tar initiativ!!!

Du kan bare ta det helt med ro mht crinonen og det som kommer ut igjen, her hender det at det er litt rødlig el litt beige... det er nok helt normalt. småblødninger er jo en veldig vanlig bivirkning av crinonen, ikke det at vi trenger den ekstra bekymringen, men slik er de nå bare...jeg har *bank i bordet* ikke hatt noen småblødninger.....

jeg er i dag 8+6,(termin er 22 mai) begynner snart på min 10 uke og bekymringene legger seg for hver dag som går, følte meg helt hysterisk i begynnelsen. Var på wc og tørket med så jeg ble helt sår...får jo mer utflod av denne crinonen også:-(

Og magen min ser ut som et lite blåprikkete ark, er nesten ikke til å unngå tror jeg. fikk noen skikkelig blåmerker de første gangene og de var skikkelig vonde, tror det var mannen min som var litt uheldig med stikket...ja, ja, nå har han satt 35 nåler i meg og begynner bli dreven nå...

har og fulgt med på jordmødrene, har måttet se de et par ekstra ganger på nettet også! så fasinerende...håper jeg får oppleve en fødsel denne gangen(var hastesnitt sist gang)krysser alt jeg ar for at vi kan få oppleve det en gang til...

nå skal jeg gå og sove litt, prinsen sover å da må jeg benytte sjansen vettu...er bare sååå trøtt og sliten....

vi skrives ja!!!!

Åh, akkurat som meg!! Løper på do og må sjekke trusa hele tiden- helt hysterisk ja! Godt du skrev det med Crinonen. Har vært livredd for at fargen skal bevege seg mot rød... Men da kan jeg slappe litt mer av i fht det. Og økt utflod- at det er normalt- takk for infoen!:-)

Misunner deg SÅÅ som er nesten i 9 uke. Sjansen er jo langt over 90% for at dette skal gå bra da!:-) Håper jeg får oppleve det samme!!! Når var din neste ul?

Nå er det ei lita her som kommer og sier at "det stinker, mamma. Har gjort bæsj". Stemmer det ja! Bleieskift:-)

HA en fin lørdagskveld jenter:-)

he,he...må le av jenta di, "stinker ja" så søt da!!!

Du skal se dette går veien!!!!vi følger hverandre vi vettu!!!skal skru litt på klokka jeg så tiden går litt fortere...vips så er du 10 uker på vei;-)

det var så slitsomt i begynnelsen å gå på do, fikk hjertet i halsen hver gang. Tørket meg så jeg begynte blø, så sår ble jeg...håpløs vettu...men jeg vet heller ikke hva jeg gjør om dette ikke går veien...tror ikke jeg klarer mer da...så håper denne lille i magen blir der til mai for da skal jeg ikke be om flere jeg altså...to får være nok med denne påkjenningen det er å være gravid...

jeg skal på ul til torsdag, håper uka går fort dit... Er veldig spent på den timen, er ikke hun legen jeg pleier ha og kjenner jeg blir ekstra redd for at det skal være noe galt... Hadde vært skikkelig typisk det siden jeg ikke kjenner den legen som skal gjøre ul, mann er det og...æsj... nei da, jeg skal tenke positivt vettu!!!dette skal gå veien, føler meg gravid også så det tar jeg som et godt tegn!!!

god helg til deg Mia!!!kos deg med lille jenta!!!

klem

Annonse

Hei alle dere gravide!!

Så kjekt at dere fortsette å skrive her inne!!

Det gir oss andre store håp!! Takk for det!!

Masse lykke til!! Vett at det kommer til å gå bra for dere!!

Hadde egentlig tenkt å holde meg vekke fra denne siden.. Men når eg lese om dere så gir dere meg et stort håp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Masse klem fra meg!!

Ps! Håper dere fortsetter å holde oss andre oppdatert!!!

Så bra at våre historier kan gi håp!!!!

Ikke gi opp smil:-) Det er håp for oss alle!!!

Jeg skal i hvertfall holde dere andre oppdatert!!! Håper bare det går bra da!!!tror det da, men man vet aldri...

krysser fingrene for at neste sv.sk går fint for deg også smil:-)

klemmer

Skulle gjerne skrevet masse til dere nå, men sambo henger halvveis over pc'en og lurer fælt på hva jeg holder på med som skriver så mye... Lovte nemlig dyrt og hellig siste gang jeg mistet at jeg IKKE skulle henge på disse forumene hvis jeg ble gravid igjen, fordi jeg ble så stresset av alt som ble skrevet her, men det var jo før jeg visste om habituell abort forumet ;-) Her inne er det jo så koselig å være!!!

Så, min "bimming" begrenser seg litt til hjemme alene kvelder ;-) Da får jeg ihvertfall skrive i fred :-) Nå skal jeg lage hjemmelaget pizza, namnamnam.... Var på fest i går så sambo er litt sliten i dag. Selv drakk jeg alkoholfri vin og lurte ALLE :-) Hihihi.... Men herregud så rare venner jeg egentlig har ;-) Merkelig å være klinkende edru, mens andre blir fullere og fullere....

God søndag :-)

Klem

Må bare spørre dere om en liten ting... Hva gjør dere med sex?? Eller rettere sagt: tør dere å ha sex?? Kanske litt personlig, men jeg må bare forhøre meg litt... Selv er jeg veldig engstelig for å "forstyrre" noe som helst der nede og har ikke turt å ha sex foreløpig....

Jeg har gitt beskjed til mannen min om at det ikke blir noe her i gården før jeg er over 12 uker.... Tørr ikke, så har ikke kjent store lysten heller liksom- er for redd til å prøve det denne gangen. Han skjønner det veldig godt. Tror til og med at jeg har lest at kvinner med mange aborter bør unngå sex første trimester?!?! Et svangerskap betyr dårligere sexliv for oss uansett... Men det er så verdt det!:-) Og noen måneder etter fødselen min i 05 var sexlivet bedre enn aldri før, så bare man er litt tålmodig, så trenger man ikke å fortvile;-) Går jo an å kose på andre måter også:-)

Mannen min var også skeptisk til disse sidene, men nå skjønner han at jeg faktisk opplever mye støtte i dette forumet. Holder meg unna de andre forumene for min egen del, for det gjør meg ikke godt så tidlig- iallefall ikke hvis dette ikke ender slik som vi så inderlig håper.

Klem

så bra dere tok opp temaet sex i sv.sk.jeg har tenkt på dette i hele dag og logget meg inn nå for å spørre dere om det samme...men jeg ser dere har det likt som oss!!!det er veldig godt å lese.

Jeg tenker også at det er litt ekkelt å ha sex når man tar denne crinonen jeg, føler liksom at jeg er "full" av slik gele og tror ikke at samliv er noe særlig da.ikke pass liksom, he, he...

Går det fortsatt greit med sprøytene mia? flink du som setter de selv!!!

klem

Enig, tror ikke mannen min ville like å bli full av klumper som ser ut som vått toalettpapir og gusj heller;-)

Åh, heldigen du som skal få se knøttet i morgen!! Da får du nok se sprellende armer og ben, eller er det i tidligste laget, nei? Jeg skal til Fertilitetssenteret i morgen. Gruer meg nesten som om det skulle ha vært eksamen. Føler at det er litt tidlig, for er jo ikke mer enn 5+4 da, og man kan vel ikke forvente å se hjertet slå før i uke 6... Jaja, uansett- jeg er dritnervøs!!

Sprøytene går stort sett fint. Var uheldig en dag og stakk for svakt, da gjorde det vondt og jeg ble kjempeskeptisk dagen etter, he he! Skal ikke mye til! Måtte stikke 3 stikk før jeg kom gjennom huden da, for ble så pysete... Men nå går det fint igjen, men kan ikke si jeg liker det da. Deg da, går det fint? Syns det er akkurat like tøft å få mannen til å stikke! Hadde ikke jeg orket.. Må ha kontroll.

Ellers er jeg fortsatt kjemperedd og hysterisk... Er blitt ganske forkjøla og tett i halsen, så går jo og bekymrer meg for at dette skal skade spiren da... Får høre med de på Fertilitetsssenteret i morgen.

Alt bra med dere da?

Nå er det kveldsmat for prinsessen. Mannen min støvsuger og jeg har rundstykker til heving. Skal kose oss med stearinlys og varme rundstykker i høstregnet, mmm:-)

Annonse

Hahaha.... Nei, Crinonen frister ikke akkurat til intime stunder ;-)

Ser at vi alle tre skal til lege i morgen! Pussig sammentreff og håper det blir gode nyheter på oss alle sammen.... Enig med Mia82, du er kjempeheldig som er så langt på vei go*mamman... Det blir kjempegøy å få se knøttet i morgen!!! Det ligger en liten ul-film på www.i-am-pregnant.com fra uke 9 og man ser jo faktisk ganske mye der, selvom alt er litt "uformelig". Du må gi oss full oppdatering etterpå da :-)

Skal du også ta ul i morgen Mia82? Isåfall er du også heldig... Det er jo ikke sikkert du får se hjerteslag, men du får ihvertfall se om knøttet ligger der det skal. (Jeg er så redd for å være gravid i eggstokken skjønner dere... er det ikke det ene så er det det andre jeg bekymrer meg for... så jeg kunne godt tenke meg ul nå, men får det ikke før i uke 7).

Synes virkelig synd på dere med de sprøytene... Det høres ille ut, men det er jo såklart for verdens beste sak så hva gjør man vel ikke ;-) Skulle stikke meg selv med en nål i fingeren engang for å ta blodprøve, men endte opp med å klore av opp myggestikk (ja, litt kvalmt ja..) fordi jeg ikke klarte å stikke meg selv... Så jeg beundrer dere virkelig som greier dette!! Flinke jenter :-)

Vel, som sagt så skal jeg til legen i morgen. Men bare fastlegen fordi jeg har så mange spørsmål og er så bekymret... Skal gjøre et iherdig forsøk på å få AlbylE også, men spørs om hun vil gi meg det... Men det er verdt er forsøk.

Hørtes koselig ut med varme rundstykker i høstregnet!! Her er det rosiner og clementiner - nesten helt i julestemning jeg :-)

Ha en fin kveld!

Nå ble det landslagskamp på gubben, så da havner jeg her! Ja, jeg skal ta ul. De skal visst måle blodgjennomstrømmingen i livmoren. Har du vært gravid i egglederne før siden du er redd for det, bombobadilla?

Kan forresten ikke forstå hvorfor legen ikke vil gi deg Albyl-E... Etter de to MA'ene mine anbefalte en lege på sykehuset meg å bruke Albyl-E neste gang. Men så har jo jeg APC-resistens da, så kan jo ha med det å gjøre.... Men skal jo ikke være skadelig da... Siden det er snakk om lavdose.

Men dere... Er dere veldig oppblåste sånn utpå dagen og utover kvelden? Ikke sånn luft som skal ut, men jeg ser ut som om jeg er 4,5 mnd på vei når jeg ser i speilet før jeg legger meg. Om morgenen er magen flat som en skjærefjøl! Merkelig! Har du begynt å merke det på buksene, go*mamma*n? Kan ikke huske at jeg har følt meg så oppblåst i magen så tidlig før... Men jeg leste at det var helt normalt iallefall. Det begynner ikke før på ettermiddagen. Men da jeg var gravid med datteren min var også magen størst om kveldene. Slik var det frem til halvveis i svangerskapet tror jeg. Jaja....

Jeg skal være glad når alt er overstått i morgen- HVIS jeg kan dra hjem med en god følelse da! Er så redd for å miste igjen at jeg er redd jeg ikke klarer disse ukene som er foran meg..... Mannen min er også mer gira på nr. 2 nå enn noen gang før- han gleder seg som bare det! Vi lengter virkelig etter at tulla skal få bli storesøster nå. Tror at det å oppleve å få nr.2 etter så mye slit og nedturer gjør at det vil føles minst like stort som første gangen, og så vet vi jo hvor fantastisk det faktisk er også.De gangene jeg klarer å tenke positivt og prøver å se for meg at vi skal bli 4 i juni, da kribler det veldig!!:-)

Åh, krysser krysser fingre for oss alle!!!

Lykke til hos legen i morgen begge to! Måtte det bli 3 positive innlegg etter det!

Skrives:-)

hei jenter!!!

Så pussig at vi alle skal på kontroll i morgen!!!!vi skal alle komme inn hit og være 10 kg lettere!!!!det har nemlig jeg bestemt, dermed basta...

har en god følelse for oss alle jeg!!nå må det klaffe!! Håper du også kan få albyl bombobadilla, det er jo ikke noe å tape på det. legen min anbefalte meg det, så da kan du bruke min og mia's erfaring å si at du skal ha det. Som sagt så er det ikke noe å tape på det.

jo, da merker jeg er oppblåst, og helst om kvelden. Da blir beltet på buksa ganske så ubehagelig. Har ikke gått opp noe i vekt, men føler meg litt blubbete på en måte, kroppen forandrer seg. Puppene har eksplodert, så vonde at det nesten føles som om jeg har melkespreng....

Jeg tror at babyen beveger seg, det står i allefall i bøkene at i uke 9 begynner babyen å bevege seg. Beveger den seg ikke blir jeg skuffet altså..nesten farlig å lese alt for man kan få litt falske forhåpninger....

Gruer meg, for det er for meg en ukjent lege som skal ta ul i morgen, det bekymrer meg litt ekstra...men det går vel greit det også, får bare håpe at han har lest det som har skjedd med meg så han ikke begynner si noe han ikke bør si... Kjenner jeg er skikkelig i forsvars posisjon...Jeg driver tenker i mitt lille hodet at han sikkert må undersøke meg først og det er absolutt ikke nødvendig, så prøver han seg på det skal han virkelig få høre...huff, kjenner jeg blir skikkelig sint bare av å tenke på det...

jeg skal krysse alt jeg har for at vi alle tre skal få positive beskjeder i morgen!!!!skal prøve komme inn hit så fort som mulig å se hvordan det har gått med dere,men skal bort rett etter ul og kommer ikke hjem før på kvelden...Får se om jeg finner en pc og logge meg på!!!er så spent på deres kontroller også!!!!

masse lykke til jenter.

klem

Håper alle sammen har hatt en god opplevelse hos legen i dag :-) Glemte å skrive lykke til til dere, men jeg tenkte det mange ganger da jeg skrev innlegget - så tankene mine var med dere :-)

Skriver mer senere (er jo på jobben nå), men måtte bare melde at jeg fikk resept på Albyl-e :-) Er kjempeglad og merker at jeg slapper av ørlite grann mer!!! Nå håper jeg bare ikke det er for sent, men det nytter det ihvertfall ikke noe å bekymre seg for nå....

Stor klem

Hei!

Hatt det travelt siden i går... Gikk fint i går, alt så normalt ut på ul. Men nå sitter jeg og griner.... Vi holdt på å bade og kose oss med jenta vår, men jeg måtte gå ut så hun slipper å se at jeg gråter... Har vært til undersøkelse i dag også, her i byen, ikke på Fertilitetssenteret. Fikk sånn rie-lignende smerter på formiddagen i dag, og har hatt det hele tiden siden... Ringte gyn.pol på sykehuset og fikk komme fort inn. Alt så ok ut, men fortsatt ingen hjerteaktivitet (5+5 i dag). Men disse smertene er rare- kan umulig være normalt! Mister troen på å få se et bankende lite hjerte neste uke. Får ikke komme til ny ul før på fredagen... Lenge å vente... Det er så vondt!!! Psykisk altså!! Smertene er ikke svake, men av en "ikke god" type føler jeg... VAnskelig å forklare. Ved min 2. MA opplevde jeg samme smertene som nå, i uke 7. I uke 10 ble MA'en konstatert, fosteret døde i uke 7, altså i perioden da jeg kjente like smerter som nå. Så, ikke akkurat enkelt å være positiv da... KANSKJE klarer jeg én runde til, men da må det bli stopp hvis det ikke går. Begynner å tenke at kanskje vi ikke får flere barn selv, kanskje vi må adoptere...?

Jeg håper og håper, noe så inderlig!!!!! Krysser fingrene og holder meg borte herfra frem til fredag i neste uke....

Noe av det aller verste er at jeg føler at folk ikke forstår hva jeg/vi går gjennom. Men jeg forstår det jo også, for jeg klarte heller ikke forestille meg det før vi havnet midt oppi det selv....

Håper alt står bra til med dere, jenter. Ha en fin helg.

Klem fra

Kjære Mia...

Nå ble jeg kjemeredd!! Først og fremt: godt at alt fikk fint og så normalt ut på ul i går (i forigårs blir det vel). Skjønner at du fikk et skikkelig støkk da du fikk disse rieliknende smertene... Uff, jeg vet så altfor godt hvordan den følelesen er. Jeg får også takvise murringer/svake menssmerter innimellom og kjenner det knyter seg i magen av redsen, men heldigvis forsvinner disse igjen etter noen minutter... Veldig bra du ihvertfall fikk komme fort inn og sett at alt så ok ut. Det er vel ikke så unormalt at det ikke er hjerteaktivitet ennå?

Tenk på at spiren fortsatt klamrer seg fast inn i deg. Ligg på ryggen og trekk pusten dypt ned i magen og tenk at den lille spiren får ekstra krefter når du gjør det... (Jeg gjør dette når jeg tar meg selv i å være så anspent at jeg glemmer å puste lengre enn akkurat øverst i lungene). Kanskje teit, men jeg synes ihvertfall det virker litt beroligende... Jeg tenker masse masse på deg og har virkelig TRO på at dette skal gå bra. Håper du får se et bankende hjerte neste uke og at du kommer tilbake til oss fylt med glede.

Stor klem

Kjære Ludda!!!

Gratulerer så masse med positiv test :-) Det var jammen koselig!!! Skjønner at det er vanskelig å tro, måtte til legen jeg å ta en test der før jeg greide å tro på det selv. Fortsatt veldig nervøs for hvordan dette skal gå, men vi får dele den nervepirrende tiden med hverandre. Sammen er vi sterke :-)

Nok en gang: gratulerer så masse!!! Håper du har det fint du også og at den store gode nyheten går opp for deg snart :-)

Store klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...