Gå til innhold

Igjen og igjen og igjen..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har vært inne på 1 tri i ca 5 uker nå.. veldig grei side, Men merker jeg begynner å bli lei de samme spm som til stadighet viser seg igjen og igjen og igjen.. det jeg da tenker på er spm som; kan jeg spise salami? det stikker i siden, er dette normalt?har ingen symptomer, er dette farlig?er jeg gravid?når kan jeg teste? osv osv..

 

dette er absolutt ikke et krangelinnlegg, men føler at det ikke lenger er så mye å hente her som da jeg kom inn på 1 tri og var ny:) må skrolle ganske langt ned på siden før det dukker opp linker som ikke har gått igjen x antall ganger før..

 

Men det er jo dette denne siden er til, og jeg må liksom alltid innom her, men interessen som jeg hadde i begynnelsen har sunket betraktelig.. så nå ser jeg fram til å entre 2 tri.. selv om det sikkert er akkurat samme greia der;)

 

skjønner dere meg eller er det bare jeg som setter meg selv i en "jeg vet bedre"posisjon? -for det er egentlig ikke mening:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med deg i at de samme tingene går igjen, men det får vi ikke gjort så mye med. Ikke alle som har vært i gjennom dette før, og hver nye dag bringer med seg nye gravide.

Og som du skriver selv; du vil nok oppleve akkurat det samme når du kommer deg til 2.tri og 3.tri.

Men jeg tror nok også at det er spesielt i 1.tri, fordi da er alt så usikkert, og man er redd for å miste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er ikke her inne litt for mye da??? tenker at vi er i samme båt men opplever ikke der samme samtidig..og en gidder ikke lete etter samme sp hvis de ikke ligger fremme da..dermed blir det mye av de samme sp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med du...blir nesten litt bortkastet tid noen ganger å sitte her men klarer ikke å la vær heller :-) Men det skal bli godt med litt forandring nå. 2. trimester here we go! Man kan jo gå på de klubbsidene og da. Det gir litt avveksling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la vær og vær her inne om dere ikke synes det er noe greit... kjempe enkelt, dere må da skjønne at det kommer nye folk her hele tiden, som selvsagt har mange spørsmål.... fordi om du har lest det flere ganger, er det ikke allesom har det... Det er vel derfor denne siden er her, så man kan spørre om hva F.. man vil?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tilhører ett annet trimester enn dere,og ting blir faktisk annerledes..

1.trimester er liksom blitt ett veldig trist forum! Det burde være sånn at her kan dere som er nygravide prate om alt mellom himmel og jord. På de andre trimesterene snakker de faktisk om alt fra årstid og vær til dagens middag. Det er ikke så dønn seriøst hele tida.

Man skulle nesten tro at det å være gravid er en stor og stygg sykdom, iallfall om man titter innom 1.trimester.

Jeg skjønner alt er skummelt og nytt.. Men om dere mister,så er det desverre ingenting dere får gjort med det fra eller til. Det gjelder også oss i de neste trimesterene. Bare det at faren blir mindre og mindre, og fordelen er selvsagt at blir tatt inn til lege med en gang. Prøv å holde ut her inne.Det er flott og fint at dere er gravide,men desverre er det nok ikke så unikt som dere kanskje ønsker selv... Finnes folk som har kommet seg igjennom før dere. Men lykke til! Og jeg håper jeg ser alle og envher av dere nå målstreken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at jeg ble litt provosert av dette innlegget, selv om jeg skjønner at du ikke mente det sånn... Jeg har nettopp hatt en SA (men var veldig usikker da blødningene startet), og da var det VELDIG greit å slippe å lete seg ihjel etter noen som hadde opplevd det samme, og som kunne gi meg noen råd om hva som skjedde. Graviditet er nytt for mange, og mange er utålmodige etter å få svar på ting og tang med en gang! Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enige med dette innlegget og det var jo ikke noe stygt meint med innlege i utgangspunkte.. Det er lov å skrive alt her inne, og da må det være lov å skrive at man er litt lei av de samme spørsmålene kommer igjen og jen etter å ha vært her 12 uker.

 

Vi må bare godta at dette forume her er for alle spørsmål og inkludert å skrive hva man synes om forume, så lenge det ikke er veldig negativt å stygt mot noen, eller rettet mot noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...