Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Hva gjør jeg? Har tatt flaske til nå. Er 3mnd gammel og vil ikke ta en eneste flaske. Kan ikke ha barnevakt eller noe siden han ikke tar flaske.
Sol + spire Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Det er ikke at han er irritert over smokkene da? Kanskje det er for lite hull i smokkene. Slik at det kommer for lite ut i gangen.
Matja Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Prøv en annen smokk. Jeg brukte Aventsmokkene i begynnelsen (og Dr. Brown's små og store), men plutselig var det ikke bra nok. Siden har jeg bare brukt MAM. De er litt annerledes utformet, og fungerer veldig bra her:) Mam 3+ heter de, for hullene må være store nok.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Har prøvd avent til å begynne med.. først 1, så 2 og nå 3. Så ville han plutselig ikke de de heller. Så prøvde vi mam..De som tutene som følger med flaska plus at vi prøvde 3'er tuten. Så ville han heller ikke ha den. Så har vi nå prøvd den sanno eller hva det heter. men heller ikke den vil han ha.. bare ruller tunga rundt og skjønner liksom ikke hva han skal gjøre med den. men han er skrubb sulten og vil ikke ta noe. bare puppen som funker. Så har vi kjøt nuk nå. siden han bare tat nuk smokker.. men heller ikke den vil han ha..hehe..
Matja Skrevet 11. oktober 2007 #5 Skrevet 11. oktober 2007 Du kan jo prøve å bytte baby ;-) Neida, dette høres jo veldig slitsomt ut, men det ordner seg nok helt sikkert. Kan jo være pappaen kan gi? Hvor gammel er han? (Babyen altså, ikke pappaen ;-)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 hehe.. han er straks 4 mnd. Tatt flaske som bare det til nå. Å siden han vil ha mat 1 gang hver 2 time da han er våken så får jeg ikke tatt meg en shoppingtur e.l. å ha barnevakt.Ha han med meg overalt å jeg Så får vi bare prøve litt nå og da med flaske å se om han vil ha. Hjelper ikke om pappan mater heller. Og ikke noen andre heller om jeg er i nærheten eller går bort. *Stabukk* Men bytte baby gjør jeg ikke aaaaaaltså ;P
Matja Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Han er vel bare litt sta da, men det har han sikkert etter pappaen sin;-) Men du kan vel gå ut selv om du han skal ha mat ofte? Du kan jo bare slenge ut puppen, vel? Jeg skjønner ikke helt egentlig... ammer du nå da, siden han ikke tar flaske? Hvis du har prøvd alle smokkene som er, så er det nok ikke så mye annet å gjøre, enn å prøve litt nå og da. Du kan jo evt gi han sukkervann på flaske, for det er jo søtt og godt... Har du forresten vært på www.flaskeposten.org?
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2007 #8 Skrevet 13. oktober 2007 jada ammer jeg, og puppen blir slengt ut alle plasser. Er jo bare at det hadde vært fint om han kunne tatt flaske så jeg kunne ha hatt barnevakt en gang i blandt om jeg skal på ei shoppingrunde e.l liksom men vi prøver bare litt til vi
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #9 Skrevet 14. oktober 2007 huff.. han bare bruker tunga å tuller rundt..hmm.. hehe..
Grorüd.. Skrevet 17. oktober 2007 #10 Skrevet 17. oktober 2007 PRØV MAM SINE FLASKER. DE SELGES I MATBUTIKKENE. DE HAR SÅNN AVTAGBAR BÅNN. Oi caps lock.. Smokkene er supre. Snuppa mi ville heller ikke ta noen flasker. Så kjøpte jeg en slik flaske - bare for å prøve. Klaffet med en gang. Hvis du har litt trøbbel med å finne de, så er de i fargene: lys-rosa, lys-blå, turkis-aktig og lilla. De er også anto-kollikk da de har sånn luftinntakk/uttakk i bånnen, så barnet trenger ikke jobbe så for å få ut melken!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2007 #11 Skrevet 25. oktober 2007 de har jeg også prøvd.. heh.. vil fortsatt ikke ha noen verdens flasker.. men vi prøver litt hver dag, men vil nå ikke ha da.. begynnte etter han begynnte å spise med skje. etter det skjønte han liksom ikke hvordan han skulle suge fra ei flaske. så vil han ha mat en gang i timen omtrent nå så da funker det ikke så bra med barnevakt da jeg skal ut på noe.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #12 Skrevet 29. oktober 2007 Prøv NUK flasker det har jeg god erfaring med. Kan bl.a. kjøpes på Babyshop og Barnashus
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #13 Skrevet 31. oktober 2007 prøvd disse å, men de vil han ihvertfall ikke ha. Er kun nuk smokker han tar, men de flasketutene vil han ikke ha.. gir opp snart jeg:p får bare ha han med meg
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #14 Skrevet 2. november 2007 Hva med tommee tippee sine flasker. Funket for meg, fikk ikke i henne verken avent, nik eller mam sine flasker. flaskene selges hvertfall på barnas hus:) Ikke gi opp. snuppa mi tok flaska til rundt 3 mnd, og så ville hun ikke ha den igjen før 5-6mnd gammel.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #15 Skrevet 7. november 2007 hei min sønn NEKTET flaske... så eg ha bare ammet han hele tiden..... prøvdte og prøvdte flaske.... gav opp med flaske... an ville ha flaske da an var rundt 1 år... er det noen som ha opplevet dette??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå