kiriz Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 hei jeg har bare lyst til å muntre dere opp alle som skal igang med fryseforøk! Jeg har hatt et uttak hvor jeg var så heldig å få 17 egg og 12 ble befruktet og 10 lagt på frys....så jeg hadde et helt fotball lag Det gikk ikke den første gangen, og ikke det første fryseforsøket jeg trodde da at jeg bare hadde et forøk igjen, men dette er jo fortsatt 1 forsøk! Så den 18 sep. satt jeg inn to egg, og tenk den 3 okt. tok jeg blodprøve, og vet dere hva? Den var positiv!! Så nå bare håper jeg at spira sitter til ultralyd og hele tiden ut.....og tenk om det er to.... Så jenter det nytter stå på jeg heier på alle
milk Skrevet 11. oktober 2007 #2 Skrevet 11. oktober 2007 Hei! Gratulerer så mye:o) Kanskje du kan fortelle meg litt om hvordan et fryseforsøk foregår? Hadde satt pris på litt informasjon! Lykke til videre!
kiriz Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2007 hei milk! jeg kan fortrelle deg hvordan det har foregått på haukeland. Der frøys de ned to og to egg. Den dagen jeg fikk første blødning i mensen(friskt blod) begynte jeg på progynova(piller 3 ganger om dagen) Så etter de hadde målt livmorhalshinna på ultralyd etter 9 dager, bestemte de innsettings dag. 2 døgn før innsetting begynte jeg på cinione? gel 2 ganger om dagen. Den dagen jeg skulle sette inn ringte de og sa hvordan det gikk med opptining. Og det hele var over på 6 min. så kunne jeg bare gå...veldig merklig, men jeg hadde bestemt meg for at dette skulle gå denne gangen.....så jeg krysser figrene. håper du ble litt klokere.... lykke til, jeg sprer baby støv til deg og alle andre
Mumrikken :) Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Gratulerer så mye!! Jeg skal ha 1 fryseforsøket om ca 4-5 uker, så jeg krysser fingrene for at det går bra! :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå