Gå til innhold

Flere på overtid??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei HI!

Skulle tro det var jeg som var HI... Jeg hadde også termin 7/10 og kjenner andre som har født tidligere med samme antall dager som deg...

Kjipt å gå og vente. Jeg tror jeg er klar nå (men får vel sjokk når første ri melder seg-har vært igjennom det før- og en fest er det jo ikke :-/ )

God førnøyelse til alle som venter:-)

Termin 8.oktober....og lei. Føler alle får før termin...jeg er også lei av at folk maser og spør, men de gjør jo det av god mening:) uansett ikke mange dagene igjen for oss, så vi får bare bite tenna sammen og vente på det store øyeblikket:) lykke til alle sammen!!

Annonse

6 dager på overtid. Tålmodigheten blir satt skikkelig på prøve. Fikk estimert vekt på baby på ca 4 kg dagen før termin, så bekymrer meg litt for at han skal være STOR om ikke det skjer noe snart... Fikk også beskjed fra ca 2 mnd før termin at jeg sannsynligvis kom til å føde før termin, men nei da... Ikke meningen å være så negativ, uansett ikke mange dagene igjen nå ;-)

Min første dag idag. 2 dager før termin ble babyen estimert til rundt 4300, noe min første også var. Den har visst lite hode så da er det ok.. skal til ny sjekk 17 om det ikke har blitt før... har noen kynnere, men ikke noe mer spennende... førstemann har bursdag imorgen, så håper det ikke blir inatt, så de kan få hver sin dato... men, komme den så kommer den.

Lykke til folkens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...