Gå til innhold

dere som kan noe om Pergo!

Anbefalte innlegg

jeg har fått innvilga å begynne med pergo etter lang prøvetid, men syns jeg fikk så dårlig informasjon. hva mener han når han snakker om dag 1 eller dag3 eller dag5? jeg skjønner ingenting... blir igrunnen litt skeptisk når jeg får så dårlig info :(

tusen hjertelig takk for svar!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10609211-dere-som-kan-noe-om-pergo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har brukt 4 kurer med Pergo. Ble dessverre ikke gravid, men håper det gjør susen for deg. Når legen snakker om "dager" så teller han fra første blødningsdag. Det vil si at den dagen menstruasjonen begynner skikkelig er dag 1 - neste dag er dag 2 osv. Bare spør visst det er noe du lurer på :-)

oioi, har jeg tatt et brukt nick!!! det var ikke med meningen! :(

*skal skifte*

men altså, så da tar jeg 2 tabletter fra dag 3 på blødningen?

tenker på faren for tvillinger, fordi jeg har ustabil eggløsning. Vil det ikke øke sjansen for tvillinger betraktelig hvis jeg akkurat DEN mnd har normal eggløsning, og i tillegg har dobbel pergo?

eller tuller jeg veldig nå?

er litt bekymret for tvillinger, større sjanse for å miste hvis jeg endelig blir gravid.

Annonse

ja, han nevnte tvillingsvangerskap, det er derfor jeg bekymrer meg litt. er redd for at jeg tilfeldigvis har eggløsning akkurat den mnd jeg tar pergo, så det blir kjempemye hormonerog tvillinggraviditet. (større sjanse for å miste) vet jo ikke når jeg har eggløsning, bare en sjelden gang iblant.... :(

tusen takk for svar dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...